راهنمای ثبت نام جاماندگان یارانه نقدی ۱۴۰۰ + سایت ثبت نام جاماندگان یارانه نقدی

1

شرایط ثبت نام جاماندگان یارانه نقدی در سال ۱۴۰۰ به زودی اعلام خواهد شد و کسانی که از سال ۱۳۹۳ تا کنون از ثبت نام یارانه ها جا مانده یا افرادی که خانواده آنها یارانه‌بگیر نبوده اما با ازدواج از خانواده جدا شده‌اند می توانند طبق با مراجعه به سایت ثبت نام یارانه نقدی برای ثبت نام اقدام کنند.‌ جزئیات کامل و آدرس اینترنتی سامانه و سایت ثبت نام جاماندگان یارانه نقدی و نحوه ثبت نام را بخوانید

راهنمای ثبت نام جاماندگان یارانه نقدی 1400 + سایت ثبت نام جاماندگان یارانه نقدی

شرایط و سایت ثبت نام جاماندگان یارانه نقدی

وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای از ثبت نام جاماندگان یارانه نقدی و افرادی که ازدواج کردند و متقاضی جدا سازی یارانه از خانواده شان هستند، خبر داد.

در اطلاعیه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی آمده است : بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۰ و آیین‌نامه مصوب دولت کسانی که در سال ۱۳۹۳ از ثبت نام یارانه ها جا مانده یا افرادی که خانواده آنها یارانه‌بگیر نبوده اما با ازدواج از خانواده جدا شده‌اند چنانچه متقاضی دریافت یارانه هستند، می توانند طبق شرایطی که اعلام خواهد شد برای ثبت نام اقدام کنند.‌

بنابر این اطلاعیه؛ پس از هماهنگی های لازم با ستاد ملی کرونا نحوه مراجعه حضوری به مراکز مربوطه برای ثبت نام در شهرهایی که خطر گسترش کرونا وجود نداشته باشد اعلام می شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است؛تا اعلام شرایط از سوی این وزارتخانه، افراد متقاضی ثبت نام یارانه، از مراجعه حضوری به این وزارتخانه و سازمان هدفمندی یارانه ها خودداری کنند.

به دنبال تصمیم دولت برای ثبت نام از جاماندگان یارانه فعلا با ابلاغ آیین‌نامه مربوطه باید وزارت رفاه مقدمات ثبت نام را فراهم و در نهایت لیستی را به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارائه و پرداخت انجام شود.

در این شرایط نیازی به مراجعه داوطلبان برای ثبت نام وجود نداشته و باید منتظر اعلام وزارت رفاه جهت ثبت‌نام الکترونیکی باشند.

1 دیدگاه در “راهنمای ثبت نام جاماندگان یارانه نقدی ۱۴۰۰ + سایت ثبت نام جاماندگان یارانه نقدی

  1. فاروق کریمی گفت:

    یارانه، من نیست

نظرات