جدیدترین مدل های شلوار جین مردانه و پسرانه شیک و لاکچری ویژه ۱۴۰۳ + نکات خرید

0

شلوار جین مردانه ۱۴۰۳ : امروزه مد شده آقایان از شلوار لی بیشتر استفاده می کنند و پوشاک پرطرفداری است مخصوصا در بین جوانان به همین منظور حرف تازه برای شما نکات خرید شلوار جین را آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

شلوار جین مردانه 1403

جدیدترین مدل های شلوار جین مردانه و پسرانه شیک و لاکچری ویژه ۱۴۰۳ + نکات خرید

اندازه بودن شلوار جین، در شیک بودن آن بسیار تاثیر گذار است. با یک سانتی متر دور کمر خود را اندازه‌ گیری کنید (سانتی متر باید دقیقا بالای باسن قرار بگیرد). نصف این اندازه باید با نصف اندازه کمر شلوار یکی باشد. توصیه می شود، شلوار جین خود را یکی دو سانت بزرگ‌ تر انتخاب کنید. زیرا ممکن است براثر شستشو کمی تنگ شود.در هنگام پوشیدن شلوار جین، دقت داشته باشید در قسمت کمر آن اندازه یک انگشت شست فضا داشته باشد. در غیر این صورت شلوار جین برای شما تنگ خواهد بود. همچنین توصیه می شود، بر اساس قد خود طرح شلوار جین را انتخاب کنید. برای مثال شلوار جین راسته برای افراد قد بلند مناسب است.

شلوار جین مردانه

اگر شما هیکل ورزشکاری دارید، باید از شلوارهای جینی استفاده کنید که اندام شما را زیباتر نشان دهد. بنابراین شلوارهای جین راسته با فاق کوتاه و متوسط برای شما بسیار مناسب است. استفاده از شلوارهای جین بگی، برای شما توصیه نمی شود. زیرا اندام شما را پنهان خواهد کرد. اگر شما پاهای لاغری دارید، بهتر است شلوارهای جین راسته یا اسلیم را انتخاب کنید. شلوار جین اسلیم فاق کوتاه، می تواند برای شما یک انتخاب مناسب باشد.

شلوار جین پسرانه

همیشه در انتخاب شلوار جین، کیفیت و جنس آن را مد نظر داشته باشید. شلوارهای جین با کیفیت سنگین تر از شلوارهای جین بی کیفیت هستند. هنگام خرید، مقدار بیشتری هزینه کنید و از خرید شلوارهای جین بی کیفیت و ارزان قیمت خودداری کنید. هرچه شلوار جین شما با کیفیت تر باشد، شما را شیک پوش تر نشان خواهد داد.

نکات خرید شلوار جین مردانه

رنگ های محبوب شلوار جین مردانه، مشکی و آبی است. شما می توانید این دو رنگ شلوار جین را با بسیاری از پیراهن ها و تی شرت ها ست کنید. شلوار جین رنگ روشن، بیشتر برای تیپ های معمولی و ادارای استفاده می شود. این رنگ ها با بیشتر تی شرت ها و پیراهن های مردانه ست می شود.

راهنمای خرید شلوار جین

انواع شلوار جین

شلوار لی مردانه

مدل های جدید شلوار لی مردانه

کیفیت شلوار لی مردانه

شستشو شلوار جین

همراه ما باشید

نظرات