خرید آسان یوسی پابجی موبایل، از کجا بخریم؟

0

کاربرد یوسی در بازی پابجی موبایل

بازی PUBG mobile یکی از سری بازی های محبوب بتل رویال در سراسر جهان میباشد که تا به امروز میلیون ها کاربر فعال در سراسر جهان دارد. در بازی پابجی موبایل همانند سایر بازی های بتل رویال شما با پرداخت درون برنامه ای میتوانید برخی از آیتم های به ویژه را خریداری کنید. متاسفانه بسیاری از بازیکنان تازه وارد با پرداخت های درون برنامه ای بازی پابجی موبایل آشنایی ندارند، در واقع در بازی پابجی موبایل یک ارز رایج وجود دارد که نام رسمی آن یوسی می باشد اما بسیاری از بازیکنان آن را به نام دلار بازی‌ پابجی ‌موبایل می ‌شناسند اما هیچ تفاوتی ندارد. من در این مطلب قصد دارم در رابطه با خرید یوسی بازی پابجی موبایل و همچنین کاربرد آن صحبت کنم. البته دقت کنیم که خرید جم موبایل لجند و خرید گیفت کارت پلی استیشن مانند خرید یوسی پابجی موبایل می توان از سایتهای معتبر اینترنتی مانند orixgame تهیه کرد.

خرید آسان یوسی پابجی موبایل

تعریف یوسی

یوسی بازی پابجی موبایل یکی از ارزهای و یا پول درون برنامه ای می باشد که شما به واسطه آن می‌توانید سطح بازی خود را تا حد قابل توجهی ارتقا دهید و همچنین با خرید یوسی پابجی موبایل می توانید در یک سری از رقابت های ویژه شرکت کنید و بخشی از ماموریت ‌های خاص را کامل کنید.

بسیاری از بازیکنان یوسی بازی پابجی موبایل را به نام دلار بازی پابجی می‌ شناسند که در نهایت هر دوی آنها یکی هستند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

کاربرد یوسی در بازی پابجی موبایل

خرید آیتم های مختلف :

در بازی پابجی موبایل شما با استفاده از یوسی همانطور که پیش تر اشاره کردم می توانید آیتم های ویژه ای را برای کاراکتر خود و همچنین سلاح ها و سایر تجهیزات نظامی را خریداری کنید و به واسطه آنها قدرت خود را افزایش دهید.

شرکت در رقابت های رویال پس :

یکی دیگر از کاربردهای یوسی در بازی پابجی موبایل این است که شما می توانید در رقابت های رویال پس و الیت رویال پس شرکت کنید و ماموریت های خاصی را کامل کنید، برای شرکت در این رقابت ها شما باید یک تعدادی یوسی که توسط خود بازی تعیین شده است بپردازید.

نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که زمانی که شما در رقابت های رویال پس و الیت رویال پس شرکت می کنید اگر بتوانید تمام ماموریت ها را کامل کنید به همان اندازه که یوسی پرداخت کرده اید و یا چند برابر مقدار یوسی که پرداخت کرده اید به شما به عنوان پاداش یوسی تعلق خواهد گرفت.

نحوه بدست آوردن یوسی

اگر شما تعداد یوسی کافی برای شرکت در رقابت های رویال پس و الیت رویال پس را داشتید که می توانید به راحتی در این رقابت ها شرکت کنید اما اگر با کمبود یوسی مواجه شدید با استفاده از سایتهای معتبر برای اطلاع از قیمت یوسی پابجی موبایل یا خرید یوسی پابجی موبایل یا خرید جم موبایل لجند یا خرید گیفت کارت پلی استیشن اقدام کنید.

خرید آسان یوسی پابجی موبایل

همانطور که در بالا مشاهده کردید یوسی تاثیر بسیار زیادی در بازی پابجـی موبایل دارد، به همین دلیل است که اکثر بازیکنان در تلاش هستند که بتوانند یوسی بازی‌ پابجی‌ موبایل را خریداری کنند، که بتوانند سطح بازی خود را نسبت به سایر رقبا ارتقا دهند.

و اما این نکته را خاطر نشان کنم که مطمئن ترین راه که شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن یوسی بدست آورید خرید یوسی از وب سایت اوریکس گیم میباشد.

نظرات