خلاصه داستان و بازیگران سریال راه و بیراه

0

خلاصه داستان و بازیگران سریال راه و بیراه

سریال راه و بیراه به کارگردانی داود بیدل عنوان جدیدترین سریال شبکه یک سیما است که قرار است بعد از پایان پخش سریال پایتخت از هر شب از ۲۰ فروردین ۹۷ از شبکه یک سیما پخش گردد.

این سریال اپیزودیک است ولی به لحاظ مضمونی موضوعات با هم مرتبط و نزدیک به هم هستند . در ادامه به معرفی داستان و بازیگران سریال می پردازیم.

سریال راه و بیراه

خلاصه داستان سریال راه و بیراه

داستان چند جوان است که در دوران دانشگاه با هم همکلاسی بوده اند. مهدی از شخصیت های اصلی سریال که چند سال قبل، برادرش را به علت بیماری از دست داده است، همه زندگی اش را وقف بچه های مناطق مختلف کشور می کند. راه و بیراه سریالی اجتماعی و قصه ای درام داشته که بیشتر به موضوع کارآفرینی اشاره دارد.

همچنین کارگردان اثر در خصوص داستان آن گفته است :
داستان فیلم تلاش آدم‌هایی است که سعی می‌کنند در بحران اقتصادی راهکاری پیدا کرده و به تولیدات بومی توجه بیشتری داشته باشند. یک سریال اجتماعی است و قصه‌ای درام دارد که هر کدام متناسب با شرایط جغرافیایی داستان را پیش می‌برند. بیشتر به موضوع کارآفرینی در این سریال می‌پردازیم.

سریال راه و بیراه

بازیگران سریال راه و بیراه :

سیاوش طهمورث، جعفر دهقان، امیرمحمد زند، اردلان شجاع کاوه، مهتاج نجومی، زهره حمیدی، شهرام عبدلی، محمدرضا رهبری، فلور نظری، آرام جعفری، علیرضا جلالی تبار، حمید ابراهیمی، شهروز ابراهیمی، خسرو احمدی، غلامرضا نیکخواه، اسماعیل خلج، مالک حدپور سراج، حسین توشه، فرهاد بشارتی، هادی دیباجی، ریحانه رضی، وحید شیخ زاده، محمدرضا اکبری، امیر زمستانی، مهشید جوادی و آذین فولادوند از بازیگران مجموعه تلویزیونی «راه و بیراه» هستند.

سریال راه و بیراه

دیگر عوامل سریال

تیتراژ پایانی این سریال را هم فریدون آسرایی با شعری از حسین غیاثی خوانده است. سایر عوامل تولید «راه و بیراه» عبارتند از: کارگردان داود بیدل، تهیه کننده علی سلیمانی، مدیرتصویر برداری شهرام نجاریان، نویسنده مجید آسودگان، مجری طرح زهرا احمدی، مدیر تولید عباس کلانتری، تدوین بهروز خباز خوب، آهنگساز ابوالفضل فراز، صداگذاری و ترکیب صدا مهران ملکوتی، صدابردار عبدالرضا حیدری، طراح صحنه و لباس مهدی دیلمی، طراح چهره پرداز احسان روناسی، جلوه های ویژه بصری ابوالفضل کوپایی، دستیار اول کارگردان حمید شوریده، برنامه ریز بهروز فروغی راد، عکاس و تصویر بردار پشت صحنه علی کلانتری، منشی صحنه مهلا معصومی نژاد، تیتراژ مجتبی حاتمی فر.

بنابر اقتضای جغرافیایی قصه هر داستان یا اپیزود از دیگری متفاوت است، اما از لحاظ موضوعی و مضمونی و برخی کاراکترها پیوندی میان آنها وجود دارد. لوکیشن‌های این سریال در شمال کردستان، کویر، تهران و مهاباد بوده است.

  سریال راه و بیراه

 

سریال راه و بیراه

 

سریال راه و بیراه

 

سریال راه و بیراه

 

سریال راه و بیراه

 

سریال راه و بیراه

 

سریال راه و بیراه

 

سریال راه و بیراه

 

سریال راه و بیراه


 

همچنین ببینید :

نظرات