اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس ۱ + داستان و بیوگرافی نقش ها

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس ۱ + داستان و دانلود

سریال بچه مهندس در ۴۵ قسمت و در سه فاز تهیه کنندگی سعید سعدی برای شبکه پنج سیما ساخته شد و برای اولین بار از شبکه دو سیما در سال ماه رمضان ۱۳۹۷ پخش شد. در ادامه بازیگران سریال بچه مهندس ۱ با عکس و اسامی و بیوگرافی نقش ها و معرفی بازیگران نقش ها و خلاصه داستان کامل (فصل اول بچه مهندس) را به بهانه پخش مجدد از آی فیلم در آبان ۱۴۰۰ را با عکس های جدید بازیگران و دانلود همه قسمت ها را مشاهده می کنید

سریال بچه مهندس

خلاصه داستان سریال بچه مهندس

گرچه نام بچه مهندس، ممکن است یک اثر فانتزی یا طنز را در ذهن تداعی کند، اما این سریال یک درام اجتماعی است و داستان زندگی پسری را کمی بعد از تولد در نیمه دوم دهه ۶۰ تا امروز به نمایش می‌گذارد.

فیلمنامه به قلم سجاد ابوالحسنی نوشته می‌شود و شامل چهار فاز است که دوره نوزادی، کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی قصه را روایت می‌کند. در کنار شخصیت اصلی، قصه چند کودک دیگر را هم در این سریال می‌بینیم که روزهای تلخ و شیرین زندگی را با هم می‌گذرانند، چشم به راه پدر و مادر هستند و غم و شادی‌های زیادی را در کنار هم تجربه می‌کنند.

به گفته این تهیه‌کننده، طرح اصلی سریال بچه مهندس به طور کامل نوشته شده و فیلمنامه فاز اول و دوم به اتمام رسیده است. همزمان فصل‌های بعدی نوشته می‌شود و احتمالا تعداد قسمت‌های سریال به ۶۰ خواهد رسید.

سریال بچه مهندس

بازیگران سریال بچه مهندس

بهناز جعفری ، ساناز سعیدی ، هاله گرجی، نفیسه روشن، مریم خدارحمی ، مهرناز بیات، سوگل طهماسبی ، سلمان فرخنده، فرخنده فرمانی‌زاده، برزو ارجمند ، حمید شریف زاده ، سیاوش چراغی‌پور، عباس جمشیدی‌فر، فرزین محدث، شیدا یوسفی و یونا تدین، آریا نرج آبادی، نیوشا علی‌پور (سه بازیگر خردسال) در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

سریال بچه مهندس

دیگر عوامل

علی غفاری (کارگردان)، سعید سعدی (تهیه کننده)، سجاد ابوالحسنی (نویسنده)، رضا شیخی (مدیر فیلمبرداری)، سعید نقدزاده (مدیر برنامه ریز)، حمید شهیری (طراح صحنه)، مژگان عیوضی (طراح لباس)، محسن بابایی (طراح چهره پردازی)، جواد سلیمانی (جانشین تولید)، محمد جواد سعدی (دستیار یک کارگردان)، جواد کاسه ساز (انتخاب بازیگران و سرپرست گروه کارگردانی)، مهدی بحری (مدیر تدارکات)، ناصر فخری وعلی غفاری (تدوین)، آیلار تقوی (منشی صحنه)، فرانه نصری (دستیار دوم کارگردان)، سارا رضایی (دستیار برنامه ریز)، امین مرادی (عکاس) و رضا تهرانی (مدیر صدابرداری) از عوامل این سریال هستند.

سریال بچه مهندس

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس ۱ با عکس و اسامی

یونا تدین جواد جوادی (کودکی)
پرویز پورحسینی (بابا اسماعیل) (درگذشته بر اثر کرونا سال ۱۳۹۹)
بهناز جعفری (منیره جاهد)
ساناز سعیدی مامان صدیقه اقدسیان مادر خوانده جواد
نیوشا علیپور (مژگان)(مومو)
آریا نرج‌آبادی رسول (کودکی) دوست جواد
برزو ارجمند (قدرت جعفرپور) همسر صدیقه

بهاره رهنما
عباس جمشیدی‌فر (کریم)
نفیسه روشن (رویا) هرندی مربی پرورشگاه
سوگل طهماسبی (زینب) احدی مربی پرورشگاه
سلمان فرخنده (هادی) همت مربی پرورشگاه
محمد کاسبی آصف معاون سرلک (مدیر مؤسسه)

