جدیدترین مدل های پیراهن مشکی پسرانه بچگانه ویژه محرم و عزاداری ۱۴۰۱

0

پیراهن مشکی پسرانه بچگانه محرم و عزاداری ۱۴۰۱ : پوشیدن لباس مشکی در ایام محرم و صفر ادای دین کوچکی به اهل بیت (ع) است. بیشتر خانواده های شیعه برای این ماه که ماه عزاداری است برای فرزندان شان لباس مشکی خریداری می کنند. در ادامه این مطلب مجموعه ای زیبا و جذاب از انواع لباس مشکی پسرانه بچه گانه برای محرم و عزاداری ۱۴۰۱ با طرح های متفاوت و شیک برای شرکت در مراسم ماه های محرم و عزاداری و مجالس جمع آوری نموده ایم. همراه ما باشید.

پیراهن مشکی پسرانه بچگانه محرم و عزاداری

جدیدترین مدل های پیراهن مشکی پسرانه بچگانه ویژه محرم و عزاداری ۱۴۰۱

نکاتی در خصوص خرید پیراهن مشکی پسرانه بچگانه : به طبیعی بودن پارچه لباس دقت کنید.

هنگام خرید لباس پسرانه بچه گانه به دنبال پارچه‌هایی از نخ طبیعی و یا ترکیب الیاف طبیعی و سینتتیک باشید. لباس‌های دوخته شده از نخ‌های طبیعی، مانند نخ پنبه، بسیار راحت تر از مدل‌های تولید شده از نخ‌های مصنوعی هستند. پارچه‌هایی که به طر صد درصد از نخ‌های مصنوعی تولید شده اند، منجر به ایجاد حساسیت و یا خارش‌های پوستی خواهند شد. در مقابل، یکی از مشکلات اصلی پارچه‌های نخ پنبه این است که خیلی زود چروک می‌شوند. ترکیبی از حداقل ۷۵ درصد پنبه و حداکثر ۲۵ درصد پلی استر یا لاکرا علاوه بر اینکه طول عمر لباس بچه را بیشتر می‌کند، شما را از اتو زدن مداوم پارچه‌های پنبه ای خلاص می‌کند.

پیراهن بچگانه پسرانه محرمی

راهنمای خرید

لباس بچه گانه پسرانه را یک سایز بزرگتر بخرید

پسربچه‌ها خیلی سریع رشد کرده و تغییر سایز می‌دهند، پس بهتر اینکه برای صرفه جویی در هزینه‌ها، یک سایز بزرگتر برای آن‌ها بخرید. اگر می‌خواهید برای بچه لباسی با کیفیت بالا و با قیمت نسبتاً گران بخرید، پس دلتان می‌خواهد تا زمانی که امکان دارد بتواند آن را بپوشد. تنها راه چاره در این موارد این است که لباس بچه را یک سایز بزرگ تر برای او بخرید. شاید در ابتدا کمی گشاد به نظر برسد اما به جای اینکه دیگر اندازه او نباشد، بعد از گذشت چند وقت کاملاً فیت تن او خواهد شد. جنس برخی از لباس‌ها به گونه ای هستند که می‌توانید آن‌ها را هم در پاییز و هم در بهار به فرزندتان بپوشانید. بنابراین ارزش آن را دارد که لباسی با کیفیت و البته یک سایز بزرگ تر برای او بخرید تا بتواند در دو فصل مختلف سال آن را بپوشد.

راهنمای خرید پیراهن مشکی پسرانه

مقداری پول بیشتر برای لباس بچه با کیفیت تر بپردازید

همه چیز ظاهر پوشاک نیست. علاوه بر مدل و زیبایی، به کیفیت آن نیز دقت کنید. یک لباس بچه گانه با کیفیت تا حدودی گرانتر هستند اما ارزش خرید دارند. این گونه لباس‌ها به گونه ای دوخته شده اند که می‌توانید آن‌ها را بارها و بارها بشویید و به طور روزمره تن فرزندتان کنید، بدون اینکه تغییری در ظاهر آن‌ها ایجاد شده یا دوختشان باز شود. اگر پسر شما علاقه زیادی به بازی و کثیف کردن لباسش دارد پس شاید بهتر باشد که برای او لباس‌های تیره تر انتخاب کنید. اگر فرزندتان تحرک زیادی دارد و لباسش به طور مرتب با سطوح مختلف در تماس هست، مدل‌های ضخیم تری برای او بخرید.

پیراهن بچگانه محرمی

چگونه از لباس مشکی بچگانه محافظت کنیم؟

در بسیاری از مواقع لباس مشکی بچگانه، لکه و کثیفی را نشان نمی‌دهد و ممکن است بیشتر افراد دیرتر از لباس‌های دیگر برای شستن لباس مشکی اقدام کنند.

بسیاری از لباس‌های تیره هنگام شستشو کم‌رنگ یا به اصطلاح بور می‌شوند و کیفیت و زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهند. اما به یاد داشته باشید که اگر نکات شستشوی صحیح لباس مشکی را رعایت کنید، نه تنها لباستان بور نمی‌شود، بلکه همیشه سالم باقی می‌ماند.

یکی از روش‌هایی که مانع بور شدن لباس مشکی می‌شود و در واقع مهمترین روش است، استفاده از ماده شوینده مخصوص لباس‌های مشکی است. شما نمی‌توانید در شستشوی لباس مشکی از ماده شوینده‌ای استفاده کنید که حاوی ترکیبات سفیدکننده است. از این جهت پیش از استفاده از ماده شوینده، به برچسب روی محصول آن دقت کنید تا فاقد ترکیبات سفیدکننده باشد.

پیراهن مشکی بچگانه ساده

 

کودکمان چه لباسی در ماه محرم بپوشد :

پیراهن و شلوار مشکی بچگانه برای محرم

شلوار کتان یا شلوار جین بچگانه مشکی را می‌توانی به صورت ست یا تک برای پیراهن بچگانه تهیه کنید. پیش از خرید پیراهن و شلوار پسرانه به اندازه و سایز آن نیز توجه کنید. در صورتی که اندازه لباس مناسب نباشد، مانع تحرک کودکتان می‌شود و کودکتان خسته و آزرده می‌گردد به خصوص اینکه پسران فعالیت زیادی دارند.

مدل های پیراهن پسرانه محرمی

تیشرت راه‌راه بچگانه

در صورتی که نمی‌خواهید فرزندتان یک لباس مشکی ساده به‌ تن کند، می‌توانید از لباس راه‌راه بچگانه بهره‌مند شود. تیشرت راه‌راه بچگانه ظاهری بسیار جذاب دارد که می‌توانید همراه با شلوار جین پسرانه به تن فرزندتان کنید. حتی اکسسوری‌هایی همچون بند شلوار بچگانه استایل ساده کودکتان را جذاب‌تر می‌کند. بند شلوار بچگانه به جای یک کمربند بچگانه مورد استفاده قرار می‌گیرد که انتخاب مناسبی برای استایل ساده خواهد بود. همچنین بند شلوار بچگانه فشار یا آسیبی به کمر کودکتان وارد نخواهد کرد.

تی شرت پسرانه محرمی

روش شستشو پیراهن مشکی پسرانه

پیراهن مشکی برای 12 سال

بلوز چاپی مشکی بچگانه ویژه محرم

همراه ما باشید

نظرات