بیوگرافی مجتبی پیرزاده بازیگر و همسر بازیگرش + عکس های جدید مجتبی پیر زاده

0

بیوگرافی مجتبی پیرزاده بازیگر و همسر بازیگرش + عکس های جدید مجتبی پیر زاده

مجتبی پیرزاده : زاده‌ی سال ۱۳۶۴ در تهران از بازیگران مطرح و باسابقه سینما و تلویزیون ایران است که در فیلم های سینمایی بسیاری همچون تومان، مجبوریم، غلامرضا تختی و شکستن همزمان بیست استخوان و سایه بان حضور داشته است. در ادامه با بیوگرافی کامل مجتبی پیرزاده بازیگر و زندگی شخصی و خانوادگی و ازدواج و همسرش فرزانه تفرشی و دخترش رونا به همراه عکس های شخصی و خانواده و سوابق فیلم و سریال و آدرس اینستاگرام وی را در سایت حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی مجتبی پیرزاده و همسرش

مجتبی پیرزاده بازیگر تئاتر،سینما و تلویزیون در سال ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده و فارغ‌ التحصیل لیسانس بازیگری می باشد و در زمینه سینما و تئاتر و تلویزیون فعالیت دارد. مجتبی پیرزاده  بابا لنگ دراز همسر است و فرزانه تفرشی در متنی می نویسد: شاید باورتون نشه من هر وقت بخوام واسه مجتبی احساسی بنویسم چشام خیس میشن

مجتبی پیرزاده

سوابق بازیگری

فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره می باشد که با تئاتر شروع کرد و در ۲۸ سالگی جلوی دوربین رفت و با سریال «سایه بان» به شهرت رسید. فعالیت خود را از تئاتر دانشجویی آغاز کرد و به صورت حرفه ای در سال ۱۳۹۲ در نمایش «باغ آرزوها» و سپس «مرگ فروشنده» حضور داشت در سال ۱۳۹۳ وقتی ۲۹ ساله بود با فیلم «پل خواب» به کارگردانی اکتای براهنی کنار ساعد سهیلی، «هومن سیدی» و «آناهیتا افشار» جلوی دوربین رفت

شروع بازیگری از فروشنده

آقای پیرزاده بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و بعد از چند سال بازی و حضور در تئاتر برای اولین بار جلوی دوربین اصغر فرهادی در فیلم فروشنده رفت.
ایشان از جمله بازیگران پرکار و فعال هستند که بیشتر در حوزه تئاتر فعالیت کرده و نقش آفرینی می کرده است‌ او در سال ۱۳۹۳ با فیلم فروشنده در نقش مجید تجربه اولین کار خود جلوی دوربین را بدست آورد

مجتبی پیرزاده

اوج درخشش در سریال سایه بان

اوج درخشش و شهرت مجتبی پیرزاده در سریال سایه بان است که در نقش پسری به نام سهراب بازی کرد. او شهرت و معروف شدنش را برای ایفای نقش در سریال سایه بان به کارگردانی برادران محمودی مدیون است که اولین تجربه حضورش در قاب تلویزیون بود که در این سریال نقش جوانی به نام سهراب را ایفا می کرد.

مجتبی پیرزاده

فعالیت بازیگری

وی در فیلم های فروشنده ،پل خواب، یک روز به خصوص، دریاچه ماهی و سریال سایه بان را در کارنامه هنری خود دارد
او در سریال سایه بان در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد که این سریال از شبکه دو پخش شد ، او نقش سهراب را داشت و با بازیگرانی چون امین تارخ، علی اوسیوند، هستی مهدوی، پریوش نظریه و افسانه کمالی هم بازی بود ، آقای پیرزاده با سریال سایه بان اولین تجربه تصویری خود به شهرت رسید!

همسر مجتبی پیرزاده

این هنرمند جوان کشورمان با فرزانه تفرشی ازدواج کرده و دارای یک دختر به نام رونا دارند. وی با همسرش که یکی از بازیگران تئاتر هستند ،در تئاتر آشنا شده و ازدواج کردند.

مجتبی پیرزاده

بیوگرافی فرزانه تفرشی

خانم تفرشی بازیگر تئاتر بوده و فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره است و از بازیگر عرصه نمایش و تئاتر می باشد.

بابا لنگ دراز برای همسر

فرزانه تفرشی در یک متن عاشقانه برای همسرش می نویسد: شاید باورتون نشه من هر وقت بخوام واسه مجتبی احساسی بنویسم چشام خیس میشن

هیچ کس نمیدونه مجتبی چه تاثیری و چه اهمیتی برای من داشته و داره، فقط میتونم بگم من جودی بودم و اون بابا لنگ دراز…

پنج سال دوستی یک سال و نیم عقد و حالا چندین سال میگذره و من مدیونم به مجتبی و خودش میدونه و خودم میدونم که تو پنج سال دوستی واسم کارایی کرده که تا آخرین روزی که اون بخواد من با گذشت در کنارشم، فقط آرزوم اینه طولانی تر از من عمر کنه و تا آخرین روز نفسام منو بخواد

مجتبی واقعی ترین و بی کلک ترین رفیق زندگیمه، عشق از چشام برات میباره و شک نکن بزرگترین مردی هستی که دیدم …

 

مجتبی پیرزاده

پیرزاده به تازگی در فیلم مجبوریم درمیشیان بازی کرده و که در کنار بازیگرانی چون فاطمه معتمدآریا ، بهمن فرمان آرا ، نگار جواهریان، پارسا پیروزفر، پردیس احمدیه، مجتبی پیرزاده ، بابک کریمی ، همایون ارشادی ، پریوش نظریه ، رضا بهبودی ، احمد حامد، مریم بوبانی و با حضور : ژاله علو هنرنمایی کرده است.
فیلم شکستن همزمان بیست استخوان با بازی و محسن تنابنده و پیرزاده در شهریور ۹۸ اکران خواهد شد و نقشی بسیار متفاوت و منحصر بفرد را از این هنرمند میبینید.

مجتبی پیرزاده

سریال مترجم

ایشان در ادامه مسیر بازیگری در سریال مترجم در سال ۱۴۰۱ در بخش نمایش خانگی بازی کرده است. این اولین تجربه پیرزاده در بخش نمایش خانگی است که حتما او را بیش از پیش مشهور می کند.

آثار تئاتر

نمایش شب بخیر جناب کنت
نمایش سفر به نهایت دور
نمایش b5-6
نمایش خوشبختی های کوچک سوسک شدن
نمایش مرگ فروشنده
نمایش سردار
نمایش به گزارش باروت
نمایش صبحانه در غروب

فیلم سینمایی

فیلم سينمايى يک روز بخصوص
فیلم سينمايى دریاچه ماهی
فیلم شکستن همزمان بیست استخوان
فیلم مجبوریم
فیلم پل خواب

سریال های تلویزیونی

سریال سایه بان

سریال مترجم

مجتبی پیرزاده

اینستاگرام مجتبی پیرزاده

صفحه شخصی این بازیگر آیدی فعال است و میتوانید با سر زدن به این پیج با کارهای وی آشنا شوید

instagram.com/Mojtabapirzade

عکس ها و تصاویر جدید مجتبی پیرزاده

در ادامه چند تصویر کمتر دیده از این هنرمند را مشاهده کنید

مجتبی پیرزاده

مجتبی پیرزاده

مجتبی پیرزاده

مجتبی پیرزاده

مجتبی پیرزاده

 

نظرات