انواع کیک های کافی شاپی

0

برای آشنایی با انواع کیک های کافی شاپی حتما این مقاله را تا انتها بخوانید. کیک های کافی شاپی معمولاً در دورهمی ها، قرارهای ملاقات و میهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرند و می توان از آنها برای پذیرایی در اوقات مختلف استفاده کرد.

کیک های کافی شاپی در انواع مختلفی موجود می باشند که در این صفحه می خواهیم شما را با انواع کیک های کافی شاپی پرطرفدار و خوشمزه آشنا کنیم.

پیشنهاد ویژ: اگر می‌خواهید خودتان انواع کیک های کافی شاپی را با استفاده از بهترین رسپی ها درست کنید می توانید در کلاس های آموزش کیک های کافی شاپی آریا تهران شرکت کنید. شما می توانید با مراجعه به صفحه آموزش کیک کافی شاپی اطلاعات لازم را در مورد این دوره آموزشی کسب کنید و از هزینه کلاس آموزشی کیک کافی شاپی و سایرشرایط اطلاع یابید.

شماره تماس های : ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۳ الی ۷

شماره موبایل ها: ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ و ۰۹۳۷۴۹۴۹۷۷۴

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

انواع کیک های کافی شاپی

انواع کیک های کافی شاپی کدامند

کیک های کافی شاپی مختلفی با انواع رسپی ها موجود می باشند که در دورهمی ها و کافی شاپ ها از این کیک ها استفاده می شود. به طور کلی کیک های کافی شاپی در چند دسته طبقه بندی می شوند و می توان بر حسب سلیقه و ذائقه افراد یکی از انواع کیک های کافی شاپی را برای پذیرایی تهیه نمود.

اگر شما قصد یادگیری پخت انواع کیک های کافی شاپی را داشته باشید می توانید با تسلط و طرز تهیه انواع کیک های کافی شاپی به سرعت وارد بازار کار شده و از این راه کسب درآمد کنید.

انواع کیک های کافی شاپی عبارتند از:

  • کیک های کافی شاپی شکلاتی
  • کیک بستنی های کافی شاپی
  • کیک شارلوت کافی شاپی
  • کیک تیرامیسو کافی شاپی
  • چیز کیک های کافی شاپی

این کیک های کافی شاپی پنج مورد از پرطرفدار ترین کیک های کافی شاپی در ایران میباشند که با ذائقه ایرانیان همخوانی بیشتری داشته و در بیشتر کافی شاپ ها سرو می‌شوند.

طرز تهیه کیک های کافی شاپی در سایت های مختلف موجود می باشد اما اگر شما می خواهید از این راه کسب درآمد کنید و وارد بازار کار شوید بهترین راه این است که در کلاس های آموزش کیک پزی و شیرینی پزی شرکت کنید تا بتوانید به صورت حرفه ای و تخصصی این کار را یاد بگیرید.

در این حوزه آموزشگاه های کیک پزی زیادی موجود می باشد اما آموزشگاه کیک پزی آریا تهران با جلب رضایت صد در صد کارآموزان توانسته عنوان بهترین آموزشگاه کیک پزی را به خود اختصاص دهد.

برای آموزش صفر تا صد کیک پزی و دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای کیک پزی و ورود به بازار کار می توانید به صفحه آموزش کیک پزی آموزشگاه آریا تهران مراجعه کنید و از شرایط برگزاری این دوره اطلاع یابید.

پرطرفدارترین کیک ‌های کافی شاپ

در ادامه به ۵ مورد از پرطرفدار ترین کیک های کافی شاپی می پردازیم.

کیک بستنی

در صنعت کیک و شیرینی سازی خلاقیت های بالایی به کار گرفته می‌شود. برای مثال کیک بستنی یک نمونه از این خلاقیت های بسیار جذاب است که هم بستنی را برای مشتری ها لذیذتر می‌کند و هم باعث می‌شود که از سردی بستنی کاسته شده و دلچسب‌تر شود. در تقسیم بندی انواع این کیک می‌توان به نوع نرم و سخت آن اشاره کرد.

کیک شکلاتی شکلات

یکی از افزودنی هایی که تقریبا به هر چیزی افزوده می‌شود، آن را خوشمزه‌تر می‌کند. یکی دیگر از محبوب‌ترین کیک‌های کافی شاپ ها، کیک شکلاتی ها هستند. تقریبا در همه‌ی دنیا این کیک ها را از جمله محبوب‌ترین انواع کیک های سرو شده می‌شمارند. فرانسه خاستگاه کیک های شکلاتی است و پیدایش آن ریشه در زمانی دارد که دکتر بیکر کشف کرد که چگونه از ساییدن دانه های کاکائو بین دو سنگ پودر کاکائو تولید کند.

