بازیگر نقش زهره در سریال احضار کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جدید بدون گریم

5

مینو آذرمگین بازیگر نقش زهره در سریال احضار و همسرش کیست؟ در ادامه با بیوگرافی مینو آذرمگین بازیگر نقش زهره در سریال احضار همراه با عکسهای جنجالی و بدون گریم و زندگی شخصی و همسرش را به مناسبت پخش سریال احضار در ماه رمضان ۱۴۰۱ و هر آنچه که میخواهید درباره «مینو آذرمگین بازیگر نقش زهره در سریال احضار» بدانید را در اینجا بطور کامل بخوانید.

بازیگر نقش زهره در سریال احضار کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جدید بدون گریم

بازیگر نقش زهره در سریال احضار کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جدید بدون گریم

مجله حرف تازه – مینو آذرمگین، بازیگر نقش زهره در سریال احضار متولد مهر ماه دهه ۱۳۷۰ است، او بازیگر تئاتر و تلویزیون است که به تازگی در سریال احضار علیرضا افخمی جلوی دوربین رفته و مخاطبان او را در نقش زهره می بینند. سریال احضار مجددا از شبکه آی فیلم در ماه رمضان ۱۴۰۱ در حال پخش است و مینو آذرمگین بازیگر نقش زهره در سریال احضار است که ب تازگی در سال ۲۰۲۲ در فیلم کوتاه «تریپلکس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی کیان‌ارثی بازی کرده که به عنوان بهترین فیلم ژانر وحشت جشنواره‌ کلاکت طلایی برزیل برگزیده شد.

بازیگر نقش زهره در سریال احضار کیست؟ معرفی و بیوگرافی مینو آذرمگین

بیوگرافی مینو آذرمگین بازیگر نقش آذر در سریال احضار کیست؟

مجله حرف تازه؛ مینو آذرمگین، بازیگر نقش زهره در سریال احضار متولد مهر ماه دهه ۱۳۷۰ است، او بازیگر تئاتر و تلویزیون است که به تازگی در سریال احضار علیرضا افخمی جلوی دوربین رفته و مخاطبان او در شبه های ماه رمضان ۱۴۰۰ در نقش زهره می بینند.

سریال احضار علیرضا افخمی از اول ماه رمضان ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما در حال پخش است و بازیگر نقش زهره دختر دایی مائده با بازی آدرینا صادقی یکی از بازیگران کلیدی این سریال است که نظر مخاطبان را بخود جلب کرده است.
برای آشنایی و معرفی بیشتر مینو آذرمگین و بیوگرافی و عکس های جدید و شخصی او خانوادگی و فیلم ها و سریال های او با ما در ادامه همراه باشید.

عکس های جدید مینو آذرمگین بازیگر نقش زهره در سریال احضار 1401

مینو آذرمگین، متولد مهر ماه دهه ۱۳۷۰ است، بازیگر تئاتر و تلویزیون اهل ایران است که به تازگی در سریال احضار علیرضا افخمی جلوی دوربین رفته و مخاطبان او در شبه های ماه رمضان ۱۴۰۰ در نقش زهره می بینند.

در خانواده کم جمعیت به دنیا آمده و یک خواهر و یک برادر دارد و عکسی از پدر و مادرش و خواهرش و دوران کودکی خود را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

تیپ شخصی زهره در سریال احضار

بیوگرافی مینو آذرمگین بازیگر نقش زهره در سریال احضار + اینستاگرام و سوابق هنری

وضعیت ازدواج و همسر و اینستاگرام مینو آذرمگین

این بازیگر جوان هنوز ازدواج نکرده و  مجرد است و صفحه شخصی این چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی minooazarmgin در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید با فالو کردن او دنبال کنید و تصاویر بیشتر و با کارهای هنری او اشنا شوید.

فیلم ها و سریال های این بازیگر

مینو آزرمگین کار هنری را با تئاتر شروع کرده و در نمایش آنا با بازیگران مطرح و برجسته ای چون پانته آ پناهی ها و صابر ابر ، الهام کردا و …. همکاری داشته است.

