بازیگر نقش بهمنی در سریال بچه مهندس ۴ کیست؟ + بیوگرافی

1

بازیگر نقش بهمنی در سریال بچه مهندس ۴ کیست؟ + بیوگرافی

“سالار کریمخانی”، بازیگر نقش بهمنی در سریال بچه مهندس ۴ کیست؟ + بیوگرافی سالار کریمخانی بازیگر نقش (بهمنی) در (سریال بچه مهندس ۴) را به همراه سوابق هنری و تصاویر شخصی و همسر و پیج اینستاگرامش را در این بخش از مجله حرف تازه ببینید. با ما همراه باشید.

بازیگر نقش بهمنی در سریال بچه مهندس 4 کیست؟ + بیوگرافی

سالار کریمخانی بازیگر نقش بهمنی در سریال بچه مهندس ۴ کیست؟

سالار کریمخانی، متولد  ۷ آذر ۱۳۶۸ در خوی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. او دارای مدرک کاردانی گرافیک و کارشناسی بازیگری دانشکده هنر و معماری تهران مرکز است که به تازگی در سریال بچه مهندس ۴ در نقش بهمنی هم دانشگاهی الناز مافی و مرضیه توفیق و جواد جوادی ایفای نقش میکند.

بیوگرافی سالار کریمخانی بازیگر نقش بهمنی در سریال بچه مهندس

سوابق بازیگری

کریمخانی از هنرمندان با تجربه و با سابقه تئاتر بوده و از سن ۹ سالگی در کانون حر فعالیت هنری خود زیر نظر محمد حسینی و سیدجواد هاشمی و مهرداد رایانی و شاهین صمدپور در تئاتر آغاز کرده است.

او برای اولین با نمایش قربانی در سال ۸۱ وارد بازیگری شد و سپس بازی کوتاهی را در سریال یوسف پیامبر در قاب تلویزیون به نمایش گذاشت. بعد از آن در سریال تلویزیونی خنده بازار و برنامه تلویزیونی شکرآباد نیز حضور کمرنگی داشت.

 

بازیگر نقش بهمنی در سریال بچه مهندس 4 کیست؟ + اینستاگرام و بیوگرافی

وضعیت ازدواج و همسر سالار کریمخانی

این بازیگر متاهل است و مدتی است که ازدواج کرده

لازم به ذکر است که سریال بچه مهندس ۴ به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی با بازیگران قبلی و جدیدی که به جمع بازیگران اضافه شدند، در ایام ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما در ساعت ۲۱:۳۰ در حال پخش است.

عکس جدید همسر سالار کریمخانی

سالار کریمخانی در نقش اکبر بهمنی دانشجوی دانشگاه در کنار بازیگرانی چون: محمدرضا رهبر در نقش جواد جوادی ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان دکتر توفیقی، مهشید جوادی در نقش (مرضیه)، سیما خضرآبادی (شیوا)، سهند جاهدی در نقش (بهروز) ، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی (ناصر)، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی و … بازی کرده است.

1 دیدگاه در “بازیگر نقش بهمنی در سریال بچه مهندس ۴ کیست؟ + بیوگرافی

  1. زهرا گفت:

    خیلی بازیگر خوبی هستند
    تو سریال میانبر و افسانه هزارپایان و بچه مهندس عالی بودن

نظرات