بیوگرافی حسن همتی بازیگر ایرانی و همسرش + زندگینامه با عکس و آثار

1

بیوگرافی حسن همتی بازیگر ایرانی و همسرش + زندگینامه با عکس و آثار

حسن همتی بازیگر ریز نقش و کوتاه قد سینما و تئاتر ایران متولد دهه  ۷۰ در کرمانشاه است که با بازی در سریال یاغی دیده شد. از حسن همتی بعنوان کوتاه قامت ترین کارگردان ایران و جهان یاد می‌شود. در ادامه ما قصد داریم تا به معرفی بیوگرافی حسن همتی بازیگر سریال یاغی و همسرش و خانواده اش و پدر و مادرش همراه با سوابق هنری از موسیقی تا بازیگری و کارگردانی و زندگی شخصی حسن همتی بازیگر سریال یاغی درباره ناگفته های شرایط سخت زندگی و پیج اینستاگرامش و سن و حسن همتی ویکی پدیا با عکس های جدید از مجله حرف تازه ملاحظه فرمائید

حسن همتی بازیگر سریال یاغی

بیوگرافی حسن همتی بازیگر سریال یاغی

حسن همتی، متولد دهه ۷۰ در اسلام آباد غرب کرمانشاه، بازیگر، کارگردان تئاتر و موزیسین اهل ایران است که با بازی در سریال یاغی به شهرت رسید. قبلا فروشگاه لوازم موسیقی در اسلام آباد غرب داشت و حالا به عنوان موزیسین و بازیگر فعالیت می کند، ازدواج کرده و متاهل است. او علاوه بر بازیگری، موزیسین و نوازنده کمانچه و کارگردان تئاتر نیز می باشد.

بیوگرافی حسن همتی بازیگر سریال یاغی

سوابق بازیگری

“حسن همتی” یکی از بازیگران کوتاه قامت با استایل خاص سینما و تئاتر ایران است که اینروزها در حال بازی در سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت است. او تجربه بازیگری در فیلم ها و سریال های زیادی دارد و کارنامه پرباری نیز در کارگردانی تئاتر دارد.

خودش در باره نحوه ورود به بازیگری گفته: بطور اتفاقی وارد بازیگری و سینما شدم، قبل از تئاتر موسیقی کار می‌کردم. در شهرستان اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه فروشگاه لوازم موسیقی داشتم و همیشه دوستان تئاتری برای انجام برخی کارهایشان به آنجا می‌آمدند که یک بار به من پیشنهاد دادند نقش کوتاهی برایشان بازی کنم. اصرار کردند و رفتم بازی کردم. من با بزرگانی از جمله مرحوم حسین محب‌اهری، اصغر همت، علی فروتن، حمید گلی، خانم کاظمی کار کردم.

همسر حسن همتی بازیگر کوتاه قامت کیست

ایشان ازدواج کرده و متاهل می باشد، اما تاکنون عکسی از همسرش منتشر نشده است

سوابق بازیگری حسن همتی

فعالیت در موسیقی

همتی علاوه بر بازیگری نوازنده ماهر کمانچه است و در سال هاست در عرصه موسیقی فعالیت دارد. او در زمینه موسیقی ترکیب سنتی و فلکلور و کلاسیک فعالیت دارد و می گوید: در کل امروز راضی هستم. این هنرمند کرمانشاهی، در جشنواره های موسیقی زیادی در کنار بزرگان هنر موسیقی و آواز حضور داشته است. اما به دلیل ورود به تئاتر و بازیگری، در حال حاضر در این حرفه کمتر فعالیت دارد.

خودش گفته: در ابتدا همه چیز تنها امتحانی و گذری بود. گفتم زود می‌گذرد و یکی دو روز دیگر تمام می‌شود. اما به شکلی پیش رفت که با وجود اینکه موسیقی علاقه اصلی من بود، به تئاتر اولویت دادم و موسیقی اولویت دومم شد و علاقه من نسبت به تئاتر آن قدر زیاد شد که به خاطر آن به تهران مهاجرت کردم.

عکس پدر حسن همتی

پدر و مادر حسن همتی بازیگر سریال یاغی

کارنامه هنری

حسن همتی بازیگر کوتاه قامت ایرانی، هنرمندی است که فعالیت‌ هایش را با نمایش‌ های خیابانی آغاز کرده و تا به حال توانسته کارگردانی چند نمایش را تجربه کند.

