ماجرای مسدود شدن محتوای هشتگ عزیز ملت حاج قاسم سلیمانی و واکنش ها را ببینید

0

علت مسدود شدن محتوای هشتگ عزیز ملت حاج قاسم سلیمانی و واکنش ها را ببینید

هشتگ عزیز ملت حاج قاسم سلیمانی با توجه به نزدیک شدن به دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی توسط کابران اینستاگرام داغ شد، اما همزمان با حمایت کاربران اینستاگرامی از این پویش (#هشتگ عزیز ملت حاج قاسم سلیمانی) شبکه اجتماعی اینستاگرام، در جهت ممیزی، حذف و محدود کردن پست‌های کاربران به مانند پویش #Hero اقدام به سانسور محتواهای تولیدی ذیل پویش عزیز ملت کرد.

ماجرای مسدود شدن محتوای هشتگ عزیز ملت حاج قاسم سلیمانی و واکنش ها را ببینید

#عزیز ملت شهید حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام

مجله حرف تازه – از روز گذشته کاربران اینستاگرام هشتگ #عزیز ملت حاج قاسم سلیمانی با عکسی مزین به ایشان را داغ کردند. در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دلها پویشی تحت عنوان عزیز ملت توسط کاربران شبکه های اجتماعی آغاز و فراگیر شده است و بسیاری از مردم در حمایت از این پویش سراسری تصاویر پروفایل خود را به یک تصویر واحد از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین کرده‌اند.

همزمان با حمایت کاربران اینستاگرامی از پویش عزیز ملت، فیسبوک که مالک شبکه اجتماعی اینستاگرام است، در جهت ممیزی، حذف و محدود کردن پست‌های کاربران به مانند پویش #Hero  اقدام به سانسور محتواهای تولیدی ذیل پویش عزیز ملت کرد و ین شبکه اجتماعی در جهت ممیزی، حذف و محدود کردن پست های کاربران به مانند پویش #Hero اقدام به سانسور محتواهای تولیدی ذیل پویش عزیز ملت کرد.

همچنین بخوانید: دانلود پوستر شهادت سردار سلیمانی (فارسی و انگلیسی) برای شبکه های اجتماعی

علت مسدود شدن محتوای هشتگ عزیز ملت حاج قاسم سلیمانی و واکنش ها را ببینید

دومین سالگرد شهادت سردار دلها

سردار چهارباغی، شهادت ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی و همراهانش را احمقانه ترین اقدام ترامپ دانست و گفت: امروز «حاج قاسم سلیمانی» عزیز ملت ها است و ذلیل ترین فرد روی کره زمین ترامپ ناجوانمرد است.

سردار محمود چهار باغی شامگاه شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ در مراسم بزرگداشت ۴ دی روز حماسه و ایثارآران و بیدگل در مصلای نماز جمعه این شهر، به نقش مردم شهید پرور آران و بیدگل در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این شهرستان با تقدیم بیش از ۷۲۰ شهید، توانسته به نسبت جمعیت رتبه اول ایثارگری را در کشور به دست آورد.

همرزم حاج قاسم سلیمانی، با بیان اینکه به شهدایی همچون طلبه شهید حاج جواد قاسم پور آرانی و سردار اربابی افتخار می کنم، افزود: در مدتی که افتخار همسنگری با این شهید بزرگوار را داشتم، واقعا در وجود ایشان مجسمه ای از تقوا، انسانی بسیار بزرگ و با خلوص بسیار بالا یافتم .

وی، به نقش کلیدی سردار سلیمانی در خنثی کردن توطئه خاورمیانه جدید اشاره کرد و گفت: بزرگمردی همچون حاج قاسم سلیمانی اولین عملیات را در جنوب دمشق زیر دید هواپیماها، رادارها و پهبادهای اسرائیلی و آمریکایی با موفقیت انجام داد و در عملیات های دیگر با اجرای تاکتیک های پیچیده و بازکردن راه زمینی ایران به دمشق، داعش را نابود کرد.

وی با بیان اینکه زدن آمریکا و موشک به یک هدف یک کار نظامی است، اما کسی که دستور می دهد که آمریکایی ها را بزنید دل شیر می خواست، ادامه داد: در حالی که خیلی ها مخالف زدن امریکایی ها بودند، با دستور رهبری غرش موشک ها در عین الاسد دل جهانیان را شاد کرد و ذلت و خواری را برای آمریکایی ها بوجود آورد.

نظرات