کاپ کافی شاپی کیک

کاپ کیک ها را کیک‌هایی آمریکایی می‌دانند که به عبارتی تکی یا یه نفره باشند. ترکیبات تشکیل دهنده‌ی کاپ کیک ها با دیگر کیک ها خیلی تفاوتی ندارد و از آرد، روغن، تخم مرغ، شکر و… تشکیل شده است. کاپ کیک‌ها در انواع خامه‌ای، وانیلی، کره‌ای، شکلاتی و غیره وجود دارد و همیشه هم طعم شیرین آن‌ها غالب است. یک نکته‌ی بسیار جالب و جذاب در رابطه با کاپ کیک ها این است که کاپ کیک ها در تنوع بسیار گوناگون اند و نوع خامه‌ای آن بسیار معروف می‌باشد.

کیک کافی شاپی شارلوت

کیک شارلوت از آن جهت بسیار مورد توجه قرار گرفته است که هم به صورت سرد و هم به صورت گرم سرو می گردد. دور و کف پوشیده از کوکی یا بیسکویت این کیک، ویژگی منحصر به فرد آن محسوب می‌شود. مغز این کیک انباشته از پوره‌های انواع میوه یا کرم بواریا است که افراد با توجه به ذائقه و علاقه خود انتخاب می‌کنند.

کیک کافی شاپی تیرامیسو

تیرامیسو یک دسر بسیار فوق العاده و خوشمزه است که خاستگاه آن کشور ایتالیاست. چون ایتالیا محل پیدایش قهوه است و در اکثر دسرهای و شیرینی‌جات کشور ایتالیا از قهوه و یا مشتقات آن استفاده شده است، وقتی نام ایتالیا به گوش‌مان می‌خورد ناخودآگاه بوی قهوه به مشام‌مان می‌رسد.کیک تیرامیسو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در دستور تهیه آن قهوه نقش به سزایی ایفا کرده است.

کیک کافی شاپی گردویی

یکی از انواع این کیک‌های کافی شاپی کیک گردویی است و همانطور که از نامش پیداست علاوه بر مواد غالبی که در اکثر شیرینی‌ها و کیک‌ها استفاده می‌شود گردو نیز دارد که طعم بی‌نظیری به آن میدهد و مخاطبان بسیاری دارد، علاوه بر این‌ها کیک گردویی به خاطر وجود گردو دارای خواص زیادی است ومیان وعده ای مقوی ولذیذ برای همه سنین به حساب می‌آید. کیک هویج نیز از دیگر کیک‌های پرطرفدار است که در کافی‌شاپ و در خانه پرطرفدار است.

سایر کیک های کافی شاپی

  • آموزش کیک تریپل چاکلت
  • کیک دویلزفود آموزش کیک لینزر
  • کیک بلک فارست
  • کیک آناناس
  • کیک هویج و گردو
  • کیک موز و گردو
  • کیک پای سیب
  • کیک پنیر و پرتقال
  • کیک بستنی
  • چیزکیک ساده
  • چیز کیک نسکافه ای
  • چیزکیک شکلاتی

در ادامه به برخی دیگر نیز اشاره می کنیم

آموزش های کامل آریا تهران

ما در مقالات وب سایت آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی آریا تهران چندی از دسرهای بسیار معروف و خوشمزه‌ای را که شناخته شده هستند را برای شما به طوری مفصل بررسی کرده‌ایم.

تیرامیسو نیز از جمله دسرهایی است که آن را به طور کامل همراه با طرز تهیه آن شرح داده‌ایم. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از طرز تهیه انواع کیک ها و دسرهای کافی شاپی می توانید همین حالا به دیگر مقالات سایت ما سر بزنید.

شماره تماس های : ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۳ الی ۷

شماره موبایل ها: ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ و ۰۹۳۷۴۹۴۹۷۷۴

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

کیک های کافی شاپی اینستاگرام

کیک های کافی شاپی اینستاگرام

مهمترین مسئله در مورد کیک های کافی شاپی تزیین آنها می باشد. هرچه کیک های کافی شاپی جذابتر و منحصر به فرد تر باشند می توانند نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب کنند. کیک های کافی شاپی اینستاگرام به دلیل طرح های جذابی که بر روی آنها پیاده می شود مورد استقبال مردم قرار گرفته اند.

اگر شما هم میخواهید طرز تهیه کیک های کافی شاپی اینستاگرام را یاد بگیرید و به کسب درآمد از این راه بپردازید میتوانید در کلاس های آموزش شیرینی پزی و کیک پزی آموزشگاه آریا تهران شرکت کنید.

