بازیگر نقش یوسف در سریال سرجوخه کیست؟ +بیوگرافی و عکس های واقعی و آثار

1

بازیگر نقش یوسف در سریال سرجوخه و همسرش کیست؟ + بیوگرافی سیاوش گرجستانی بازیگر نقش یوسف در سریال سرجوخه همراه با عکس های واقعی و شخصی و بدون گریم سیاوش گرجستانی بازیگر نقش یوسف در سریال سرجوخه را در ادامه ببینید.

بازیگر نقش یوسف در سریال سرجوخه کیست؟ +بیوگرافی و عکس های واقعی و اینستاگرام

 

بازیگر نقش یوسف در سریال سرجوخه کیست

مجله حرف تازه سیاوش گرجستانی بازیگر  نقش بوسف در سریال سرجوخه متولد سال ۱۳۶۳ در تهران است. او پسر سیروس گرجستانی بازیگر قدیمی و پیشکسوت ایرانی اسن که چند وقت پیش بر اثر کرونا درگذشت.

بازیگر نقش یوسف در سریال سرجوخه

سوابق از بازیگری تا گریموری

سیاوش گرجستانی بازیگر و کارگردان و گریمور و تدوینگر است که از سن ۴ سالگی با بازی در فیلم سینمایی دوران سربی وارد بازیگری شد و درباره بازیگر شدنش گفته: از همان سنین پدرم اصرار داشت که من وارد این حرفه شوم. من هم تا پایان دبیرستان پیگیر بودم، اما بالاخره جوانی است و انتخاب‌های خامی که پیش می آید.

عکس های شخصی بازیگر نقش یوسف در سریال سرجوخه

همچنین ببینید: بازیگر نقش ابراهیم در سریال سرجوخه کیست؟ +بیوگرافی و عکس های شخصی بدون گریم

او در آثاری چون سریال دولت مخفی و جاده چالوس و فیلم به خاطر یک مشت ریال … ایفای نقش کرده و چند سالی به گریم در سینما مشغول بود و سپس وارد دانشگاه در رشته گرافیک تحصیل کرد و بعد از فارغ التحصیلی بطور حرفه ای بازیگری را شروع کرد. او مدتی بود به کار فیلمسازی و کارگردانی مشغول بود و بعد از چند سال با بازی در سریال سرجوخه وارد قاب تلویزیون شد.

سیاوش گرجستانی در سریال سرجوخه

بیوگرافی سیاوش گرجستانی بازیگر نقش یوسف در سریال سرجوخه کیست؟

سیاوش گرجستانی بازیگر سریال «سرجوخه»، درباره حضورش در این مجموعه گفت: حدود سه سال یا کمی بیشتر درگیری و دغدغه من ساخت فیلم بود؛ البته هنوز نیز هست و خواهد بود. نتیجه آن هم ساخت چند مستند پرتره از مجموعه رخ و فیلم کوتاه «واداشته» شد. آخرین حضور من به عنوان بازیگر در یک اثر نمایش صحنه‌ای رقم خورد که به حدود سه سال پیش برمی‌گردد. من چند سال پیش در سریال «جاده چالوس» با احمد معظمی همکاری داشتم.

بیوگرافی بازیگر نقش یوسف در سریال سرجوخه

بیوگرافی و عکس و اسم واقعی بازیگر نقش یوسف در سریال سرجوخه

نقش من در سرجوخه (یوسف) فاقد شناسنامه لازم است و من صرفاً بر اساس اطمینانی که به آقای معظمی داشتم و دلتنگ بازی بودم، آن را ایفا کردم. تمام تلاشم را کردم که حداقل از نظر راکورد شخصیت را حفظ کنم و تنها چالشی که برای من وجود داشت، این بود که تا حد زیادی از دست و میمیک صورتم استفاده می کنم. دوست داشتم دیالوگ‌ها با انرژی‌تر بیان شود؛ اما کارگردان تلاش کرد تا این امر را از من دور کند.

1 دیدگاه در “بازیگر نقش یوسف در سریال سرجوخه کیست؟ +بیوگرافی و عکس های واقعی و آثار

  1. المیرا گفت:

    روحش شاد سیروس گرجستانی
    بازی پسرش هم در سریال سرجوخه مثل خودش بی نظیره

نظرات