جاسوسان واقعی سریال سرجوخه چه کسانی هستند؟ فیلم کامل مستند لات مجازی را ببینید

0

فیلم کامل مستند لات مجازی و جاسوسان واقعی سریال سرجوخه چه کسانی هستند؟ و ماجرای جاسوسی لات های مجازی برای موساد و فیلم کامل مستند لات مجازی درباره جاسوسان واقعی موساد در سریال سرجوخه از همکاری تا دستگیری و اعترافات در برنامه بدون تعارف را ببینید.

جاسوسان واقعی سریال سرجوخه چه کسانی هستند؟ فیلم کامل مستند لات مجازی را ببینید

جاسوسان واقعی سریال سرجوخه چه کسانی هستند؟

به تازگی یک مستند به نام مستند لات مجازی در شبکه سه سیما پخش شد که درباره لات ها و اراذل و اوباش شبکه های اجتماعی و اینستاگرام است که اجیر موساد شده و با دریافت پول های هنگفت در ایران آدم کشی و ادم ربایی و اخلال و اغتشاش ایجاد میکنند و دانشمندان هسته ای را تهدسد کنند.

در مستند لات مجازی و اعترافات جاسوسان موساد مشخص میشود که سردست آنها به نام کاظم برای فردی به نام اژدر کار می کرده و از تعدادی نیز دوستان ارازل و اوباش خود برای ایجاد آشوب و اغتشاش کمک می گرفته.

فیلم کامل مستند لات مجازی را ببینید

 

 

 

نخستین گفتگوی تلویزیونی با جاسوسان واقعی موساد در سریال سرجوخه شبکه سه سیما، در برنامه بدون تعارف در بخش خبری ۲۰:۳۰ جمعه ۱۳ آذر پخش شد.

حالا روز گذشته برنامه بدون تعارف به سراغ جاسوسهای واقعی مجموعه تلویزیونی سرجوخه رفتند و گفتگویی با سردسته جاسوس های واقعی موساد در سریال سرجوخه انجام دادند که در فیلم بالا می بینید

این افراد توسط موساد مورد حمایت مالی قرار می‌گرفتند تا ماشین ها و خانواده ها و افرادی که شغل مهمی در دولت بودند را تهدید کنند و ماشین شان را آتش بزنند و برخی نیز کارخانه ها آتش میزدند.

همچنین ببینید: بازیگر نقش یوسف در سریال سرجوخه کیست؟ +بیوگرافی و عکس های واقعی و آثار

بدون تعارف با جاسوسان واقعی موساد در سریال سرجوخه

کاظم در گفتگویی با علی رضوانی خبرنگار برنامه بدون تعارف گفت من از طریق اینستاگرام با فردی به نام اژدر آشنا سدم و با تو در واتساپ چت کردم و مردم و به همه توصیه میکنم به هر کسی اعتماد نکنند و گول نخورند

این لات های مجازی بعد از دستگیر شدن توسط وزارت اطلاعات مدعی شدند که در اینستاگرام فعالیت داشتند که بودند که توسط افراد ناشناس پیشنهادات مالی هنگفتی دریافت کرده‌اند تا در قبال این مبلغ برخی از خانه ها و کارخانه ها را آتش بزنند و و علت این کار را انتقام ناموسی بیان کردند

در مستند “لات مجازی” اعترافات تعدادی از اراذل و لات های فضای مجازی که درگیر نقشه های خرابکارانه موساد شده و بخشی از نقشه های سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی را در ایران اجرا کرده بودند، آمده است.

نظرات