رسیدن به آرامش با حواس پنجگانه با همراهی نئودرم

0

رسیدن به آرامش با حواس پنجگانه با همراهی نئودرم

زندگی ماشینی و افزایش استرس ناشی از آن امروزه تبدیل به یکی از معضل‌های اجتماعی شده است. آلودگی هایی مانند آلودگی هوا، آلودگی صوتی و آلودگی شیمیایی که زندگی انسان را تهدید می‌کنند، به این معضل دامن می‌زنند. علاوه بر این ها هجوم کرونا مزید بر علت شده و ترس را همراه لحظه های ما کرده است. در این میان لذت بردن از زندگی آنقدر دور از دسترس به نظر می‌رسد که گاهی برای رسیدن به آن در وجودمان دست و پا می‌زنیم. اما رسیدن به لذت و آرامش بسیار آسان‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید.

 نئودرم

حواس پنجگانه مهمترین راه‌ ارتباطی ذهن ما با جهان اطراف است. این حواس، احساسات ما را نسبت به هر آنچه در اطرافمان اتفاق می‌افتد، تعریف می‌کنند. بخش عظیمی از واکنش های احساسی ما ناشی از پاسخ هایی است که مغز در واکنش به اطلاعات منتقل شده از طریق حواس پنجگانه به بدن ما می‌فرستد.

در این میان شناخت چگونگی استفاده متفاوت از حواس پنجگانه برای رسیدن به آرامش و لذت بردن از زندگی روزمره می‌تواند تعیین کننده باشد. به طور مثال لذت بردن از آهنگ باران یا غرق شدن در آسمان شب، یکی از این راه‌هاست. خوشبختانه محدودیتی در انتخاب راه وجود ندارد، ولی اکثر ما با همه این راه‌ها آشنایی کامل نداریم. اینجاست که شاید راهکار پنج ماهه برند نئودرم، در آموزش استفاده از این حواس کارگشا باشد.

نئودرم

آرامش با حواس پنجگانه کمی نزدیکتر است!

همه ما در سال جاری با وجود کرونا استرسی دو چندان را تجربه کرده‌ایم. داشتن آرامش از اصول اولیه سلامتی و زیبایی است. خوشبختانه کمپین #آرامشم_تویی با هدایت برند تخصصی نئودرم در پیج اینستاگرام این برند @neuderm آغاز شده و در این مدت برند با دعوت از متخصصین و پزشکان به لایو اینستاگرام خود، راه های استفاده از حواس پنجگانه، برای رسیدن به آرامش را، مورد بررسی قرار داده است.

همچنین با پست های مختلف و انتشارات مقالات در این زمینه سعی کرده تا قدمی برای رسیدن مخاطبان خود به آرامش بردارد. به علاوه، این برند با برگزاری مسابقات هفتگی در پیج اینستاگرام خود، جوایزی ارزشمند را به مخاطبان خود اهدا کرده و با تبادل نظر با مخاطبان خود برای یافتن بهترین راهکارها تلاش می‌کند.

برند نئودرم به بررسی حس های مختلف لامسه، بینایی، شنوایی، بویایی و چشایی؛ و رسیدن به آرامش از طریق آن‌ها پرداخته و نکات جالبی را برای استفاده از این احساسات بیان کرده است. پس اگر به دنبال رسیدن به آرامش هستید، توصیه می‌کنیم، لایوها و پست های اینستاگرامی و وبلاگ این برند را از دست ندهید. به طور مثال حس بینایی با زیبایی‌هایی مثل کوه، جنگل، دریا، آسمان، صورت مادر، فرزند، یا عشق شما می‌تواند آرامش را همراهتان کند، یا با استفاده از حس شنوایی می‌توانید با گوش کردن به صدای دریا و یا همراه شدن با ترانه باران به آرامش برسید.

نئودرم

شما می‌توانید با ارائه راهکار خود در سایت neuderm.ir یا شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام @neuderm و تلگرام @neudermir برند نئودرم اجازه دهید که آرامش جایگزین اضطراب و استرس روزهای کرونایی شود.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص برند نئودرم با شماره ۲۲۰۲۸۸۶۵ تماس بگیرید.

نظرات