خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال بچه مهندس ۴

1

“سریال بچه مهندس ۴”، در ایام ماه رمضان ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما با بازی بازیگران فصل های گذشته و اضافه شدن بازیگران جدیدی چون سیما خضرآبادی,سهند جاهدی,کورش سلیمانی,عبدالرضا اکبری,محمدرضا هدایتی,رحیم نوروزی بهنام شرفی,وحید نفر,ساغر عزیزی,رضا نامداری، روشنگ سه‌گله,پرویز بزرگی,حسین شمس آبادی,مونا خوارزمی,حسن ولیخانی و تعدادی بازی جدید در حال پخش است. در ادامه به معرفی سریال و موضوع و داستان (سریال بچه مهندس ۴) و اسامی و بیوگرافی بازیگران قدیمی و جدید را میخوانید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران (حذف و اضافه شده) سریال بچه مهندس 4 + قسمت آخر

اسامی و بیوگرافی بازیگران بچه مهندس ۴

سریال بچه مهندس ۴ به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی با بازیگران قبلی و جدیدی که به جمع بازیگران اضافه شدند، در ایام ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما در ساعت ۲۱:۳۰ در حال پخش است.

اما این فصل با تغییراتی همراه بوده و تعدادی بازیگر جدید اضافه شدند و بعضی از بازیگران فصل ۱ و ۲ و ۳ بر اساس داستان و قصه جدید سریال از جمع بازیگران حذف و جدا شدند.

بازیگران بچه مهندس فصل چهارم عبارتند از: محمدرضا رهبر در نقش جواد جوادی ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان بابای مرضیه، مهشید جوادی در نقش مرضیه، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی در نقش بهروز ، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی و …

در فصل چهار خبری از مسعود با بازی مهرزاد جعفری و ریحانه با بازی سارا شاهرودیان و مژگان با بازی حدیث چهره پرداز و قاسم با بازی محمد خسرومنش و عطیه با بازی زهرا دباغیان و تینا با بازی فرناز رهنما نیست.

بازیگرانی که از بچه مهندس ۳ در فصل چهار حضور دارند عبارتند از:  فرهاد قائمیان ، ثریا قاسمی ، کامران تفتی و اتابک نادری و نسیم باقریان در نقش الناز مافی و یاسمن قلی پور در نقش سپیده و … هستند .

خلاصه داستان و اسامی بازیگران (حذف و اضافه شده) سریال بچه مهندس 4 + قسمت آخر

موضوع و داستان سریال بچه مهندس ۴

داستان فصل چهارم نوشته حسن وارسته است و برخلاف سه فصل گذشته که علی غفاری آن ها را کارگردانی کرده بود، این فصل به دلیل مشغله غفاری، با کارگردانی احمد کاوری جلوی دوربین رفته است.

داستان این فصل چهارم ادامه فصل سوم هست و درباره ساخت پهپاد و گروه امنیتی و ادامه عشق و عاشقی مرضیه توفیقی با بازی مهشید جوادی و جواد جوادی با بازی محمدرضا رهبر که قصد خواستگاری از مرضیه را دارد و ادامه اتفاقاتی برای این زوج و سازندگان پهپاد رخ میدهد که در قسمت های آتی سریال خواهید دید.

داستان کلی سریال بچه مهندس و سریال بچه مهندس ۲ و سریال بچه مهندس ۳ ،درباره کودکی و نوجوانی شخصیت جواد جوادی بود و سال گذشته در فصل سوم آن نیز قسمت جوانی و دانشجویی این شخصیت در خلال یک قصه پلیسی امنیتی روایت شد.

همچنین ببینید: زمان پخش و تکرار سریال بچه مهندس ۴ «فصل چهارم سریال بچه مهندس»

تعداد قسمت های بچه مهندس ۴

فصل چهارم سریال «بچه مهندس» در ۳۰ قسمت ساخته می‌شود و مانند فصل قبل، حسن وارسته به عنوان طراح وسرپرست نویسندگان در کنار امیر شاداب و احسان فکا نگارش متن آن را بر عهده داشته اند.

عبدالرضا اکبری در بچه مهندس ۴

خلاصه داستان و اسامی بازیگران (حذف و اضافه شده) سریال بچه مهندس 4 + تعداد قسمت

عوامل پشت صحنه

دیگر عوامل سازنده و پشت صحنه عبارتند از : مشاور و ناظر کیفی : سیدعلی حمیدی ، مشاور تولید : محمدعلی شجاعی ، مدیر تصویربرداری : علیرضا رجایی مقدم ، تدوین : مهدی سعدی ، طراح صحنه و لباس : امیر ملک پور ، طراح گریم : سیدجلال موسوی ، مدیر صدابرداری : محمد شیوندی ، آهنگساز : مسعود سخاوت دوست ، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی : سعید نقدزاده ، مدیر تولید : جواد سلیمانی ، مشاور رسانه ای : امین اعتمادی مجد ، مدیر برنامه ریزی : محمدجواد سعدی ، گروه کارگردانی : حسن سالار ، فرانه نصری ، ایرج کریمی ، منشی صحنه : ماه گل کرامتی ، عکاس : امین مرادی راد ، گروه تدارکات : مراد خانه زاد ، عبدالرضا بهرامی ، کامبیز محمدی

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 4 + قسمت آخر

مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه در بچه مهندس ۴

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 4 + تعداد قسمت

بازیگر نقش مرضیه و دکتر توفیقی و همسرش در سریال

عکس های جدید بچه مهندس فصل چهار

سیما خضرآبادی بازیگر نقش شیوا در بچه مهندس ۴

بازیگر نقش شیوا در بچه مهندس 4 کیست

سهند جاهدی بازیگر نقش بهروز در بچه مهندس ۴

بازیر نقش بهروز در بچه مهندس چهار کیست

محمدرضا رهبر بازیگر نقش جواد جوادی در بچه مهندس ۴

جواد جوادی در فصل چهارم بچه مهندس کیست

1 دیدگاه در “خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال بچه مهندس ۴

  1. رضا گفت:

    خوبه

نظرات