کریم اکبری مبارکه یعقوب (صورت زخمی) پدر واقعی مژگان (فوت شده بر اثر کرونا ۱۳۹۹)
اندیشه فولادوند (گلچهره) بقایی مادر جواد
سیاوش چراغی‌پور عزیز لاهوتی مدیر داخلی پرورشگاه
فرزین محدث (یحیی) نعیمی سرایدار پرورشگاه
حمید شریف‌زاده (محمد) جهانشیری پسر اسماعیل
مریم خدارحمی (آسیه) همسر کریم و مربی پرورشگاه
هاله گرجی (پونه) مربی پرورشگاه

فرخنده فرمانی‌زاده (عالیه) مربی پرورشگاه
مهرناز بیات (اکرم) مربی پرورشگاه
شیدا یوسفی دکتر میرآبی پزشک پرورشگاه
سمانه حبیب‌پور دکتر صمیمی دستیار دکتر میرآبی
نقش علی برقی (رضا) آشپز پرورشگاه در بچه مهندس (درگذشته بر اثر ایست قلبی)

شهروز ابراهیمی دکتر گرامی دندانپزشک و از مدعیان پدرخواندگی جواد و رسول
بهار نوحیان (مهرانه) همسر دکتر گرامی
طوفان مهردادیان ملکی معاون افشین
افشین سنگ‌چاپ معتاد
ساعد هدایتی سروان مهدی ذاکر رئیس کلانتری
بهرام سروری‌نژاد راننده آصف
علی خوش بین مانی حشمتی (کودکی) پسر منیره
کریم قربانی رحمت نگهبان کارخانه

سریال بچه مهندس

داستان کامل بچه مهندس ۱ از قسمت اول تا آخر

زنی هراسان و با حالی پریشان کودک خود را با اصرار و التماس زیاد به پرورشگاه می‌سپارد و ادعا می‌کند اگر بچه را نپذیرند پدرش او را خواهد فروخت. در پرورشگاه نام بچه را جواد جوادی می‌گذارند و او با بچه‌های دیگر در خانواده بزرگ پرورشگاه کم‌کم بزرگ می‌شود.

صدیقه (ساناز سعیدی) همسر قدرت کم‌کم به او علاقمند شده و رابطه عاطفی میان او و جواد برقرار می‌شود. مدیر پرورشگاه خانم جاهد (بهناز جعفری) شخصی بسیار سخت گیر و خشن است که روشهای تربیتی او موجب ناراحتی بچه‌ها و کارکنان مرکز می‌گردد.

بازیگر نقش صورت زخمی

از طرف دیگر سر و کله مردی که چهره وحشتناکی دارد و به صورت زخمی معروف است پیدا می‌شود و همه فکر می‌کنند که پدر جواد است (اما در فصل دوم مشخص می‌شود که پدر مژگان است) و با ایجاد وحشت و نگرانی در پرورشگاه، منشأ اتفاقاتی در مجموعه تلویزیونی می‌شود.

جواد به کارهای فنی علاقه دارد و استعداد عجیبی در ساختن وسایل با استفاده از مواد بی‌مصرف و دور انداخته شده دارد و به همین دلیل بچه مهندس نامیده می‌شود.

او در ۶ سالگی موفق شد به تنهایی دوچرخه ای تعمیر کند. جواد دوست صمیمی با نام رسول دارد که در خوشی‌ها و لحظات سخت با اوست. جواد به یکی از دختران پرورشگاه بنام مژگان علاقمند می‌شود و این علاقه یکی از محورهای داستان می‌گردد؛ و آن را به سرپرستی خانم آقای عباسی می‌سپارند و جواد سعی می‌کند تا به او برسد و او را برگرداند.

سپس صدیقه (مادر جواد جوادی) می‌میرد و مدیر پرورشگاه خانم جاهد به دلیلی از پرورشگاه می‌رود و آقای لاهوتی (سیاوش چراغی پور) جانشین او می‌شود و به دلیل بزرگ شدن بچه دخترها و کارمندان زن را از هم جدا می‌کنند. فاز اول مجموعه تلویزیونی بچه مهندس در ۳۰ قسمت، ماه رمضان ۹۷ از شبکه دو سیما پخش شد.

سریال بچه مهندس

 

سریال بچه مهندس

 

سریال بچه مهندس

 

سریال بچه مهندس


 

همچنین ببینید :

نظرات