او بازیگری را از سال ۹۰ با بازی در تئاتر خیابانی آغاز کرد و مدتی نیز به عنوان مدیر صحنه در کارهای کودک فعالیت داشت. حسن همتی در آثاری همچون نمایش های نامیرا، زیر باران از تو می خوانم، رویای شب تابستان، خسیس ، فیلم خانه مادری و مجموعه نمایش خانگی یاغی نقش آفرینی داشته است. او کارگردانی نمایش های لباسی برای مهمانی، زاغ، ریما و شین را در کارنامه هنری خود دارد.

حسن همتی بازیگر سریال یاغی کیست

حسن همتی بازیگر سریال یاغی

حسن همتی بازیگر ریز نقش و کوتاه قد سریال یاغی است که در اخیرا با محمد کارت و بازیگرانی چون پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی و علی شادمان تجربه جدیدی را در بخش سریال های نمایش خانگی رقم زد

زندگی حسن همتی بازیگر یاغی به سختی گذشته و در جدیدترین مصاحبه و گفتگویی که در شبکه اینترنتی انجام داده، گفته : شب های جایی برای خوابیدن نداشتم از بی پولی عذاب میکشیدم اما پارسا پیروزفر من را سوپرایز کرد..!

زندگی شخصی حسن همتی بازیگر سریال یاغی

از کرمانشاه تا تهران

پس از ورود به بازیگری در تئاتر، حدود دو سال در کرمانشاه کار کرد و در همان دو سال اول فهمید که کار در شهرستان برایش سخت است و از این رو به تهران کوچ کرد تا فعالیت ها هنرپیشگی را بطور حرفه ای در پایتخت ادامه دهد. او زمانی که به تهران آمد، کار را از صفر شروع کرد. سال اول به جشنواره فجر رفت و و تاکنون در جشنواره های تئاتر زیادی شرکت کرده است.

حسن همتی بازیگر کوتاه قد

او گفته: فیزیکم جلوی پیشرفت من را نگرفت. این مسئله را برای خودم هضم کردم. رفت و آمد برای هر کسی در تهران سخت است و برای من دو برابر سخت‌تر. ولی دیدگاه مردم اینجا وسیع‌تر و بهتر است و جور دیگری ما را می‌بینند.

شاید چون تعداد افرادی که مثل من هستند در تهران بیشتر است و به این مسئله عادت کرده‌اند. در اسلام آباد غرب فقط من این طور بودم و کل شهر من را می شناختند و گاهی مورد نگاه‌های تمسخرآمیز قرار می‌گرفتم.

پیج اینستاگرام حسن همتی با عکس های جدید

فعالیت در سینما

حسن همتی هنرپیشه و کارگردان تئاتر با بازی در فیلم خانه مادری وارد سینما شد و خوش درخشید.

اولین نقشی که بازی کرد، یک نقش کوچک در موضوع جنگ در کرمانشاه به نام «زیر باران از تو می‌خوانم» به کارگردانی آرش منصوری نویسنده بود. آخرین کاری هم که در مورد دفاع مقدس داشت نامیرا بود که در جشنواره فجر سال گذشته اجرا رفت و درباره مدافعین حرم بود.

برخوردهای مردم درباه فیزیک و قامت کوتاه حسن همتی

پیج اینستاگرام حسن همتی با عکس های جدید

hassanhemati29

برخوردهای مردم درباه فیزیک و قامت کوتاه حسن همتی

بیشترین کار من تئاتر خیابانی و در محیط‌های باز، پارک و خیابان بود و من حس تمسخر را از برخی مردم می‌گرفتم. اما از این گوش می‌گرفتم و از گوش دیگر در می‌کردم، چون هدف و زندگی‌ام برایم مهمتر بود. اگر بنا بر دیدگاه مردم زندگی می‌کردم، امروز باید در همان شهرستان و در خانه پدر می‌ماندم و در گوشه‌ای می‌نشستم و با کامپیوتر و گوشی‌ام مشغول بودم. خانه‌نشین می‌شدم و افسردگی می‌گرفتم. خانواده هم به من خیلی کمک کرد. پدر و مادر من اصلا فکر نمی‌کنند که قد من کوتاه است. به طور مثال وقتی به منزل خواهرم می‌روم از من می‌خواهند چیزی را تعمیر کنم و یا با من مشورت می‌کنند. من حتی در تعمیر ماشین به پدرم کمک می‌کنم و همین باعث شده دیدگاه دیگری نسبت به محیط زندگی‌ام داشته باشم. جسمم را دوست دارم و مشکلی با آن ندارم.

1 دیدگاه در “بیوگرافی حسن همتی بازیگر ایرانی و همسرش + زندگینامه با عکس و آثار

  1. حسین گفت:

    خدا بیامرزه و روحش شاد
    حیفه این بازیگر درگذشت

نظرات