بیوگرافی و عکس های جدید مهران رنجبر بازیگر

0

مهران رنجبر، بازیگر سرشناس و باسابقه، سینمای ایران است.حالا با خبر پخش سریال “اوای باران” و مهر طوبی تصمیم داریم به معرفی این بازیگر به عنوان یکی از بازیگران آوای باران و مهر طوبی بپردازیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، و عکسهای جدید و همسر و ماجرای ازدواج و پیج اینستاگرام او می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکس های هنری مهران رنجبر بازیگر + زندگینامه و همسرش

بیوگرافی مهران رنجبر

مهران رنجبر زاده ۱۵ خرداد ۱۳۶۱ ‏در بروجرد، ایران، دارای مدرک تحصیلی ادبیات دراماتیک می باشد او نویسنده و کارگردان و بازیگر ایرانی است که با بازریز در نقش کیانوش در سریال اوای باران به شهرت رسید.

اینستاگرام مهران رنجبر

شروع بازیگری از نوجوانی

از دوران مدرسه و نوجوانی در حدود ۱۴ سالگی وارد عرصه بازیگری شده و کارش با بازی در چند نمایش در تئاتر آغاز کرده و بعد از مهاجرت به تهران به همراه خانواده از سال ۱۳۸۰ بطور حرفه ای به دنبال علاقه خود یعنی بازیگری رفته است.

کیانوش خواستگار باران در سریال آوای باران کیست

اولین کار تصویری وی در فیلم ویدیویی پیتوک به کارگردانی مجید توکلی در سال ۸۵ بوده و بعد از آن سریالی به نام تاوان در سال ۸۹ به کارگردانی شهرام شاه حسینی را بازی کرده است.

از جمله فیلم ها و سریال هایی که تاکنون در آن بازی کرده است میتوان به سریالهای تاوان، سریال نون و ریحون ، پنج کیلومتر تا بهشت، ضیافت نامه،آقا مدیر، و آخر خط و … اشاره کرد.

همسر مهران رنجبر کیست

همسر مهران رنجبر کیست

این هنرمند بروجردی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

شهرت با نقش کیانوش در سریال آوای باران

با اینکه در کارنامه این بازیگر چندین فیلم و سریال مشاهده میشود، اما با بازی در نقش کیانوش در سریال آوای باران بیش از پیش مشهور شد و به مخاطبان معرفی شد.

زندگینامه مهران رنجبر بازیگر

بازی در سریال مهر طوبی

او در سال ۱۳۹۴ در سریال مهر طوبی در کنار آزاده زارعی و آفرین عبیسی و … نقش آفرینی کرده که در دی ماه ۹۹ از شبکه تماشا پخش مجدد شد.

بازی در مهران رنجیر در دورهمی

او در مجموعه «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری جزو بازیگران بود

علت جدا شدن از دورهمی

و حضور در برنامه دورهمی آن هم با ۶۵ میلیون مخاطب را بسیار دوست داشتم، دورهمی اتفاق خوبی در تلویزیون بود چرا که میان اعضای گروه اتحاد وجود داشت هرچند که در سری جدید من و برخی دیگر از این پروژه جدا شدیم جدا شدن من از دورهمی برمی گردد به دلایلی که به تهیه و تولید مربوط است.

اسم خواستگار باران در سریال آوای باران چیست

شغل دیگر

آقای رنجبر علاوه بر بازیگری و نویسندگی و کارگردانی ،به عنوان شغل دوم در کار طراحی دکوراسیون داخلی نیز کار میکند.

اینستاگرام مهران رنجبر

پیج شخصی این بازیگر با آیدی
mehranranjbarr فعال است که می توانید به نشانی درج شده در این بخش مراجعه کنید

عکس مادر مهران رنجبر

عکس های مادر مهران رنجبر بازیگر

گفتگوی خواندنی مهران رنجبر

سال شروع بازیگری

تئاتر و عرصه بازيگري را در سال ۱۳۷۵ با نمايش “جنگ كور” با استاد بهروز غريب پور آغاز كردم. هيچ چيزي از تئاتر و بازيگري نمي دانستم تا اينكه اساتيد و كارگردانان آن زمان از استعداد و نبوغ بازيگري و پرورش آن با من صحبت كردند و بر اين قضيه اصرار بسيار زيادي داشتند.

کارنامه هنری حرفه ای

كار حرفه اي تئاتر را از سال ۱۳۷۹ با ورود به دانشگاه در رشته بازيگري، در سطح شهر (تئاتر شهر و مولوي) شروع كردم.

نمايش زمين (جشنواره تئاتر فجر) نمايش “باغ آلبالو” به كارگرداني پيام عزيزي، نمايش “ اشك هاي بودا” به كارگرداني شهلامير بختيار و جمشيد ملك پور، نمايش “خلواره” ساموئل بكت، نمايش هملت (شكسپير) در نقش هملت، نمايش “جنگ” محمد زمان وفاجويي، نمايش” شكلات” آيين خلعتبري.

اگر يك روز به شما بگويند ديگر حق بازي نداريد، چه مي كنيد؟
مي ميرم ،همين.

نظرات