جدیدترین مدل های پیراهن مجلسی شیک دخترانه بچگانه ۱۴۰۱

0

پیراهن مجلسی دخترانه بچگانه ۱۴۰۱ : سعی کنید از کودکی روی سبک لباس پوشیدن دخترتان حساسیت به خرج دهید و با انتخاب‌هاي درست، نحوه خوش‌پوشی رابه او یاد دهید. آموزش‌هایي که در کودکی درباره نحوه پوشش به فرزندانتان میدهید تاثیر زیادی روی سلیقه آن‌ها در آینده خواهد گذاشت، برای ساختن یک استایل زیبا از دختر دلبندتان در حرف تازه همراه ما باشید تا زیباترین مدل های پیراهن مجلسی دخترانه بچه گانه ۱۴۰۱ را تماشا کنید

پیراهن مجلسی دخترانه بچگانه

راهنمای خرید

یکی از مهمترین اصولی که موقع انتخاب لباس مجلسی دخترانه باید مدنظر داشته باشید؛ زمان و رسمیت مجلسی است که قرار است فرزندتان در آن شرکت کند. بنابراین سعی کنید سراغ لباس‌هایي بروید که کمی زرق و برق دارند. طبق معمول پیراهن و لباس مجلسی دخترانه مناسب برای جشن‌هاي مهم از پارچه‌هاي لطیف و براقی مثل ساتن تهیه می شود و ممکن است با تور، اکلیل یا نگین‌هاي کوچک تزئین شده باشد. این تزئینات زیبایی دو چندانی به دختر کوچولوی شما خواهد داد.یک نکته مهم خرید لباس‌هایي که اجزای کوچکی مثل نگین دارند و خطر بلعیده شدن این قطعات در آن‌ها بالاست به هیچ عنوان برای خردسالان توصیه نمی شود.

پیراهن مجلسی بچگانه

مادرانی که دوست دارند در مجالس رسمی لباس‌هاي دخترشان با خودشان ست باشد، بهتر است به چند نکته ضروری دقت کنند:

 

اگر لباس شما به اصطلاح «زنانه» است و مدل آن برای کودکان و نوجوان‌ها مناسب نیست، بهتر است صرفا رنگ لباس فرزندتان رابا خودتان ست کنید؛ نه مدل آنرا.

 

سعی کنید به‌خصوص در انتخاب رنگ‌ها بیشتر از آنکه فرزندتان را شبیه خودتان کنید، شما شبیه فرزندتان شوید. اگر پیراهن مجلسی مشکی میپوشید، لزومی ندارد دخترتان هم پیراهن مشکی بپوشد؛ این شما هستید که می توانید رنگی روشن و شاد به تن کنید.

 

اگر نتوانستید لباس‌هاي مشابهی پیدا کنید، بهتر است برای دوخت لباس‌هاي مشابه به یک خیاط حرفه‌اي سفارش دوخت دهید.

پیراهن پرنسسی دخترانه

نکات تهیه لباس مجلسی دخترانه بچه گانه

اولین نکته در تهیه لباس مجلسی دخترانه، اندازه لباس است که برای بچه ها نباید لباس خیلی تنگ باشد چون در وسط مجلس خواستار تعویض لباس می شود.
چون بچه ها مدام در حال رشد هستند و اگر نمی خواهید لباس را فقط برای یک مراسم تن فرزند خود بکنید لباس هایی تهیه کنید که امکان بزرگ و کوچک بودن بخشی از لباس به وسیله زیپ یا دکمه باشد.
از پوشاندن مدل لباس هایی که برای افراد با سن بالا طراحی شده اند برای کودکان خودداری کنید. برای بچه‌های کوچک‌تر لباس هایی انتخاب شود که در مجالس بتوان راحت پوشک بچه را تعویض کرد.

 

جدیدترین مدل های پیراهن مجلسی شیک دخترانه بچگانه ۱۴۰۱

پیراهن دخترانه

 

بیشتر کارشناسان برای لباس مجلسی کودکان و لباس های معمولی بچه گانه رنگ های خنثی را ترجیح می دهند رنگ هایی نظیر سفید، مشکی، خاکستری، نقره ای، قهوه ای و سرمه ای جزو رنگ های ظریف، کلاسیک و جذاب هستند و علاوه بر کاربردی بودن، هیچ‌وقت از مد نمی افتند. می توان برای مجالس لباس اصلی کودک را از این رنگ ها انتخاب کرد و برای اکسسوری ها از رنگ های جسورانه تر مثل قرمز و آبی استفاده کرد. ست کردن رنگ های خنثی برای بچه ها به آسانی امکان پذیر است و لزومی ندارد به دنبال رنگ های متنوع برای ست کردن باشید. همچنین رنگ های خنثی برای لباس مجلسی کودکانه به کودک حس آرامش بیشتری می بخشد.

مدل های جدید پیراهن مجلسی دخترانه

در آخر لطافت لباس بچه مهم است معمولا بچه ها از لباس‌هایی که زبر و ضخیم باشد و به قول خودمان تنشان را بخورد، خوششان نمی‌آید. پارچه های نخی معمولا جنس لطیفی دارند و با پوست کودکان سازگارترند.

پیراهن مناسب دختران 1 تا 3 سال

لباس مجلسی بچگانه

قیمت پیراهن مجلسی بچگانه

پیراهن دخترانه شیک

لباس مجلسی پسرانه

نکات مهم پیراهن مجلسی دخترانه بچگانه

همراه ما باشید

نظرات