جدیدترین مدل های پیراهن تابستانی دخترانه بچگانه شیک ۱۴۰۱

0

پیراهن تابستانی دخترانه بچگانه ۱۴۰۱ : احتمالا یکی از سخت‌ترین خریدها خواهد بود، چراکه تنوع لباس آن‌ها بسیار زیاد است و نمی‌توان تشخیص اندازه مناسب لباس‌ها نیز کار دشواری خواهد بود. انتخاب لباس بچه گانه نیازمند سلیقه و البته مهارت است تا بتوانید بهترین لباس را برای فرشته های کوچک انتخاب کنید که در ادامه جدیدترین مدل های پیراهن تابستانی دخترانه ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ را با ما همراه باشید.

پیراهن تابستانی دخترانه 1401

آشنایی با انواع پیراهن دخترانه برای دختر بچه ها:

پیراهن بلند: پیراهن بلند دخترانه نوعی لباس بلند است که قد آن تا مچ پای کودک قرار می‌گیرد. قسمت دامن آن دارای مقدار زیادی چین می‌باشد که زیبایی پیراهن را چند برابر می‌کند. این لباس برای دخترانی که بالا تنه‌ی نسبتا بزرگی دارند، خیلی مناسب نیست، چون آنها را چاق تر نشان می‌دهد. اگر فرزندتان جثه‌ی ریزی دارد، می‌توانید از این نوع پیراهن‌ها برای او خریداری نمایید.
پیراهن کوتاه: این مدل از پیراهن‌ها هم دارای دامنی کوتاه هستند. به طور کلی برای دختربچه های ۱ تا ۵ ساله پیراهن های کوتاه زیبایی خاصی به ظاهر آنها می‌بخشد. کودکان ۵ سال به بالا هم در صورت داشتن قد بلند، می‌توانند از پیراهن‌های بلند بهره ببرند. شما عزیزان می‌توانید به راحتی پیراهن کوتاه را با جورابی زیبا ست کنید.

پیراهن دخترانه بچگانه

مدل جدید پیراهن دخترانه بچگانه مجلسی ۱۴۰۱

حتما به سایز پیراهن توجه کنید، سایز پیراهن انتخابی شما باید دقیقا متناسب با بدن کودکتان باشد، نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد. به عبارت دیگر، دخترتان در هنگام پوشیدن پیراهن باید احساس راحتی کند.
توجه به نوع دوخت و طراحی پیراهن، از جمله‌ی نکات مهم و ضروری دیگر می‌باشد که حتما باید به آن توجه نمایید‌. هرچه ظاهر پیراهن از دوخت باکیفیتی برخوردار باشد، زیبایی آن چند برابر خواهد شد.

پیراهن بچگانه 2022

جدیدترین انواع مدل های پیراهن تابستانی دخترانه بچگانه ۱۴۰۱

پیراهن دخترانه اسپرت

در هنگام خرید پیراهن دخترانه حتما رنگ‌های روشن را انتخاب کنید. چون کودک شما به نوعی با لباسی که قرار است تن کند، ارتباط برقرار می‌کند؛ پس چه بهتر که رنگ‌های شادی داشته باشد تا زیبایی او را چند برابر نماید. رنگ‌هایی چون: صورتی، قرمز، بنفش، زرد و… جزو رنگ‌های شاد هستند. پوشیدن پیراهن‌هایی با رنگ‌های شاد، برای دختربچه‌ها بسیار لذت بخش خواهد بود‌.

پیراهن تابستانی دخترانه مجلسی

پیراهن تابستانی بچگانه شیک

خرید یک لباس دخترانه مناسب سخت نیست. ما به شما توصیه می کنیم در لباس پوشیدن فرزندان خود بسیار حساس باشید و به آن ها اجازه تصمیم گیری بدهید البته خودتان نیز نظارت داشته باشید. به آن ها خوش پوشی و درست پوشی و انتخاب مناسب و به جا را یاد دهید. این آموزش ها تاثیر فوق العاده بالایی بر روی سلیقه فرزندانتان می گذارد.

پیراهن تابستانی1401

سارافون عروسکی تابستانی بچگانه شیک

در انتخاب پیراهن دخترانه به جنس لباس هم توجه نمایید، اگر فصل تابستان می‌باشد، خرید پیراهن‌هایی با جنس حریر، توری و… را در اولویت قرار دهید.

پیراهن جذاب بچگانه مدل جدید

پیراهن فانتزی دخترانه

لباس تابستانی دخترانه بچه گانه گل گلی

اگر پیراهن انتخابی شما، در قسمت دامن دارای چند لایه است، حتما لایه‌های مختلف آت را به دقت بررسی نمایید. تا مبادا دچار پارگی شده باشند.
هنگام خرید پیراهن دخترانه زیپ آن را چند بار باز و بسته کنید، تا مطمئن شوید، زیپ آن مشکلی ندارد و به راحتی باز و بسته می‌شود.
اگر پیراهن دارای کمربند باشد، می‌توانید یک سایز بزرگتر را انتخاب کنید، چون در این صورت با کمربند، قسمت گشادی کمر را می‌توانید محکم نگه دارید.

لباس کودک

پیراهن دخترانه برای2 سال

با ما همراه باشید

نظرات