صرافی معتبر برای خرید و فروش ارز دیجیتال

0

صرافی معتبر برای خرید و فروش ارز دیجیتال

تتر ابتدا در سال ۲۰۱۴ تحت عنوان realcoin)) معرفی شد اما کمی بعد توسط شرکت ifinex پایه گذار تتر دوباره نام گذاری شد.تتر از دسته ارزهای دیجیتال با ثبات بلاک چین محور است در بازار رمز ارزها  ارزش هر تتر برابر یک دلار آمریکا است. تتر دارای ارزش بازار بیش از ۴۰ میلیارد دلار است که این رقم به تتر قابلیت این را داده است که در رتبه چهارم ارزهای دیجیتال قرار بگیرد.

 صرافی ارز دیجیتال

تتر چه کاربردی دارد؟

تتر برای معامله گران دو کاربر اصلی دارد.

  • در امان ماندن معامله گران از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال
  • انتقال آسان پول به صرافی ها و کیف های پول ارزی

نحوه خرید و فروش تتر به چه صورتی است؟

شما میتوانید برای خرید تتر و فروش تتر به وب سایت های معتبری که در این زمینه خدمات دهی می کنند که یکی از بهترین و مطمئن ترین این سایت ها وب سایت صرافی ارز دیجیتال بیت مهر می باشد، مراجعه کنید و ارز خود را با پرداخت ریالی خریداری کنید. تتر را میتوانید به آسانی در کیف های پول دیجیتال خود بر روی کامپیوتر شخصی و یا موبایل خود و یا کیف پول های دیجیتالی در صرافی نگداری کنید.  برای خرید تتر رو لینک https://bitmehr.com/tether کلیک نمایید .  صرافی ارز دیجیتال بیت مهر بهترین صرافی خرید تتر با قیمت مناسب و پشتیبانی ۲۴ می باشد .

 

آیا میتوانیم تتر را تبدیل کنیم؟

صرافی ارز دیجیتال

در جواب به این سوال که آیا می شود تتر را تبدیل به ارزی دیگر کرد؟ باید گفت بله تتر را می شود به ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل  کرد یا آن را به پی پال و یا پرفکت مانی تبدیل کرد و یا با خرید ووچر پرفکت مانی تتر خریداری کنید در این زمینه نیز تتر دارای خدمات متنوعی است. در صرافی ارز دیجیتال بیت مهر میتوانید خرید سایر ارز های دیجیتال را در بستری ایمن انجام دهید .

نظرات