بازیگر نقش محسن در سریال یاور کیست+بیوگرافی

0

بیوگرافی ارسلان قاسمی بازیگر نقش محسن در (سریال یاور) است با بیوگرافی و اینستاگرام و سوابق هنری بازیگر (نقش محسن) در سریال یاور آشنا شوید.

بازیگر نقش محسن در سریال یاور کیست+بیوگرافی و همسر ارسلان قاسمی

بیوگرافی ارسلان قاسمی بازیگر نقش محسن در سریال یاور

مجله حرف تازه؛ سریال یاور از شبکه سه در حال پخش است و بازیگر نقش (محسن) نظر مخاطبان را جلب کرده در ادامه با یکی از بازیگران اصلی و کلیدی سریال احضار یعنی ارسلان قاسمی آشنا شوید.

ارسلان قاسمی (زادهٔ ۱ خرداد ۱۳۷۴) بازیگر و خواننده ایرانی است. پدرش مدیر عامل یک شرکت کشتیرانی و مادرش هم مدیریت یک مهدکودک را بر عهده دارد. ارسلان قاسمی دو خواهر دارد که هر دو از ارسلان بزرگ تر هستند و یک برادر دارد.

بازیگر نقش محسن در سریال یاور کیست+بیوگرافی و همسر ارسلان قاسمی

سوابق بازیگری

او تاکنون علاوه بر چند فیلم سینمایی در مجموعه‌های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرده‌است. وی علاوه بر کار تصویری چند ترک صوتی را عرضه کرده‌است.قاسمی نخستین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) به بازی پرداخت. فیلم‌برداری این سریال از سال ۱۳۸۲ آغاز شد.

بازیگر نقش محسن در سریال یاور کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام

وضعیت ازدواج و همسر

وی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده و تاکنون شایعات زیادی درباره ازدواج وی منتشر شده که صحت ندارد. صفحه اینستاگرام ارسلان قاسمی این بازیگر نیز با آیدی arsalanghasemi1995 در دسترس عموم قرار دارد.

بیوگرافی ارسلان قاسمی بازیگر نقش محسن در سریال یاور

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکس های جدید «دریا مقبلی» و همسرش + خانواده و فیلم شناسی

فیلم ها و سریال های این بازیگر:

ارسلان قاسمی در فیلم و سریال هایی چون اتومبیل – مرده خور تورنا۲ در نقش امید – پیشونی سفید ۳ در نقش پنجه طلا – هشتگ در نقش کامران – داش آکلماه گرفتگی – آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند – بی واسطه – رسوایی در نقش حامد – شام عروسی در نقش سام و سریال هایی چون سلام آقای مدیر در نقش رسول – از یادها رفته در نقش محسن – تعطیلات رویایی در نقش سینا – آرام می‌گیریم در نقش آرش – معمای شاه در نقش رضا وزیری – هفت سنگ در نقش امیر – هوش سیاه ۲ در نقش سهیل –  تا ثریا در نقش پویا – یوسف پیامبر در نقش بنیامین و ایفای نقش کرده است.

عکس های جدید و جنجالی ارسلان قاسمی

بیوگرافی بازیگر نقش محسن در سریال یاور

ارسلان قاسمی در نقش محسن نوه یاور با بازی داریوش ارجمند و پسر جمال با بازی محمد حاتمی در کنار بازیگرانی چون: زهرا سعیدی، مهوش افشارپناه در نقش مریم، شبنم فرشادجو در نقش نسرین، علیرضا باقری و فقیهه سلطانی در نقش پریوش، محمد رشنو در نقش آصف و بهادر زمانی در نقش یاور، مزدک رستمی، شیوا خنیاگر، دریا مقبلی در نقش غزل ، فروغ قجابگلی، بهزاد خرازی، رسول توکلی، محسن افشار، علی میلانی، مهری امیرحسینی، با هنرمندی اسماعیل محرابی، پرویز فلاحی پور… ایفای نقش میکند

گفتنی است که سریال یاور ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود و ۹:۵۵ و ۱۵:۴۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

نظرات