بازیگر نقش سوسن در سریال احضار کیست؟ + بیوگرافی و عکس های واقعی جنجالی

3

دینا هاشمی بازیگر نقش سوسن در سریال احضار کیسن؟, در ادامه با بیوگرافی دینا هاشمی بازیگر نقش سوسن در سرال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی با سوابق و ماجرای ازدواج و همسرش و پیج اینستاگرامش این بازیگر و هر آنچه که میخواهید درباره «دینا هاشمی بازیگر نقش سوسن در سریال احضار» بدانید را در این این صفحه بطور کامل بخوانید.

این شب‌ها بعد از حدود یک دهه تلویزیون پخش سریال‌های ماورایی را از سر گرفته است و برای همین به سراغ یکی از اولین کارگردان‌های این حوزه علیرضا افخمی رفته است که در کارنامه کاری اش سریال‌های ماورایی «او یک فرشته بود» و «پنج کیلومتر تا بهشت» و … را داشته است.

بازیگر نقش سوسن در سریال احضار کیست؟ + بیوگرافی و عکس های واقعی جنجالی

سریال «احضار» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه کنندگی محمودرضا تخشید در شب‌های ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ هر شب از شبکه آی فیلم پخش می‌شود.

دینا هاشمی بازیگر تلویزیون و تئاتر در سال ۱۳۷۰ در تهران متولد شد. او از همان کودکی به بازیگری علاقه داشته است و تحصیلاتش را در ادامه این علاقه اش در دانشگاه سوره تهران در رشته تئاتر به پایان رساند.

این بازیگر جوان که مدتی از شناخته شدنش نگذشته است ، در فیلم تلویزیونی احضار به خوبی ایفای نقش کرد و میان مردم و کارگردانان به خوبی شهرت یافت.

بازیگر نقش سوسن در سریال احضار کیست؟ بیوگرافی و اسم واقعی سوسن در احضار

بیوگرافی دینا هاشمی بازیگر نقش سوسن در سریال احضار کیست؟

مجله حرف تازه – سریال احضار علیرضا افخمی برای اولین بار از شبکه یک در ماه رمضان ۱۴۰۰ پخش شده و بازیگر نقش سوسن یکی از بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی است که نظر مخاطبان را بخود جلب کرده است.
برای آشنایی و معرفی این بازیگر و چهره جدید تئاتر و تلویزیون، بیوگرافی و عکس های جدید اینستاگرام و معرفی آثار و فیلم ها و سریال ها و زندگی شخصی و هنری دینا هاشمی و همسرش را برای شما منتشر کردیم. با ما همراه باشید.

مجله حرف تازه -دینا هاشمی, متولد ۲۱ فروردین, بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون است و از دانشجویان دانشگاه سوره در رشته تئاتر است که پیش از این، در تئاتر فعالیت داشته و در چند نمایش نیز نقش آفرینی کرده است.

بازیگر نقش سوسن در سریال احضار کیست؟ بیوگرافی

معرفی آثار و فیلم ها و سریال های این بازیگر

سوابق کاری زیادی در کارنامه هنری این بازیگر جوان دیده نمی شود و او صرفا در چند نمایش انگشت شمار نقش آفرینی کرده است. از جمله آثار بازیگری وی حضور در نمایش هایی چون “قلب کاغذی شمعدانی های زمین” به کارگردانی المیرا رضایی و نمایش “قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی” به کارگردانی امین میری و …. است . اما استعداد و تبحر ذاتی او در بازیگری باعث شده تا در آینده به یکی از بازیگران مطرح تبدیل شود

هاشمی با بازی در فیلم کوتاه “یک کلمه هم حرف نزن” به کارگردانی مهدی اسبقی وارد کار تصویری شد و جلوی دوربین رفت. او در این فیلم نقش اصثلی و کلیدی را ایفا کرد، نقشی که سکوی پرتای او به سمت درخشش و معروف شدن بود.

بیوگرافی بازیگر نقش سوسن در سریال احضار

بیوگرافی بازیگر نقش سوسن در سریال احضار

دینا هاشمی در جدیدترین کار هنری خود جلوی دوربین سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی در نقش دختری به سوسن در کنار بازیگرانی چون: آرش مجیدی، رضا توکلی،افسانه چهره‌آزاد، على دهکردى، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، میلاد میرزایی، خیام وقار کاشانى، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایى و … حضور دارد که تجربه ای خود و مفید برای او در ادامه راه می باشد.

وضعیت تاهل دینا هاشمی و پیج اینستاگرامش

این چهره فعلا مجرد است و هنوز ازدواج نکرده و صفحه شخصی این هنرمند نیز با آیدی dinahashemi در شبکه اینستاگرام فعال است که میتوانید با فالو کردن او دنبال کنید و تصاویر بیشتر و با کارهای هنری او اشنا شوید. البته وی فعالیت کمی در فضای مجازی دارد و تعداد کمی عکس در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است.

سریال احضار با بازی سوسن با نام واقعی و اصلی دینا هاشمی را از شبکه یک هر شب ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲:۱۵ و تکرار آن روز بعد از ساعت حوالی ۱۵:۳۰ ببینید.

به نظر شما بازی دینا هاشمی در سریال احضار در نقش سوسن خوب است؟ نظرات خود را درباره این بازیگر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

3 دیدگاه در “بازیگر نقش سوسن در سریال احضار کیست؟ + بیوگرافی و عکس های واقعی جنجالی

  1. سارا گفت:

    واااای سوسن جون خیلی خوبی توووو
    بازیگر کی بودی توووو
    بدرخشی عزیزم

  2. سولماز گفت:

    سلام خیلی عالی دینا جون
    موفق باشی دختر با استعداد

  3. مرضیه گفت:

    سلام خسته نباشید
    خوب بازی میکنه
    فقط اونجا که قسمت دوم زل میزنه به مائده😁😁😁😁

نظرات