بیوگرافی و عکس های جدید «دریا مقبلی» و همسرش + خانواده و فیلم شناسی

0

“ دریا مقبلی ″، یکی از بازیگران تازه کار و جدید سینما ،تئاتر و تلویزیون ایران متولد سال ۱۳۷۲ در تهران می باشد، با زندگی شخصی و سوابق هنری و اینستاگرام و خانواده این بازیگر آشنا شوید.

دریا مقبلی | بیوگرافی و عکس های جدید «دریا مقبلی» و همسرش + خانواده و فیلم شناسی

بیوگرافی دریا مقبلی

“دریا مقبلی” (Daryamoghbeli) متولد سال ۱۳۷۲، بازیگر است. وی دانش آموخته رشته بازیگری و در خانواده کاملا هنرمند و اهل سینما به دنیا امده است و در حال حاضر در سریال یاور در نقش غزل بازی میکند.

آغاز فعالیت های بازیگری

مقبلی مدت زیادی نیست که وارد عرصه بازیگری در سینما ، تئاتر و تلویزیون شده است و از بازیگران جوان و تازه کار ایرانی محسوب میشود. او بطور حرفه ای از سال ۱۳۹۶ وارد عرصه هنر شده و تاکنون در چند فیلم و سریال نقش آفرینی کرده است.

اولین بازی جدی او در سال ۹۶ در سریال های ایراندخت و شب عید بوده که بسیار خوش درخشیده و باعث شد تا برای اولین بار جلوی دوربین برود.

دریا مقبلی | بیوگرافی و عکس های جدید «دریا مقبلی» و همسرش + زندگینامه

همسر دریا مقبلی کیست

از زندگی خصوصی و وضعیت ازدواج و مجرد بودنش اطلاعات دقیقی در دست نیست و گویا ایشان مجرد است و همسری ندارد.

او رابطه بسیار صمیمانه ای با شفایق فراهانی و پسرش سام دارد و عکس هایی نیز در پیج اینستاگرامش منتشر شده است تا جایی که برخی کاربران گمان میکنند که او دختر شقایق فراهانی است.

عکس های جدید دریا مقبلی

خانواده و نسبت فامیلی با چهره ها

دریا در خانواده ای کاملا هنرمند و اهل هنر سینما و دوبله به دنیا آمده است.

پدر بزرگ و مادربزرگش از چهره برجسته و از بازیگران و دوبلورهای معروف و پرافتخار ایرانی هستند

محبوبه مقبلی و عزت الله مقبلی مادر بزرگ و پدر بزرگ وی هستند که از دوبلوران خوش صدا و از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون ایران می باشند.

یک خواهر به نام صبا دارد و مادرش نیز بازیگر بود که سالها قبل مادرش را از دست داده است.

بازیگر سریال شب عید

دریا مقبلی در در سال ۱۳۹۶ سریال شب عید در کنار بازیگرانی چون حمید لولایی و مرجانه گلچین و مرحوم حسین محب اهری و نعمیمه نظام دوست و … ایفای نقش کرده است.

بازی در فیلم شیطان وجود ندارد

این بازیگر جوان با بازی در فیلم شیطان وجود ندارد به کارگردانی محمد رسول اف وارد سینما شد و در کنار بازیگرانی چون کاوه آهنگر ،مهتاب ثروتی ،محمد ولی زادگان و ژیلا شاهی ،علیرضا زارع پرست، سالار خمسه ،محمد صدیقی ،مهرباران رسول اف، احسان میرحسینی، مانلی رسولی و … ایفای نقش کرد.

بیوگرافی دریا مقبلی بازیگر و همسرش + خانواده و فیلم شناسی

بازی در سریال یاور

جدیدترین بازی او در سریال یاور در ماه رمضان ۱۴۰۰ در نقش غزل است که در کنار ارسلان قاسمی و محمد رشنو و داریوش ارجمند و اسماعیل محرابی و مهوش وقارپناه در نقش مریم و … ایفای نقش کرده است.

همچنین ببینید: بیوگرافی محمد رشنو بازیگر و همسرش + زندگینامه و عکس های محمد رشنو

 

پیج اینستاگرام دریا مقبلی

صفحه شخصی این چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی
darya.moghbeli در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید تصایر و عکس های شخصی جذاب او تماشا کنید و فیلم ها و سریال های جدید او آشنا شوید.

اینستاگرام دریا مقبلی

فیلم شناسی

سریال شب عید

سریال ایراندخت

فیلم شیطان وجود ندارد

فیلم بی صدا

سریال یاور

نظرات