بیوگرافی و عکسهای مریم معصومی بازیگر

2

بیوگرافی و عکسهای مریم معصومی بازیگر

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره دیده رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی است.

وی دارای لیسانس علوم سیاسی می باشد.

وی در هفته دفاع مقدس با ارائه نقش متفاوت در سریال سی و نه هفته که از شبکه ۵ سیما پخش می‌شد اعلام حضور کرد. سریال سی و نه هفته یک قصه عاشقانه با محوریت یک زن در دهه شصت بود که از دید یک زن جوان (عاطفه) روایت می‌شد که در دوران بارداریش و در نبود همسر رزمنده اش زندگی را سپری می‌کرد و با مشکلات زیادی منتظر بازگشت همسرش بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

مریم معصومی از سفیران سندروم داون است.

مریم معصومی

فعالیتهای دیگر مریم معصومی

او در زمینه دیزاین هم فعالیت کرده و همچنین تدوین فیلم را هم تجربه کرده است.

خانواده مریم معصومی

پدرش بازنشسته و مادرش خانه‌دار هستند .او دختر کوچک خانواده ای ۷ نفره است و هر ۲ خواهر و ۲ برادر بزرگتر او ازدواج کرده اند. یک برادرش فارغ التحصیل برق، یک برادرش دیپلمه، یک خواهرش فارغ التحصیل حسابداری و خواهر دیگرش فارغ التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند.

همسر مریم معصومی

مریم معصومی تا بحال ازدواج نکرده است و مجرد است.

مریم معصومی

آدرس پیج اینستاگرام مریم معصومی : @maryammasoumi_

فیلم‌شناسی مریم معصومی

سینما

ترانه (مهدی صاحبی،۱۳۹۶)
خالتور (آرش معیریان،۱۳۹۶)
عروسک‌خانه
پیله و بی خوابی اسبها
دوستان یک رنگ
پس‌کوچه‌های شمرون (۱۳۹۱)

تلویزیون

۱۳۸۹ فاصله‌ها  حسین سهیلی‌زاده
۱۳۹۰ خاموشی  رویا
۱۳۹۰ قصه  سیمین
۱۳۹۰ سه دونگ، سه دونگ  شاهد احمدلو
۱۳۹۲ پیدا و پنهان  آرش معیریان
۱۳۹۳ سی و نه هفته  مرتضی احمدی هرندی
۱۳۹۳ همه چیز آنجاست  شهرام شاه‌حسینی
۱۳۹۳ ماجراهای پریشان  حسین قناعت
۱۳۹۵ نفس شیرین  سیامک خواجه وند
۱۳۹۵ مرز خوشبختی  حسین سهیلی‌زاده

مریم معصومی

گلچین مصاحبه های مریم معصومی

دوران کودکی

در دوران کودکی ام، می توانم بگویم شیطان بودم ولی نه آن طور که از دیوار راست بالا بروم. می شود گفت شیطان محفوظ به حیایی بودم چون نسبت به افراد خانواده کوچک ترین عضو بودم و طبیعتا کسی را برای بازی کردن نداشتم بنابراین دوران کودکی بی آزاری و تنهایی داشتم و همه کارهایم از جمله شیطنت هایم نیز تنهایی بوده است. مثلا سر ظهر وقتی همه خواب بودند می رفتم دنبال کشف کردن چیزهای جدید و به قول خودمان فضولی های خطرناک که مثلا به عنوان نمونه یک بار رفتم سراغ جعبه برق خانه پدربزرگ و خاله ام به طوری که برق خانه و فیوز را قطع می کردم.

مریم معصومی

متولد اسفند ماه

متولد اسفند ۱۳۶۵ مي‌‌باشم و افتخار مي‌كنم كه متولد اسفند هستم، بهترين زن سال! (با خنده) اين را همه طالع بيني‌ها مي‌گويند! خانم گلچين هم متولد اسفند هستند و به خاطر همين خيلي با هم خوب بوديم و همديگر را درك مي‌كرديم. ته تغاري ام. هميشه حرف من اول و آخر تصميم‌ها بوده است. در حال حاضر مشغول يادگيري دوره‌هاي تدوين مي‌باشم؛ اعتقاد دارم كه يك بازيگر بايد خيلي با سواد باشد و خام جلوي دوربين نرود. با برادر بزرگ‌ترم خيلي صميمي هستيم و مشوق اصلي‌ من در كارهايم ايشان هستند.

الگوهاي ايراني

الگوي‌هاي بازيگري خارجي را انتخاب نمي‌كنم، چون اعتقاد دارم در كشور خودمان اساتيد بزرگي چون آقاي انتظامي، آقاي نصيريان، آقاي پرستويي و… داريم كه نيازي نيست از بازيگران خارجي الگوبرداري كنيم. ضمن اين‌كه شرايط بازي در كشور ما با كشورهاي ديگر تفاوت دارد. بازي امين حيايي و باران كوثري را خيلي دوست دارم. آرزو دارم كه با كارگردان‌هاي صاحب‌نام كار كنم.

کار خانه

اصلا اهل آشپزی و کار خونه نیستم. در خانه دست به سیاه و سفید نمی‌زنم! خیلی کم پیش آمده که ظرف بشورم، مگر این‌که مجبور شوم! اما امان از روزی که آشپزی کنم! با این که تجربه ندارم اما دست پختم عالیه!

زندگي من در چهار كلمه!

به شدت ورزش مي‌كنم. ورزش اصلي من شنا و بدن سازي است. زندگي من در چهار كلمه خلاصه مي‌شود: بازيگري، ورزش، عكاسي و خواب!

شوهر ایده آل

در درجه اول تحصيلات خيلی برايم مهم است.

به خاطر اينکه می دانم دنيای آدم تحصيل کرده با دنيای آدم های ديگر فرق می کند خانواده هم يکي ديگر از فاکتورهای مهم برای من است اينکه آن مردم در چه خانواده ای زيرسايه چه پدر و مادری و با چه نگرشي بزرگ شده است دوست دارم همسر آینده ام چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ فکری مستقل از خانواده اش باشد من مرد کامل و مستقل دوست دارم.

عکسهای مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی

2 دیدگاه در “بیوگرافی و عکسهای مریم معصومی بازیگر

  1. سحردهجو گفت:

    دقیقا منم با نظر آقا هادی موافقم

  2. هادی گفت:

    انصافا یکی از زیباترین بازیگران ایران هستن ایشون.

نظرات