بازیگر نقش کودکی باران در سریال آوای باران کیست؟ +بیوگرافی عکس جدید اینستاگرام

0

مبینا سادات آتشی بازیگر نقش کودکی باران در سریال آوای باران می باشد. او متولد ۱۰ دی ماه ۱۳۸۳ در تهران بوده و در حال حاضر در عرصه بازیگری فعالیتی ندارد و در سن ۲۰ سالگی در حال تحصیل در دانشگاه می باشد. در ادامه با بیوگرافی مبینا سادات آتشی بازیگر نقش کودکی باران (کودکی نقش اول زن) در سریال آوای باران به بهانه پخش مجدد از شبکه آی فیلم در آذر ماه ۱۴۰۲ با عکس های جدید و فیلم ها و سریال های وی در مجله حرف تازه آشنا شوید

آوای باران نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی زاده که در سال ۹۲ از شبکه سوم سیما پخش شد و در همان زمان مورد توجه بینندگان قرار گرفت مخصوصا بازی مبینا آتشی در نقش کودکی باران دختر طاها ریاحی که بسیار مورد پسند واقع شد. این سریال در ۴۰ قسمت هم اکنون در شبکه آی فیلم پخش میشود.

نقش کودکی باران را مبینا آتشی و نقش بزرگسالی او را آزاده زارعی برعهده داشت.این سریال درمورد پدر و دختری به نام طاها و باران و نامزدش مرضیه بوده که بعد از زندانی شدن پدرش از خانه فرار می کند و وارد باند تکدی گری به نام شکیب می شود و مسیز زندگیش عوض میشود.

بازیگر نقش کودکی باران در سریال آوای باران کیست؟ بیوگرافی و عکس جدید اینستاگرام

بیوگرافی مبینا سادات آتشی بازیگر نقش کودکی باران در سریال آوای باران کیست

خانم مبینا سادات آتشی بازیگر نقش کودکی باران در آوای باران زاده ۱۰ دی ۱۳۸۳ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که با بازی در سریال آوای باران در نقش کودکی باران در کنار بازیگرانی چون ثریا قاسمی، حمیدرضا پگاه، سام درخشانی، الهام چرخنده ،مهران احمدی، سپیده‌خداوردی،امیر دژاکام، مهران رنجبر ،سیاوش خیرابی و آزاده زارعی شهرت رسید. اگر چه او در حال حاضر در عرصه بازیگری فعالیتی ندارد اما در حال تحصیل در دانشگاه بوده و هم اکنون دانشجو می باشد

بازیگر نقش کودکی باران در سریال آوای باران کیست؟ +بیوگرافی عکس جدید اینستاگرام

سوابق هنری

سادات آتشی بازبگری را از کودکی و از ۳ سالگی شروع کرده و تاکنون در سریال آوای باران و قبل از آن در فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» و …. ایفای نقش داشته است. او بازیگری را دوست دار  و قصد دارد در آینده فیلم طنز بسازد.

عکس جدید و جنجالی مبینا سادات آتشی بازیگر نقش کودکی باران در آوای باران

مبینا سادات آتشی بازیگر نقش کودکی باران در سریال آوای باران کیست

بیوگرافی بازیگر نقش کودکی باران در آوای باران

مبینا سادات آتشی در سریال اوای باران در نقش کودکی باران کودک کار را بازی میکند که نقش بزرگسالی نیز بر عهده آزادی زارعی ایفا کرد. او سید و از سادات است و در در حال حاضر ۲۰ سال سن دارد. او گفته قصد دارم در آینده کارگردان شوم.

این سریال قرار است از ۲۲ دی ماه، هر روز ساعت ۱۸:۰۰ از آی ‌فیلم فارسی پخش ‌شود و بازپخش آن نیز در ساعات ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد است که در آن بازیگرانی چون آزاده زارعی، ناهید محمودی در نقش گل پری، مبینا آتشی ، الهام چرخنده در نقش زیور و آرزو افشار در نقش آفرین و مهران رنجبر در نقش کیارش و …‌ بازی کردند

این سریال پیرامون زندگی مردی به ‌نام طاها ریاحی که تاجر داروست را روایت می‌کند که با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می‌خورد.

عکس جدید مبینا سادات آتشی بازیگر خردسال

او پس از سالها به ایران بازمی‌گردد و به دنبال دختر گمشده خود می‌گردد… و متوجه می‌شود که زیور و نادر خواهر زاده و همسر خواهر زاده‌اش نتوانسته‌اند از دخترش نگهداری کنند و دخترش از خانه به دلیل آزار و اذیت آن ها فرار کرده و میان گروه تکدی گری سر در آورده است زیور و نادر سعی دارند دختر خودشان که بیتا با بازی نیلوفر پارسا نام دارد جای باران دختر طاها جا به زنند اما….

فیلم ها و سریال های جدید این بازیگر

• بوسیدن روی ماه

• شب واقعه

• چشم

• غریبه

• میگرن

• بچه‌ها نگاه می‌کنند

• فصل زندگی

• عروسک شکسته

• نیلوفر

• آوای باران

• عملیات مهد کودک

• و …نقش آفرینی کرده است.

نظرات