بیوگرافی و عکسهای روشنک گرامی

0

امروز به معرفی روشنک گرامی، یکی دیگر از ستاره های سریال ” هم گناه ” می پردازیم. سریالی که پیش بینی می شود طرفداران زیادی را به خود جذب خواهد کرد. در ادامه این بخش همراه مجله ” حرف تازه ” باشید تا بیوگرافی کامل روشنک گرامی، هنرمند تازه شناخته شده کشورمان را همراه با تصاویر این بازیگر عزیز مشاهده کنید.

بیوگرافی و عکسهای روشنک گرامی

 

بیوگرافی روشنگ گرامی

روشنک گرامی، بازیگر سینما و تلویزیون در ۱ مهر ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. او درسال ۸۵ موفق شد در رشته کارگردانی تئاتر قبول شود و ۲ سال بعد درسال ۸۷ کارگردانی را تجربه کرد کـه البته خودش اعلام کرده اسـت کـه زیاد دراین راه موفق نبوده اسـت. وی همچنین لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره گرفت. سرانجام روشنک، بازیگری خودرا با ایفای نقش کوتاهی در سریال فاصله ها آغاز کرد.

بیوگرافی روشنک گرامی

 

سال های فعالیت

فعالیت حرفه اش با تئاتر های دانشجویی از دانشگاه شروع شد. اولین بار در سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۷ ساله بود با سریال فاصله ها وارد قاب تلویزیون شد و دو سال بعد در سال ۹۱ با فیلم قاعده تصادف بازی در سینما را تجربه کرد.قاعده تصادف در جشنواره فجر دو سیمرغ گرفت.
روشنک گرامی، در سال ۹۶ با سریال گمشدگان به کارگردانی رضا میرکریمی در نقش ترنج بسیار دیده شد و به شهرت رسید، اما می گوید قول دادم دیگر سریال بازی نکنم اما لطف مردم باعث می شود زیر قولم بزنم.

سالهای فعالیت روشنک گرامی

 

از نوازندگی تا طراحی لباس

روشنک تار، ساکسیفون، عود و پیانو می نوازد. او در این رابطه می گوید: “موسیقی خیلی حالم را خوب می کند، من تار، ساکسیفون، عود، پیانو می نوازم و نواختن و گوش دادن موسیقی سرحالم می کند.”
او همچنین گاهی اوقات به طراحی لباس می پردازد.

نوازندگی روشنک گرامی

 

همسر روشنک گرامی

روشنک گرامی ازدواج نکرده و مجرد است. او درمورد ازدواج اش می‌گوید: “مـن هیچوقت متاهل نبوده ام کـه بدانم سخت تر اسـت یا نه.”

روشنک گرامی و پژمان بازغی

 

ماجرای تصادف

روشنک، در رابطه با ماجرای جنجالی تصادف سختی که در سال ۹۳ داشته، می گوید: ” ماجرای تصادف وحشتناک من که در سال ۹۳ هنگام خروج از پارکینگ منزل در محله اکباتان تهران تصادف شدیدی رخ داد که باعث شد چندین هفته را در بیمارستان سپری کنم متأسفانه هنگام خروج از پارکینگ منزلمان در اکباتان با خودرویی تصادف کردم و بر اثر شدت جراحت وارده همان لحظه به بیمارستان منتقل شدم و در همان روز نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتم. ”

او با این تجربه اما همچنان عاشق سرعت است.

 

سریال هم گناه

بیشتر بخوانید: خلاصه داستان سریال “هم گناه” و زمان پخش آن

 

مجموعه های تلویزیونی

  • گمشدگان (۱۳۹۶)
  • جنایت و مکافات (فیلم تلویزیونی) (۱۳۹۰)
  • فاصله ها (۱۳۸۹)

 

فیلم های سینمایی

  • هلن (۱۳۹۴)
  • خانه دیگری (۱۳۹۴)
  • آخرین بار کی سحر را دیدی؟ (۱۳۹۴)[۳]
  • ملبورن (۱۳۹۲)
  • قاعده تصادف (۱۳۹۱)

 

نمایش خانگی

 

دیگر عکسهای روشنک گرامی

عکسهای روشنک گرامی

عکسهای روشنک گرامی

عکسهای روشنک گرامی

عکسهای روشنک گرامی

عکسهای روشنک گرامی

عکسهای روشنک گرامی

عکسهای روشنک گرامی

 

نظرات