بازیگران سریال شرایط خاص | خلاصه داستان سریال شرایط خاص

0

خلاصه داستان و بازیگران سریال شرایط خاص

سریال شرایط خاص  به کارگردانی وحید امیرخانی از  ۲۴ فروردین ماه ،هر شب راهی آنتن شبکه سه سیما می شود .

سریال شرایط خاص

مجموعه تلویزیونی «شرایط خاص» به تهیه‌کنندگی سید مرتضی فاطمی در گروه فیلم و سـریال شبکه سه سیما تولید شده است.این سـریال در ۱۸ قسمت ۴۰ دقیقه ای به قلم حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان نگارش شده است

تهیه کننده سـریال «شرایط خاص» با اشاره به جزییات جدید این مجموعه بیان کرد که فضای آن بیشتر بر طنز موقعیت بنا شده است تا طنز کلامی.

سید مرتضی فاطمی تهیه کننده سـریال «شرایط خاص» که پیش از این با نام «کلاف های رنگی» به کارگردانی وحید امیرخانی کلید خورده بود در توضیحاتی از وضعیت تولید این سـریال گفت: به تازگی اسم سـریال به «شرایط خاص» تغییر کرده و همچنین تعداد قسمت های سـریال نیز بیشتر شده است.

وی ادامه داد: این سـریال قرار بود در ۱۵ قسمت ساخته شود اما فیلمنامه، قصه ای داشت که ظرفیت و کشش بیش از ۱۵ قسمت را داشت و از سوی سازمان پیشنهاد افزایش قسمت به ما داده شد که ممکن است تعداد قسمت های سریال تا ۲۲ قسمت افزایش یابد.

سریال شرایط خاص

خلاصه داستان سریال شرایط خاص

این سریال دارای خمیرمایه طنز و قصه گو است که امیدواریم مخاطب با دیدن آن حال خوبی پیدا کند. مبنای کمدی داستان بیشتر بر طنز موقعیت است تا طنز کلامی و بخشی از این موقعیت درباره جابجایی شخصیت در طول داستان رخ می دهد. همچنین در این سریال مضامین اجتماعی جدی مطرح می شود و گریزی هم به دفاع مقدس می زند.

سریال شرایط خاص

بازیگران سریال شرایط خاص

کامبیز دیرباز ، بهرام افشاری ، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، شهره سلطانی، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی و مصطفی ساسانی و اسدالله یکتا ترکیب بازیگران سریال «شرایط خاص» را تشکیل می دهند.

سریال شرایط خاص

عوامل سریال شرایط خاص

تهیه‌کننده: سیدمرتضی فاطمی، کارگردان: وحید امیرخانی، نویسنده: حسین تراب‌نژاد، احسان لطفیان، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، طراح گریم: محمود دهقانی، صدابردار: حسن شبانکاره، محمدرضا امامی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، گروه کارگردانی و برنامه ریزی: سامان تفرشی، دستیاران اول کارگردان: محمدرضا اصلی، ایمان غیرتمند، دستیار دوم کارگردان: علی قاسمی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: حمید ضرابی، ساجده مصفا، مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی.

 سریال شرایط خاص

ساعت پخش و تکرار سـریال شرایط خاص

پخش مجموعه تلویزیونی شرایط خاص هر شب ساعت ۲۰:۴۵ آغاز می شود و باز پخش آن ۱ و ۳۰ بامداد ،۱۰ صبح و ۱۴ و ۳۰ بعد از ظهر است .

نظرات