روش تست باتری موبایل با مولتی متر تعمیرات موبایل

0

مولتی متر تعمیرات موبایل

دغدغه­‌ی­ بسیاری از تعمیرکاران موبایل، پیدا کردن مولتی متر تعمیرات موبایلی است که به تعمیرکاران موبایل اجازه می‌دهد تا به شکل دقیق، با خطای کم­ و سهولت بسیار بالا به اندازه‌گیری قطعات الکتریکی و عیب‌یابی موبایل بپردازند. مولتی‌متر تعمیرات موبایل، در صنعت تعمیرات موبایل مخصوصا موبایل‌های هوشمند، که دارای مدارهای بسیار پیچیده‌­اند کمک بسزایی به تعمیرکاران موبایل می­‌کند. یکی از پرکاربردترین ابزارهای تعمیرات موبایل مولتی‌مترها هستند؛ با پیشرفت تکنولوژی، بشر نیاز به ابزاری داشت تا به طور دقیق فرکانس‌ها و جریان‌های قطعات الکترونیکی را اندازه‌گیری کند؛ از این رو مهندسان و محققان، این تکنولوژی را گسترش دادند و همچنان در حال گسترش و پیشرفت‌های روزافزون می‌باشد. این مقاله را تا آخر دنبال کنید تا شناخت بهتری نسبت به مولتی‌مترها به دست آورید.

مولتی متر تعمیرات موبایل

ویژگی‌ها و کاربردهای مولتی‌متر تعمیرات موبایل

یک مولتی‌متر این امکان را به ما می‌دهد تا بدانیم در یک مدارالکتریکی چه چیزی درست کار می‌کند و چه چیزی از کار افتاده است و به معنای واقعی کلمه به ما کمک می کند که بفهمیم که در یک مدارالکتریکی چه مشکلی ایجاد شده است. استفاده از مولتی‌متر تعمیرات موبایل یک روش دقیق و آسان برای تشخیص عیوب قطعات الکترونیکی موبایل می‌باشد. با استفاده از مولتی‌متر تعمیرات موبایل ، می‌توان چندین کمیت الکتریکی مانند: ولت، آمپر، آهم، میلی‌آمپر و جریان‌ها را اندازه‌گیری نمود. همچنین می‌توان از مولتی‌متر برای تست‌های: باتری، خازن، دیود، مقاومت و ترانزیستور استفاده کرد. مولتی‌مترها در صنعت موبایل بسیار پرکاربرد می باشند؛ و این فرصت را برای تعمیرکاران موبایل فراهم می‌آورد تا با استفاده از مولتی‌متر تعمیرات موبایل، سطح بالایی از دقت، پهنای باند اندازه‌گیری، امپدانس، ورودی بالا، نمایش مقادیر اندازه‌گیری شده و پایداری دقت در دراز مدت را به دست بیاورند.

انواع مولتی مترتعمیرات موبایل

مولتی‌متر تعمیرات موبایل وسیله­‌ای با کاربردهای فراوان است؛ که مزایایی از قبیل راحتی در حمل وسیله و سهولت کاربری آن، این وسیله را به ابزاری بسیار محبوب و پرفروش تبدیل کرده است. مولتی‌متر تعمیر موبایل به سه نوع آنالوگ، دیجیتال و اتورنج، تقسیم‌بندی می‌شوند. که در ادامه به اختصار درباره این مولتی‌مترهای تعمیرات موبایل توضیح خواهیم داد.

۱-مولتی متر آنالوگ

مولتی‌متر آنالوگ، یکی از ابزارهای ابتدایی، برای اندازه‌گیری قطعات الکتریکی می‌باشد. این ابزار دارای یک عقربه، صفحه مدرج و سلکتور تنظیمات است. دقت اندازه‌گیری مولتی‌متر­ آنالوگ به صورت استاندارد ۳% می‌باشد. مولتی‌متر آنالوگ بخاطر دقت پایین، نسبت به مولتی‌مترهای دیجیتال و مولتی‌متر اتورنج، قیمت پایین‌تری دارد و محبوبیت زیادی بین تعمیر کاران تلفن همراه ندارد.

مولتی متر تعمیرات موبایل

۲-مولتی متر دیجیتال

این نوع از مولتی‌متر تعمیرات موبایل دارای صفحه نمایش ال سی دی و یا ال ای دی می‌باشند و اعداد و کمیت‌ها به صورت دیجیتال بر روی  نمایشگر مولتی‌متر دیجیتال نمایان می‌شود. این مولتی‌متر سبک‌تر و کوچک‌تر از مولتی‌متر آنالوگ است و دقت اندازه‌گیری مولتی‌متر دیجیتال ۵/۰ % است و دقت بسیار بالایی  نسبت به مولتی‌متر آنالوگ دارد. در بین مولتی‌مترهای تعمیرات موبایل این وسیله  بخاطر قیمت مناسب و کارایی بالا در بین تعمیرکاران موبایل، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

۳-مولتی‌متر اتورنج

سومین نوع از مولتی‌متر تعمیرات موبایل، مولتی‌متر پیشرفته و دقیق اتورنج می‌باشد. این ابزار کوچک‌تر، سبک‌تر و دارای طراحی ساده‌تری نسبت به مولتی‌متر دیجیتال می‌باشد. سلکتور تنظیمات ساده این دستگاه باعث سهولت کار می­‌شود  و نیز این دستگاه قابلیت اندازه‌گیری درجه حرارت و فرکانس‌های قطعات الکترونیکی موبایل را دارد. همچنین دارای دقتی بالاست و قیمت آن نسبت به مولتی‌مترهای دیگر بالا­تر است.

مشاوره تخصصی و خرید مولتی متر تعمیرات موبایل

ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی در زمینه شناخت مولتی‌متر تعمیرات موبایل به شما عزیزان ارائه دهیم. اگر مایل به دریافت(www.omegaabzar.com) اطلاعات بیشتر و تخصصی درباره­ی مولتی‌متر تعمیرات موبایل هستید ما امگا ابزار را به شما معرفی می­کنیم.

مولتی متر تعمیرات موبایل

امگا ابزار یکی از معتبرترین و بهترین سایت در حوزه مشاوره و فروش مولتی‌متر تعمیرات موبایل می‌باشد. تیم پشتیبانی امگا ابزار مشاوره تخصصی در مورد انواع مولتی‌متر تعمیرات موبایل، برندها و همچنین تمامی ابزار مورد نیاز، برای تعمیرات تخصصی موبایل را به شما عزیزان ارائه می‌کند. شما می­‌توانید با مراجعه به امگا ابزار از تمامی مشخصات و قیمت مولتی‌مترها و ابزارها مطلع شوید و خریدی مطمئن و بهینه‌ا­ی داشته باشید، همچنین می‌توانید برای خرید بصورت حضوری به فروشگاه امگا ابزار مراجعه کنید. سایت امگا ابزار ضامن اصالت و کیفیت تمامی کالا‌های خود می باشد…

نظرات