بهترین وضعیت آموزش کیک های کافی شاپی اینستاگرام در آریا تهران این است که به شما مدرک معتبر اعطا می شود و می توانید با استفاده از این مدرک جذب بازار کار شده و به کسب درآمد در این حوزه بپردازید.

کیـک های کافـی شاپی روسی

کیک های کافی شاپی روسی از دیگر کی هایی می باشند که به دلیل بافت اسفنجی و طعم خوشمزه مورد استقبال بیشتر مردم قرار گرفته اند. کیک های کافـی شاپی روسی می توان به کیک مسکو،کیک کیف،کیک پراگ،کیک شیر پرنده،کیک موراوینیک،کیک مدوویک،کیک پلیوت،کیک ناپلئونی،پانچوو کیک لمونیک اشاره کرد.

کیک های کافـی شاپی روسی برای پذیرایی در انواع مهمانی ها و دورهمی ها مناسب می باشند و می توان آنها را در مدت زمان کوتاهی با حداقل وسایل اولیه تهیه نمود.

انواع کیک کافی شاپی روسی

  • آموزش کیک شکلات لاته
  • کرم دارچین
  • کرم پنیری نسکافه
  • کیک هویج آجیلی
  • کرم زردآلو و پنیری
  • کیک عسلی ساده و شکلاتی
  • فرم دادن خامه
  • کرم آلبالو
  • خامه شیرعسل
  • کیک اسفناج
  • کرم ماست
  • کیک و کرم توت فرنگی
  • کرم لیمو و وانیل
  • سس براق فرانسوی
  • کیک پراگ
  • کیک کوکونات لایم
  • کرم پرتقال
  • کیک ناپلئونی

کیک کافی شاپی مدرن

قنادها با توجه به ذائقه مشتریان خود انواع کیـک کافی شاپی مدرن را در لیست کاری خود قرار میدهند و با ترکیب مواد اولیه به تناسب های مختلف بهترین رسپی کیـک های کافی شاپی مدرن پرطرفدار دست پیدا میکند.

از جمله کیـک کافـی شاپی مدرن پرطرفدار می‌توان به کیـک میوه های جنگلی،کیک موکا،کیک ردولوت،چیز کیک بلوبری کافـی شاپی و کیـک براونی اشاره کرد.

اگر می خواهید با پخت انواع کیـک کافی شاپی مدرن در این حوزه کسب درآمد داشته باشید می توانید در کلاس های آموزش کیـک پزی آموزشگاه آریا تهران شرکت کنید و با دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای به سرعت وارد بازار کار شده و در این راه کسب درآمد کنید.

برای اطلاع از شرایط دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه‌ای و کاربرد این مدرک برای ورود به بازار کار و یا مهاجرت به کشورهای خارجی می توانید به صفحه مدرک فنی حرفه ای مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

شماره تماس های : ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۳ الی ۷

شماره موبایل ها: ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ و ۰۹۳۷۴۹۴۹۷۷۴

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

چیز کیک کافی شاپی

چیز کـیک ها از دیگر انواع کیـک های کافی شاپی میباشد که طرفداران زیادی دارند. چیز کیک ها در دو نوع چیز کیک یخچالی و چیز کیک فری در بازار موجود می باشند که هرکدام در مدلهای مختلف درست می شوند.

چیز کیـک کافی شاپی به عنوان یکی از گزینه های مناسب در پذیرایی مطرح می‌شود و شما می توانید با تهیه این کیـک کافی شاپی پذیرایی دلچسب تری داشته باشید.

طرز تهیه انواع کیک های کافی شاپی

طرز تهیه انواع کیـک های کـافی شاپی

برای آشنایی با طرز تهیه انواع کیـک های کافـی شاپی میتوانید به سایت های مختلفی مراجعه کنید اما بهترین سایتی که بتواند تخصصی ترین طرز تهیه را در اختیار شما قرار دهد سایت آموزشگاه کیک پزی آریا تهران می باشد.

آریا تهران به عنوان بهترین سایت کیک پزی در ایران جدیدترین و حرفه ای ترین طرز تهیه انواع کیـک های کافـی شاپی را در اختیار علاقه مندان به این حوزه قرار می دهد و افراد می توانند با مراجعه به وب سایت آریا تهران با طرز تهیه انواع کیـک های کافـی شاپی آشنا شوند.

شما می توانید برای دریافت طرز تهیه انواع کیـک های کافی شاپی به وبسایت آریا تلفن مراجع کنید و یا از طریق تماس با همکاران ما در آموزشگاه آریا تهران اطلاعات لازم را برای شرکت در کلاس های آموزش کیـک های کافی شاپی دریافت کنید.

شماره تماس های : ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۳ الی ۷

شماره موبایل ها: ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ و ۰۹۳۷۴۹۴۹۷۷۴

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

نظرات