جدیدترین مدل های ست زمستانی دخترانه بچگانه ۱۴۰۲

0

ست زمستانی دخترانه بچگانه : ست لباس بچگانه ای که برای زمستان انتخاب می‌کنید، سلیقه مادرانه شما را نشان می‌دهد و اینکه چطور همزمان با اینکه کودک خود را گرم نگه می‌دارید، او در لباس‌هایش احساس راحتی می‌کند. به همین دلیل ما مجموعه مدل های این ست دخترانه بچگانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

ست زمستانی دخترانه بچگانه

جدیدترین مدل های ست زمستانی دخترانه بچگانه ۱۴۰۲

انواع ست زمستانی :

کاپشن :

کاپشن از اصلی‌ترین آیتم‌های پوشش کودکان در بین لباس‌های زمستانی است. بچه‌ها از پوشیدن کاپشن‌های فوق‌العاده گرم و سنگین آزرده می‌شوند؛ به‌خصوص کودکان زیر ۵ سال. زیرا کاپشن‌های سنگین نمی‌گذارد بچه‌ها هنگام راه رفتن تعادل خود را حفظ کنند. اگر کودکان خود را هنوز بغل می‌کنید، کاپشن‌های ضخیم و یک‌سره کار خودتان را نیز مشکل می‌کند.

ست زمستانی دخترانه

برای بچه‌های بزرگتر انتخاب کاپشن زمستانی کار دشواری نیست. نکته‌ای که هنگام خرید باید در نظر بگیرید، راحت باز و بسته شدن کاپشن و توجه به قابلیت‌های دیگری مثل امکان جدا شدن کلاه، جیب‌دار بودن، ضد آب بودن رویه و لطافت و نرمی کاپشن است.

ست زمستانی بچگانه

شلوار :

بهترین شلوارهای بچگانه جنسی از کتان و مخمل دارند و راحتی کافی برای کودک در زمان دویدن و نشستن فراهم می‌کنند. بسیاری از پدر و مادرها به شلوارهای بچگانه‌ای تمایل نشان می‌دهند که دارای بندهای آویزان و دکمه‌های تزیینی هستند. از شلوارهای فانتزی می‌توانید تا زمانی که آرامش کودک را به هم نزنند و مانع از جست‌وخیز کودک نشوند استفاده کنید.

راهنمای خرید ست زمستانی بچگانه دخترانه

پلیور :

پلیور همان لباس بافت معمولی است که کودک باید زیر کاپشن خود بپوشد. پیدا کردن یک لباس بافت برای کودکان ۲ تا ۴ سال کمی دشوار است اما شدنیست به‌شرطی که از برندهای معتبر قصد خرید داشته باشید. پلیوری انتخاب کنید که بافت نرم و ظریفی داشته و کاملا اندازه کودک باشد؛ یعنی پلیور را با این هدف خریداری نکنید که در سال‌های بعد هم کودک بتواند از آن استفاده کند.

نکات مهم خرید ست زمستانی

سویشرت و هودی :

این مدل لباس یکی دیگر از راحت‌ترین لباس‌های بچگانه است که هم به اندازه کافی نرم و راحت است و هم گرمای خوبی دارد. این لباس‌ها را می‌توانید برای گردش در طبیعت، مهمانی، خرید و هنگام بازی‌ به تن کودک خود کنید. اسپرت بودن این لباس کار والدین را هم آسان کرده است و لازم نیست در مهمانی‌ها چند دست لباس با خود حمل کنند، زیرا هر زمان که کودک خواست برای جلوگیری از گرمازدگی می‌تواند زیپ لباس را باز کند یا آن را درآورد.

مدل های شیک ست زمستانی دخترانه

ساق و جوراب بافت :

حتی اگر لباس‌های زمستانی را هم از بهترین برندها خریده باشید، با نبود یک جوراب مناسب، کودک شما با اولین وزش باد سرد سرما می‌خورد. برخلاف جوراب‌های بچگانه‌ای که در سایر فصل‌ها پوشانده می‌شود بایستی جنس جوراب مخصوص فصل زمستان،ضخیم و عایق باشد تا سرما به پاها نفوذ نکند.

مدل های جدید ست زمستانی بچگانه

 نکته آخر :

چیزی که شما را به سمت بهترین انتخاب‌ها سوق می‌دهد این است که کودک خود و نیازهای او را کاملا بشناسید. اینگونه فرزند شما از پوشیدن لباس‌های زمستانی فراری نمی‌شود.

قیمت ست زمستانی دخترانه

انواع ست زمستانی بچگانه

ست زمستانی

همراه ما باشید

نظرات