کسب درآمد ماهیانه بیش از ۵۰ میلیون تومان از بازی

0

بازی کردن همیشه یکی از ابزار ها و رو های برای سرگرمی بوده است. صنعت گیمینگ در سال ۲۰۲۰ به واسطه همه گیری کرونا به بزرگترین صنعت جهان تبدیل شد, پس حتما راه هایی برای درآمد از بزرگترین صنعت دنیا وجود دارد. در این مقاله قصد داریم راه هایی را برای شما عزیزان جهت درآمد زایی از بازی معرفی کنیم.

 کسب درآمد از بازی

خرید و فروش بازی

یکی از راه های بسیار پر درآمد خرید و فروش بازی های کامپیوتری برای xbox و playstation است. بسیاری از فروشگاه ها مانند پس گیم و یا اگر ویزا کارت داشته باشید خود فروشگاه xbox و playstation میتوانید بازی ها رو بسیار ارزانتر خریداری کنید و برای فروش این بازی ها درآمد بسیار خوبی داشته باشید. این یکی از راحت ترین و بی دردسر ترین راه های درآمد از بازی است, تنها کاری که باید انجام دهید پیدا کردن خریدار است, که میتوانید از شبکه های اجتماعی کمک بگیرید و یا حتی وبسایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید.

بسیاری بازی وجود دارند که بسیار پرفروش هستند و میتوانید با همین خرید و فروش ساده درآمد ماهیانه بیش از ۵۰ میلیون تومان داشته باشید. بازی های پر فروشی مانند gta v برای xbox و یا red dead redemption 2 برای xbox بازی های مناسبی برای فروش و کسب درآمد هستند. همچنین فروش اشتراک های گیم پس و پلی استیشن پلاس بسیار سود آور است.

استریم کردن

استریم کردن بازی در سایت‌هایی مانند Twitch، YouTube و Facebook Gaming نیز یکی از راه‌های کسب درآمد از بازی است. با استفاده از این سایت‌ها، می‌توانید به دنبال پشتیبانی از طرف برندها و تبلیغات از طریق بازی کردن خودتان باشید. با افزایش مخاطبان خود، می‌توانید با فروش تبلیغات و پشتیبانی از طرف برندها، درآمد خود را افزایش دهید. همچنین با پخش تبلیغ در هنگام استریم کردن میتوانید به درآمد بالایی برسید.

بهترین روش درآمد زایی از بازی

مسابقات

مسابقات بازی در سطح جهانی همواره برای بازیکنان حرفه‌ای و علاقه‌مندان جذاب بوده‌اند. شرکت در مسابقات بازی می‌تواند شما را به درآمد بالایی برساند. با شرکت در این مسابقات، می‌توانید جوایز و پاداش‌های زیادی را به دست آورید.

فروش آیتم‌های بازی

فروش آیتم‌های بازی نیز یکی از راه‌های کسب درآمد از بازی است. بازیکنان می‌توانند آیتم‌های بازی خود را در سایت‌های فروش آنلاین به فروش برسانند و درآمدی برای خود ایجاد کنند. در این حوزه، می‌توان به فروش آیتم‌های بازی مانند لباس‌ها، اسلحه‌ها و ماشین‌آلات اشاره کرد.

گفتمان

راه های زیادی برای کسب درآمد از بازی و صنعت گیمینگ وجود دارد. تنها چیزی که باید داشته باشید خلاقیت و پشتکار است. در صنعت بازی تنها با داشتن خلاقیت و یک مقدار پشت کار میتوانید به درآمد های خیالی برسید, پول هایی که شاید برای خیلی ها دست نیافتنی باشد. حتی امروزه بازی هایی که خلاقیت و نوآوری نداشته باشند از طرف گیمر ها پس زده میشوند و موفق نمیشوند. شما حتی میتوانید یک بازی ساز خلاق باشید و یا یک فروشنده خوش ذوق.

برای کسب درآمد از این مسیر تنها مغز شما است که میتواند برای شما محددیت ایجاد کند. کارگردانی, بازی سازی, طراح بازی و بسیاری راه های دیگه برای به درآمد رسیدن در این صنعت زیبا وجود دارد. همانطور که گفته شد یکی از راه های راحت برای کسب درآمد خرید و فروش بازی است, خرید از سایت هایی که به صورت قانونی اما ارزان بازی هارا به فروش میرسانند مانند پس گیم و فروششون با قیمت بالاتر بسیار درآمد زا است.

پول درآوردن از بازی

نتیجه‌گیری

با توجه به روند رو به رشد صنعت بازی، کسب درآمد از بازی به عنوان یکی از راه‌های محبوب برای کسب درآمد شناخته شده است. از روش‌های مختلفی مانند فروش آیتم‌های بازی، استریم کردن بازی و شرکت در مسابقات بازی می‌توانید به درآمد برسید. همچنین، ارائه خدمات فنی و پشتیبانی میتواند بسیار مناسب و پر درآمد باشد.

نظرات