او همچنین در نمایش تئاتر، نمایشی كه در ستایش تئاتر كاری از پانته‌آ پناهی‌ها، الهام کردا و صابر ابر با تهیه کنندگی موسسه فرهنگی‌هنری «اینجا میان شهر» اجرایی بسیار زییایی به نمایش گذاشت.

بعد از تجربه بازی در چند نمایش و همکاری با بازیگران سرشناس در نهایت در سال ۹۹ برای بازی در سریال دعوت نحس با نام فعلی احضار به کارگردانی علیرضا افخمی دعوت شد و یکی از بازیگران کلیدی و مهم سریال در کنار آدرینا صادقی و نازنین هاشمی و دینا هاشمی می باشد که در اتفاقات و وقایع هیجان انگیزی و ترسناکی برایشان رخ میدهد.

همچنین ببینید: بازیگر نقش سوسن در سریال احضار کیست؟ بیوگرافی

اسم واقعی بازیگر نقش زهره در سریال احضار

بیوگرافی بازیگر نقش زهره در سریال احضار

در قسمت های اولیه این سریال دیدید که چهار دختر به نام زهره و مائده و سوسن و شکیبا با هم به ویلای یکی از دختران به نام مائده رفتند. اما این سفر به دلیل اختلاف و دعوای بین شکیبا و مائده ناتمام ماند و او به همراه سوسن دوست صمیمی خود به تهران بازگشت.

اما در سوی دیگر محسن با بازی میلاد میرزایی خواستگار سابق مائده است که رابطه انها به هم خورده، اما مائده به شدت عاشق محسن است، محسن هم دل پری از این دختر خودخواه دارد، عاشق زهره که دختری منطقی و آرام است میشود و قصد دارد برای بار دوم از او خواستگاری کند و ادامه ماجراهای هیجان انگیز را حتما در قسمت های آتی سریال ببینید و لذت ببرید.

آذرمگین در کنار بازیگران سرشناسی چون آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، دینا هاشمی در نقش سوسن و میلاد میرزایی در نقش محسن و افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر در نقش رها و صالح میرزاآقایی و … ایفا نقش کرده است.

عکس های شخصی و تیپ بیرون از سریال مینو آزرمگین

خلاصه داستان قسمت های پخش شده

داستان این سریال درباره، مائده و دختر داییش زهره است.. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما شکیبا به دلیل خودخواهی و بد اخلاقی و غرور مائده از او دل خوشی ندارد. این سفر بهانه‌ای می‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا شود. با پیوستن محسن خواستگار قبلی مائده به این جمع حوادثی رقم می خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می‌کند و …

سریال احضار با بازی زهره با نام واقعی و اصلی مینو آذرمگین را از شبکه یک هر شب ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲:۱۵ و تکرار آن روز بعد از ساعت حوالی ۱۵:۳۰ ببینید.

به نظر شما بازی مینو آزرمگین در سریال احضار در نقش زهره خوب است؟ نظرات خود را درباره این بازیگر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

5 دیدگاه در “بازیگر نقش زهره در سریال احضار کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جدید بدون گریم

  1. دنیا گفت:

    سلام اصلا خوب بازی نمیکنه و به درد این نقش نمیخوره

  2. امیر گفت:

    مینو آزرمگین درسته یا مینو آذرمگین؟؟؟؟؟

  3. شقایق گفت:

    مینو جون بدرخشی عزیزم
    نقش زهره خیلی بهت میاد

  4. نازی گفت:

    سلام سریال خوبیه و من دوسش دارم
    مخصوص بازیگر نقش زهره که خیلی عالی باری میکنه

  5. شاهین گفت:

    چقد بازیگر جدید ریخته تلویزیون
    امیدوارم اینام مثل بعضی بازیگرا نشن که یادش بره با تلویزیون به مردم معرفی شدن

نظرات