۵ نکته برای استایل پاییزی کودکان در سال ۱۴۰۰

1

انتخاب و خرید لباس بچه گانه مناسب فصل سرما کار دشواری است. چرا که باید ۲ نکته اصلی را مد نظر قرار بدهید. اولی گرم و راحت بودن لباس، دومی استایل و زیبایی پوشش کودک شما است. که برای بچه ها جذابیت داشته باشد. پس در هنگام خرید لباس کودک میتوانید موارد زیر را میتوانید ملاک عمل خودتان قرار بدهید. البته خرید لباس و انتخاب رنگ و طرح کاملا به سلیقه شخصی بستگی دارد.

انتخاب رنگ:

سعی کنید در ترکیب رنگ ها از رنگ های گرم و انرژی زا استفاده کنید! ترکیب رنگ های نارنجی و قهوه ای، قرمز و نارنجی، قرمز و قهوه ای میتواند انتخاب مناسبی باشد. همچین میتوان از ترکیب رنگ هایی مثل طوسی و مشکی، آبی و سرمه ای استفاده کرد.

 لباس کودک برای پاییز

انتخاب طرح:

لباس های بافت درشت (رنگ های طوسی و آبی کمرنگ)، لباس های با طرح چهارخانه (قرمز، نارنجی) میتواند یک استایل زیبا و گرم برای کودک عزیز شما فراهم کند. همچنین پلیور و سویشرت های شیک هم میتواند گزینه مناسبی برای لباس پاییز باشد.

لباس کودک برای پاییز

انتخاب کفش:

ست کردن رنگ کفش و یکی از لباسهای بالاتنه میتواند ترکیب بسیار جذابی باشد. بخصوص انتخاب پوتین های رنگ قهوه ای روشن یا قهوه ای سوخته و ترکیب آن با لباس های نارنجی و قرمز بسیار شیک و زیبا است.

انتخاب جنس:

لباسهایی با الیاف طبیعی و نرم انتخاب کنید. زیرا الیاف مصنوعی ممکن است موجب بروز حساسیت در پوست کودکان شود. جنس های پنبه ای، نخی و کتان میتوانند انتخاب های مناسبی باشند. اما در بین الیاف طبیعی لباس های پشمی میتواند موجب حساسیت پوستی شود و انتخاب مناسبی نیست. و از انتخاب لباس های زبر و ضخیم اجتناب کنید.

لباس کودک برای پاییز
پوشیدن دو لایه لباس، مثل اورکت و پلیور بسیار جذاب تر از پوشیدن یک لباس بسیار ضخیم است.

1 دیدگاه در “۵ نکته برای استایل پاییزی کودکان در سال ۱۴۰۰

  1. محمد شاهپور گفت:

    بسیار عالی بود.
    برای خرید پوشاک بچگانه می توانید به صفحه پوشاک بچگانه در فروشگاه خوان خان مراجعه کنید.

نظرات