آموزش نحوه سوزاندن و غیرفعال کردن گوشی دزدیده شده با کد دستوری (#۰۶#*)

0

آموزش نحوه سوزاندن و غیرفعال کردن گوشی دزدیده شده با کد دستوری (#۰۶#*)

نحوه غیرفعال کردن گوشی دزدیده شده با کد دستوری (#۰۶#*) برای غیر فعالسازی گوشی موبایل به سرقت رفته و دزدیده شده برای جلوگیری از لو رفتن اطلاعات و عکس ها و مطالب خصوصی و نحوه سوزاندن گوشی دزیده شده با کد دستوری و سریال را در ادامه میخوانید

آموزش نحوه غیرفعال کردن گوشی دزدیده شده با کد دستوری (#06#*)

اینروزها سرقت موبابل و گوشی تلفن همراه زیاد شده و به آنی تا به خودتان بیایید گوشی موبایل تان به سرقت رفته، اما چطور گوشی دزدیده شده را غیرفعال کنیم و کد دستوری غیرفعال کردن گوشی دزدیده شده چیست و چگونه از سرقت اطلاعات و عکس های داخل موبایل پس از دزدیده شدن محافظت کنیم.

همانطور که می دانیم گوشی های آیفون قابلیت های زیادی از جمله ردیابی گوشی سرقت شده دارند که حتی می توان در صورت خاموش بودن تلفن همراه آنها را ردیابی کرد.

اما یادتان باشد که اولین کار پس از دزدیده شدن گوشی، غیرفعال کردن آن است تا سارق از آن نتواند سوء استفاده کند.

نکته: کاربران عزیزاما باید بدانید که اگر گوشی همراهتان را پیدا کنید، دیگر نمی‌ توانید از آن استفاده کنید چرا که دیگر کارایی ندارد. در واقع شما گوشی به سصرقت رفته خود را می سوزانید تا سارق از آن سواستفاده نکند و نتواند بفروشد

همچنین بخوانید: اصلیترین نشانه های هک شدن گوشی موبایل را بشناسید +‌رفع هک گوشی

پس مراحل غیرفعال کردن گوشی با کد دستوری را در ادامه می خوانید:

  •  بعد از خرید گوشی کد #۰۶#* را وارد کنید.
  • کلیدهای “ستاره مربع صفر شش مربع ” (#۰۶#*) را به ترتیب و بدون فاصله وارد کرده تا یک کد دیجیتالی روی صفحه نمایش تلفن همراهتان ظاهر می شود.
  • سریال ۱۵ رقمی IMEI که بعد از وارد کردن کد به شما نمایش داده می شود. این شماره، کد IMEI و مختص دستگاه شما است و آن را در جایی مطمئن یادداشت و نگهداری کنید.
  • بعد از به سرقت رفتن گوشی تان کد IMEI گوشی خود را پیدا کنید.
  • در صورت دزدیده شده گوشی،کد IMEI را به مراجع مربوطه بدهید تا با استفاده از آن گوشی را ردیابی یا پیدا کنند و یا آن را مسدود سازند
  • در زمان گمشدن یا دزدیده شدن گوشی، شما می توانید به پشتیبان شبکه خود تماس بگیرید و این کد را به آن‌ها بدهید. پشتیبان شبکه قادر خواهند بود دستگاه شما را مسدود کنند.

نظرات