بیوگرافی یونا تدین بازیگر ایرانی + عکس های جدید نوجوانی و فیلم شناسی

0

بیوگرافی یونا تدین بازیگر ایرانی + عکس های جدید نوجوانی و فیلم شناسی و اینستاگرام

یونا تدین, بازیگر نوجوان ایرانی متولد ۱۳۸۸ در تهران است که با بازی در سریال بچه مهندس در نقش کودکی “جواد جوادی” به شهرت رسید. در ادامه بیوگرافی یونا تدین همراه با عکس های جدید خانوادگی شخصی و سوابق هنری و فیلم شناسی از نحوه بازیگر شدن تا شهرت و خانواده و پدر و مادر یونا تدین و پیج اینستاگرامش را از مجله حرف تازه دریافت کنید

بیوگرافی یونا تدین بازیگر ایرانی + عکس های جدید نوجوانی و فیلم شناسی و اینستاگرام

بیوگرافی یونا تدین

یونا تدین, بازیگر ایرانی, متولد ۲۳ اسفند ۱۳۸۸ در تهران است و در حال حاضر دانش آموز است.
خانواده یونا دارای تحصیلات عالیه هستند و پدرش آقای حامد تدین، مهندس عمران و مادرش تارا مادرشاهی نیز مهندس ساخت و ساز می باشد.
اما هیچ کدام فعالیت هنری در زمینه سینما ندارند.

سوابق بازیگری

یونا از کودکی و از سن خیلی کم، یعنی زمانی که نوپا بود با تیزرهای تبلیغاتی وارد بازیگری شد. اما بطور حرفه ای از سال ۱۳۹۳ با بازی در فیلم نقطه کور به کارگردانی مهدی گلستانه فعالیتش را در زمینه هنرپیشگی شروع شد. بعد از درخشش در فیلم نقطه کور در آثاری چون بچه مهندس و گسل در نقش کاوه و سریال قورباغه در نقش “کودکی رامین” و … ایفای نقش کرده است.

 

بیوگرافی یونا تدین بازیگر نوجوان ایرانی

 

بازیگر نقش کودکی جواد جوادی در سریال بچه مهندس

تدین برای نخستین بار با بازی در سریال بچه مهندس ۱ به کارگردانی علی غفاری و محمدجواد کاسه ساز وارد قاب تلویزیون شد و نقش کودکی جواد جوادی (نقش اول) هنرنمایی کرد و «تندیس ویژه» بخش نمایش در گروه بازیگران خردسال پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم را برای سریال بچه‌مهندس به همراه نیوشا علیپور (مژگان) و آریا نرج‌آبادی (رسول) شد.

همچنین ببینید: روزبه حصاری بازیگر نقش جوانی جواد جوادی در بچه مهندس ۳ + عکس

او می گوید: پدر من چون مهندس عمرانه من از بچگی باهاش به سر کار می رفتم و به کارگرها دستور می دادم که چکار کنن و همه اونجا به من مهندس یونا می گفتن و واقعا هم بچه ی مهندسم چونکه بابام مهندسه

از بچگی و زمانیکه یکسال و نیم داشتم تو تیزرهای تبلیغاتی بازی کردم. بعد هم برای «بچه مهندس» تست دادم و بین ۷۰۰ نفر قبول شدم. قبلا کلاس بازیگری نرفته بودم ولی تو سریال «گسل» و فیلم سینمایی «نقطه کور» هم بازی کردم.

زندگینامه یونا تدین بازیگر سریال بچه مهندس

فعالیت های دیگر

یونای عزیز، پسر خوش تیپ سینمای ایران بسیار با استعداد و با هوش است و علاوه بر سینما و تلویزیون، در زمینه موسیقی و نوازندگی پیانو نیز فعالیت دارد و در مدرسه نیز در مسابقات رباتیک شرکت کرده

صفحه اینستاگرام یونا تدین

صفحات زیادی به نام این بازیگر در اینستاگرام فعال است

بیوگرافی یونا تدین بازیگر ایرانی + عکس های جدید نوجوانی و فیلم شناسی

جدیدترین فیلم و سریال های این بازیگر

از جدیدترین آثار هنری یونا تدین می توان به سریال قورباغه اشاره کرد در نقش کودکی می توان به فیلم تحسین شده قصر شیرین در نقش “علی” اشاره کرد که در سال ۹۹ در آن ایفای نقش کرد و نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر از سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم قصر شیرین شد.

فیلم شناسی

• ۱۳۹۷ بچه‌ مهندس (کودکی جواد جوادی)
• ۱۳۹۶ گسل (کاوه پسر محسن و لیلا)
• ۱۳۹۸ قصر شیرین (علی پسر جلال)
• ۱۳۹۴ نقطه کور (شایان پسر خسرو)
• ۱۳۹۹ قورباغه (کودکی رامین)

عکس های جدید نوجوانی یونا تدین

عکس های جدید یونا تدین بازیگر

عکس پدر و مادر یونا تدین

فیلم ها و سریال های جدید یونا تدین بازیگر نقش کودکی جواد جوادی در بچه مهندس

خانواده یونا تدین

عکس های اینستاگرامی یونا تدین

 

نظرات