قیمت و خرید ps5 | تخفیف ویژه

0

قیمت و خرید ps5 | تخفیف ویژه

همان طور که می دانید کنسول های بازی یا همان playstation ها به یکی از اصلی ترین سرگرمی های نسل جوا نتبدیل شده اند و طرفداران زیادی در این نسل دارند به طوری که خیلی از افراد اخبار و حواشی که کمپانی های سازنده آن ها منتشر می کند را به جد پیگیری می کنند تا از آخرین تغییرات و به روز رسانی های این کنسول های بازی مطلع شوند.

 خرید ps5

کمپانی سونی برای اولین بار با ساخت پلی استیشن های خود تحولی بزرگی در دنیای بازی های رایانه ای ایجاد کرد و به واسطه این ایده ناب و بی رقیبی که داشت، توانست به سرعت در کل جهان طرفداران زیادی پیدا کند. این حجم از استقبال مردم در سطح جهان باعث شد که سونی به فکر ارائه نسل های جدید تری از این بازی بیافتد، با این کار هم محبوبیت و فروش خود را بیشتر می کرد و هم با ارائه نسخه های جدید با قابلیت های بیشتر توانست طرفداران خود را راضی نگه دارد.

آخرین نسخه از این کنسول های بازی در نسل نهم پلی استیشن ها یا همان PS5 در تاریخ  ۱۹ نوامبر سال ۲۰۲۰ که معادل است با تاریخ  ۲۹ آبان سال ۱۳۹۹ وارد بازار های جهانی شد.

PS5 بعد از ۷ سال از نسخه قبلی خود یعنی PS4 اراده شد که به خاطر این وقفه طولانی مدت بسیاری از طرفداران این نسل از کنسول های بازی به شدت مشتاق تهیه آن بودند.

همان طور که گفته شد سونی بعد از چند سال وقفه با ارائه نسل جدید این کنسول بازی در ۲ نسخه دیجیتالی و دیسک خور باز هم همه توجه ها را به سوی خود جلب کرد تا بار دیگر قدرت و محبوبیت اش را به رخ شرکت های رقیب خود بکشد.

قیمت کنسول بازی PS5

برای خرید PS5 اول باید قیمت دلاری که کمپانی سونی برای فروش این محصول در بازار های جهانی در نظر گرفته است را بدانید و معادل ریالی آن را محاسبه کنید.

از آن جایی که قیمت دلار در کشور ما روز به روز در حال افزایش است باید با عرض تاسف اعلام کنیم که قیمت این دستگاه در داخل کشور ما نیز روز به روز در حال افزایش است، در حالی که در بازار های جهانی قیمت ثابتی دارد.

برای خرید کنسول بازی ps5 در داخل کشور شما علاوه بر این که باید هزینه خود دستگاه را پرداخت کنید، باید هزینه های گمرگ و باربری آن را نیز به قیمت اصلی دستگاه اضافه کنید تا بتوانید یک نسخه از آن را داشته باشید.

طبق اعلامیه ای که شرکت تولید کننده این کنسول یعنی کمپانی سونی ارائه کرده است قیمت PS5 نسخه دیجیتالی ۳۹۹ دلار و قیمت PS5 نسخه دیسک خور ۴۹۹ می باشد.

تفاوت قیمت این ۲ نسخه با یکدیگر به خاطر قابلیت دیسک خور بودن یا نبودن آن ها است به عبارت ساده تر در نسخه دیجیتالی گیمر باید بازی مورد نظر خود را دانلود کرده و پس از پرداخت وجه، آن را نصب و استفاده کند اما در نسخه دیسک خور گیمر علاوه بر این که امکان خرید نسخه های دیجیتالی بازی ها و نصب آنها را دارد، می تواند نسخه های فیزیکی بازی ها که محتوای آن ها در دیسک ها دخیره شده اند را نیز خریداری کرده و استفاده کند.

طراحی و نمای ظاهری کنسول بازی PS5

شرکت سونی علاوه بر اینکه در قسمت سخت افزاری این دستگاه دقت و حساسیت زیادی به خرج داده است، سعی داشته در طراحی و ظاهر این دستگاه نیز خلاقیت به خرج دهد تا با سلیقه مدرن و امروزی مرد هم خوانی داشته باشد.

پی اس فایو یکی از زیبا ترین طراحی ها را در بین کنسول های بازی که تا به امروز وجود داشته اند را، دارد که وجود یک نوار LED دور تا دور حاشیه دستگاه جذابیت و درخشش آن را دو چندان کرده است.

اگر بخواهیم ظاهر این دستگاه را با نمونه های قبلی آن مقایسه کنیم از همه مدل های قبل تر ارتفاع بیشتری دارد؛ حتی ارتفاع آن از PS3 FAT نیز کمی بیشتر است.

ورودی های کنسول بازی PS5

این کنسول بازی دارای ۲ ورودی USB می باشد که یکی از آن ها USB Type A و دیگری USB Type C  هستند؛ علاوه بر آن مجهز به درایو ۴K بلوری نیز می باشد.

دسته های کنسول بازی PS5

یکی دیگر از مواردی که این کنسول را از نسخه های قبلی آن و سایر برند های کنسول های بازی متمایز می کند، دسته های کنترل آن یا همان دسته های بازی آن می باشد.

کنترل های PS5 به لحاظ ظاهری با PS4 بسیار متفاوت هستند چرا که برای اولین بار در جهان شاهد این موضوع هستیم که از دکمه هایی که کاملا بی رنگ بر روی دسته استفاده شده است که ظاهری زیبا و منحصر به فردی را برای دسته های این کنسول رقم زده اند؛ علاوه بر این سایز کنترل های PS5 بزرگ تر از PS4 می باشد تا گیمر با تسلط بیشتری بتواند بازی را پیش ببرد.

از دیگر ویژگی های کنترلر های پی اس فایو می توان به دوال سنس بودن آن ها اشاره کرد که باعث افزایش لرزش دسته در لحظات حساس بازی مانند لحظه پرتاب توپ یا شلیک گلوله و …می باشد تا احساس عمیق تری را به کاربر خود منتقل کند.

برای مشاهده عکس ها و اطلاعات بیشتر در باره کنسول بازی PS5 می توانید به سایت بابانوئل نیز مراجعه نمایید.

خرید ps5

خرید کنسول بازی PS5

اگر شما هم یکی از علاقه مندان به بازی های دیجیتالی هستید و به فکر خرید یک کنسول بازی جدید و در عین حال زیبا برای پر کردن اوقات فراغت خود هستید می توانید از طریق اینستاگرام momtazkala و یا شماره تماس ۰۹۱۸۶۶۶۳۷۴۶ با ما در ارتباط باشید و کنسول بازی خود را در سریع ترین زمان با بهترین کیفیت درب منزل دریافت کنید و یک خرید امن را با ما تجربه کنید.

نظرات