تعبیر خواب ادویه به چه معناست؟

0

در این پست می توانید انواع تعبـیر خواب دیدن ادویـه و تعبیـر خواب ادویـه برای آشپزی و تعـبیر خواب دیدن ریختن ادویه و تعبیر خواب از بین رفتن ادویه و تعبیر خواب درست کردن ادویه و تعبیر خواب خوردن ادویه را از زبان معبران بزرگ مشاهده کنید.

تعبیر خواب ادویه

۱- ادویه در خواب نماد تمایل به تغییرات و ایده های نو و جدید در زندگی است.
۲- تعبیر دیدن برگ های ادویه در خواب نشانه این است که بسیار رمانتیک هستید و از ماجراجویی های عاشقانه لذت می برید. این خواب همچنین پیش بینی می کند احتمالا شخصی در آینده با شخصی از یک قوم یا نژاد دیگر ازدواج خواهید کرد.
۳- اگر در خواب دیدید که در رستوران هستید و ادویه سفارش می دادید تعبیرش این است که به دنبال یک تعطیلات بسیار شگفت انگیز با دوستانی متفاوت هستید.
۴- خوردن یا دیدن ادویه به همراه فلفل در خواب نشانه تحریکات جنسی شدید است. شاید نیاز جنسی شما برآورده نشده باشد. به دلیل گرم بودن بیش از حد شما این خواب هشداری است که به شما می گوید احساسات و نیاز های جنسی خود را کنترل کنید.

تعبیر خواب ادویه

کارل یونگ می‌گوید:

خـواب دیدن ادویـه بیانگر این است که در زندگی تان به تنوع نیاز دارید. شما نیاز دارید که به یک موقعیت/رابطه از چشم انداز یا زاویه‌ای متفاوت نگاه کنید.

تعبیر خواب ادویه

آنلی بیتون درباره تعبیر خواب ادویه می‌گوید:

اگر دختری در خواب دید که همراه با غذای خود ادویـه می‌خورد، به معنای آن است که جلب ظواهر فریبنده خواهد شد. دیدن ادویه در خواب، به معنای آن است که در راه رسیدن به لذت‌های مادی، از شهرت شما کم می‌شود.

تعبیر خواب ادویه

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی می گوید:

تعبـیر خواب این است که در زندگی تان به تنوع نیاز دارید. شما نیاز دارید که به یک موقعیت یا رابطه از چشم انداز یا زاویه ای متفاوت نگاه کنید

تعبیر خواب ادویه

محمدبن سیرین گوید:

دیدن زردچوبه به خواب، دلیل بر رنج و بیماری بود. اگر بیند به خروار زردچوبه داشت، دلیل است که او رازیان ومضرت رسد. اگر بیند جامه خویش را به زردچوبه می‌کرد، دلیل که بیمار گردد. اگر جامه از دیگری بود، تأویل به صاحب جامه بود و در دیدن زردچوبه هیچ خیر و منفعت نباشد.

تعبیر خواب ادویه

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

دیدن زردچوبه به خـواب تعبیر خوش ندارد. در قدیم از زردچوبه فقط در رنگرزی سود می‌بردند و نخ‌ها و خامه‌های قالیبافی را به وسیله زردچوبه به رنگ زرد در می‌آورند. در قرون اخیر از زردچوبه استفاده غذایی هم می‌کنند لذا در نوشته معبران کهن نامی از زردچوبه برده نشده. زردچوبه از نظر معبران و از زاویه علم و تعبیر خواب به علت مشخصاتی که دارد خوب نیست و نشان از غم و رنج و بیماری است.

نظرات