رنگ سال ۲۰۲۲ اعلام شد؟ +عکس و مشخصات رنگ سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱

1

رنگ سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ برای لباس و آرایش اعلام شد +عکس رنگ سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱

رنگ سال ۲۰۲۲ برای لباس و آرایش و دکوراسیون اعلام شد؟ +عکس رنگ سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ در ایران و اروپا برای رنگ مو و لباس و مد و دکوراسیون و مانتو و انتخاب پنتون برای رنگ سال ۲۰۲۲ چیست؟ و رنگ سال ۱۴۰۱ در ایران چیست و برای عید و بهار چه رنگی مد شده را در ادامه میخوانید.

رنگ سال 2022 اعلام شد؟ +عکس و مشخصات رنگ سال 2022 - 1401

رنگ سال ۲۰۲۲ در ایران و اروپا چیست

با توجه ب نزدیک شدن به سال نو میلادی و سال ۲۰۲۲ و عید نوروز سال ۱۴۰۱، شرکت پنتون رنگ سال ۲۰۲۲ را مانند هر سال معرفی کرد تا طرفداران و عاشقان مد و پوشاک که طبق رنگ سال خرید میکنند بتوانند در عید کریسمس و در ایران در  عید نوروز، لباس و رنگ مو و دکور منازل خود را بر اساس رنگ سال چیدمان کنند و آرایش و استایل بروزی داشته باشند.

رنگ آبی بنفش به رنگ گل پریوش رنگ سال ۲۰۲۲ است

رنگ سال 2022 اعلام شد؟ +عکس و مشخصات رنگ سال 2022 - 1401

شرکت پنتون رنگ سال ۲۰۲۲ را اعلام کرده و کمپانی پنتون رنگ very pery را به عنوان رنگ سال معرفی کرد. very pery یک رنگ آبی بنفش به رنگ گل پریوش است. در سال ۲۰۲۲ وفاداری و ثبات رنگ آبی با شور و هیجان رنگ قرمز ترکیب شده اند.

رنگ سال 2022 اعلام شد؟ +عکس و مشخصات رنگ سال 2022 - 1401

رنگ سال ۱۴۰۱ در ایران چیست

در سال ۲۰۲۱، دو رنگ زرد و خاکستری رنگ سال اعلام شد و امسال نیز حتما مانند سال گذشته دو رنگ ترکیبی انتخاب میشود. علاقه مندان حتما این مقاله را دنبال کنند و ما بعد از اعلام رنگ سال این مطلب را بروزسانی خواهیم کرد.

شرکت پنتون هر سال به معرفی رنگ پرداخته و گفته میشود که انتخاب رنگ به اقتضای اتفاقاتی که در طی سال قبل سبب تغییر و تحول جهان شده است انجام می شود. بلایای طبیعی، جنگ، بیماری و عواملی از این قبیل می توانند بر فرایند انتخاب رنگ سال اثر گذار باشند.

«لئاتریس آیزمن» مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون در بیانیه‌ای مطبوعاتی درباره این انتخاب‌ها گفت:

استفاده ما از رنگ، با روحیه فرهنگی مان ارتباط مستقیم دارد. همان طور که ما آینده جدیدی را کشف می‌کنیم، به دنبال فرصت‌هایی هستیم تا کاری کاملا متفاوت انجام دهیم. این‌ها رنگ‌هایی هستند که تمایل ما به شکستن مرزها را برآورده می‌کنند. همان تمایلی که در حقیقت نیاز مشتاقانه ما به خلاقیت سرزنده و بیان بصری بدون محدودیت است و ما در حال ورود به این زمان هستیم.

رنگ سال 2022 چیست و چه رنگی مد شده

تاریخچه شرکت پنتون معرفی کننده رنگ سال

پنتون (PANTONE ) نام شرکتی واقع در شهر کارلستات نیوجرسی است که در زمینه چاپ، تولید رنگ و رنگ شناسی در سراسر دنیا معتبر و مشهور است. این شرکت با بیش از ۴۰ سال سابقه، الهام بخش بسیاری از برندها، صنعت مد و فشن، طراحی داخلی و تولید بسیاری از لوازم و ابزار است.

رنگ و سایه های پاستیلی معرفی شده توسط پنتون برای سال ۲۰۲۲ به شرح زیر است.

همچنین ببینید: مدل رنگ مو زنانه ۲۰۲۲ جدید بسیار شیک و با کلاس

همچنین ببینید: دکوراسیون خانه با رنگ سفید ۲۰۲۲ با طراحی منحصر به فرد

پالت رنگ ۲۰۲۲ پنتون

رز مرجانی، تناژ رنگی گل‌ها
صورتی آدامس بادکنکی
صورتی پاستلی
شکوفه ارکیده
رنگ زرد روشن و شاد پاپ کورن،
کهربایی
سبز
کوارتز قهوهند.
قهوه‌ای سودانی

پیش بینی رنگ سال ۱۴۰۱

پیش بینی ها برای انتخاب رنگ این سال از رنگ هلویی شروع می شود و در ادامه رنگ های تیره ای مثل سبز دودی و رنگ مسی و رنگ برنجی و ارغوانی و … را در بر می گیرد. انتخاب این رنگ ها با هر سبکی مطابقت دارد و سرشار از جذابیت است.

1 دیدگاه در “رنگ سال ۲۰۲۲ اعلام شد؟ +عکس و مشخصات رنگ سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱

  1. ر گفت:

    رنگ سال اعلام شد شما هنوز خوابین

نظرات