جدیدترین مدل های سویشرت مردانه و پسرانه شیک ۱۴۰۲

0

سویشرت مردانه : این نوع لباس گرم یکی از پوشاک کاربردی است زیرا هم خاصیت گرم کردن دارد هم در همه جا می توان از آن استفاده کرد. به همین دلیل ما مدل های شیک سویشرت مردانه و پسرانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

سویشرت مردانه

جدیدترین مدل های سویشرت مردانه و پسرانه شیک ۱۴۰۲

تفاوت هودی و سویشرت‌ مردانه :

باید بگوییم که هر هودی یک سویشرت می‌باشد، اما مسلما هر سویشرتی نمی‌تواند تمام ویژگی‌های هودی را دارا باشد. هودی در ظاهر شبیه به سویشرت است، اما یکسری امکانات بیشتری مانند کلاه و جیب دارد! شکل جیب هم در هودی حالت کیسه‌ای دارد، اما در سویشرت لزوما این شکلی نخواهد بود. در بیان تفاوت دیگر می‌توانیم بگوییم که سویشرت‌ معمولا بدون زیپ و دکمه تولید می‌شوند، حال آنکه هودی زیپ و دکمه دارد و یا اینکه فاقد این دو می‌باشد و کاملا جلو بسته است.

سویشرت پسرانه

راهنمای خرید

نکات مهم خرید سویشرت :

جنس هودی و سویشرت‌هایی که در بازار موجود هستند، پنبه و کتان می‌باشند تا سرمای هوا کمتر متوجه فرد شود. پس حتما هنگام خرید به ضخیم بودن بافت و جنس سویشرت دقت نمایید.

مورد بعدی اینکه حتما این لباس باید سایز تن شما باشد. عزیزان اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در زیر سویشرت پیراهن یا تی‌شرت می‌پوشید، باید به سراغ خرید لباسی بروید که یک سایز از شما بزرگتر باشد تا اگر در زیر آن لباس دیگر پوشیدید، اذیت نشوید. در غیر این صورت سویشرت باید فیت اندامتان باشد.

تفاوت هودی و سویشرت

اگر پوست روشنی دارید، سویشرت‌های رنگ‌روشن بهترین انتخاب برای شما خواهند بود، اگر هم پوست سبزه یا تیره‌ای دارید، می‌توانید به سراغ رنگ‌های گرم و تیره بروید.

حتما به محکم بودن زیپ سویشرت دقت داشته باشید، چون در غیر این صورت زیپ لباس خیلی زود آسیب می‌بیند و مجبور به تعویض آن خواهید بود.

در رابطه با طرح موجود بر روی سویشرت‌مردانه باید بگوییم که این سلیقه و علاقه‌ی شما را نشان می‌دهد که تمایل دارید، لباس زمستانه‌تان دارای طرح و نقش باشد و یا اینکه کاملا ساده باشد.

راهنمای خرید سویشرت مردانه

عزیزان وقتی که قصد شست‌و‌شوی سویشرت مردانه را دارید، حتما آن را با آب سرد بشویید و از چلاندن آن جدا خودداری نمایید. سعی کنید این پوشش زمستانه را درون ماشین لباسشویی نیندازید، چون به بافت آن آسیب خواهد زد.

برخی از مدل‌های سویشرتی که در بازار موجود هستند، دارای کش در قسمت پایینی لباس هستند تا اگر تمایل داشتید آن را جمع کنید و تیپی متفاوت را برای خودتان به وجود آورید.

جنس سویشرت

سویشرت هایی که دور یقه شان بندندارد و ساده هستند نسبت به مدل های بند دار، امکانات بیشتری به شما می دهند. مثلا می توانند استایل های جدی تری برایتان بسازند یا نگذارند کم سن و سال به نظر برسید. اما باز هم بسته به سلیقه شما دارد.

عوامل مختلفی چون جنس، کیفیت، مدل و… بر روی قیمت این محصول اثرگذار هستند. شما عزیزان باید با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خود نسبت به خرید مدل خاصی اقدام نمایید.

نکات مهم خرید سویشرت مردانه

جیب دار یا جیب نداشتن سویشرت بسته به سلیقه و نظر خودتان دارد. اما خوب یادتان نرود که با استفاده از یک سویشرت جیب دار شما می توانید دست هایتان را نیز در سرمای هوا گرم نگه دارید. و یا حتی لوازم مورد نیازتان را که کم حجم بوده و سبک می باشند در جیب هایتان قرار دهید

یک سویشرت هم می تواند بصورت زیپی و هم می تواند بصورت دکمه ای بسته شود. در خصوص اول شما باید در هنگام خریدتان به کیفیت زیپ و در نکته دوم نیز به کیفیت دوخت دکمه ها بر روی لباستان اهمیت دهید.

قیمت سویشرت مردانه

مدل های شیک سویشرت مردانه

مدل های شیک سویشرت مردانه

جنس سویشرت

روش شستشو سویشرت

همراه ما باشید

نظرات