بازیگر نقش کیانوش در سریال آوای باران کیست؟ بیوگرافی و عکس های جدید

0

بازیگر نقش کیانوش در سریال آوای باران کیست, بیوگرافی مهران رنجبر بازیگر «نقش کیانوش در سریال آوای باران» با عکس های شخصی و جدید و همه آنچه که در درباره این بازیگر میخواهید بدانید در ادامه مشاهده کردید.

بازیگر نقش کیانوش در سریال آوای باران کیست؟ بیوگرافی و عکس های جنجالی

بیوگرافی مهران رنجبر بازیگر نقش کیانوش در سریال آوای باران کیست

آقای مهران رنجبر زاده ۱۵ خرداد ۱۳۶۱ ‏در بروجرد، ایران، دارای مدرک تحصیلی ادبیات دراماتیک می باشد او نویسنده و کارگردان و بازیگر ایرانی است که با بازی در نقش کیانوش در آوای باران به شهرت رسید

از  ۱۴ سالگی وارد عرصه بازیگری شده و کارش با بازی در چند نمایش در تئاتر آغاز کرده و بعد از مهاجرت به تهران به همراه خانواده از سال ۱۳۸۰ بطور حرفه ای به دنبال علاقه خود یعنی بازیگری رفته است.

بیوگرافی خواستگار باران در اوای باران

اولین فیلم و سریال

اولین کار تصویری وی در فیلم ویدیویی پیتوک به کارگردانی مجید توکلی در سال ۸۵ بوده و بعد از آن سریالی به نام تاوان در سال ۸۹ به کارگردانی شهرام شاه حسینی را بازی کرده است.

از جمله فیلم ها و سریال هایی که تاکنون در آن بازی کرده است میتوان به سریالهای تاوان، سریال نون و ریحون ، پنج کیلومتر تا بهشت، ضیافت نامه،آقا مدیر، و آخر خط و … اشاره کرد.

بیوگرافی مهران رنجبر بازیگر نقش کیانوش در آوای باران

بیوگرافی بازیگر نقش بزرگسالی کیانوش در سریال آوای باران

یکسری از مخاطبان کار را آنقدر جدی دنبال می‌کنند که می‌گویند باران حق توست؛ به خاطر اینکه در این سال‌ها تو هوایش را داشتی. یکسری هم می‌گویند بگذار باران را فرید خوشبخت کند، او آدم حسابی است.

عکس های جنجالی و جدید مهران رنجبر در اینستاگرام

خواستگار باران در آوای باران

داستان سریال آوای باران مثلث عشقی دارد اما نه به آن شدت. در آن مثلث اتفاقی پیش می‌آید. وی در این سریال در نقش کودک کاری بازی کرده که از کوچکی و بچگی هوای باران با بازی آزاده زارعی را داشته و عاشق اوست و حالا قصد دارد با او ازدواج کند نقش کودکی کیانوش را پارسا مشیری بازی رده است

اسم واقعی و عکس های خواستگار باران در آوای باران

فیلم ها و سریال های مهران رنجبر

رنجبر که در چند سال اخیر درخشش خوبی داشته تاکنون در سریال‌هایی همچون نون و ریحون و پنج کیلومتر تا بهشت ایفای نقش داشته است

کیانوش پسری بی‌گناه است. او کسی است که شلیک باعث مرگ مادرش شده است و دست به چنین کارها می‌زند. در عین حال فردی است که از مواد متنفر است، تا جایی که می‌تواند دزدی نمی‌کند و تلاش می‌کند از زندگی که دارد بیرون بیاید.

مدل موهای های خاص

در ارتباط با نقشم از کلاه‌گیس استفاده نکرده‌ام و موهای خودم است، اما گریمور موهایم را فر شش ماهه کرده است.

این سریال قرار است از ۲۲ دی ماه، هر روز ساعت ۱۸:۰۰ از آی ‌فیلم فارسی پخش ‌شود و بازپخش آن نیز در ساعات ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد است که در آن بازیگرانی چون آزاده زارعی، ناهید محمودی در نقش گل پری، مبینا آتشی ، الهام چرخنده در نقش زیور و آرزو افشار در نقش آفرین و مهران رنجبر در نقش کیارش و …‌ بازی کردند

این سریال پیرامون زندگی مردی به ‌نام طاها ریاحی که تاجر داروست را روایت می‌کند که با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می‌خورد.

 

نظرات