بیوگرافی بازیگر نقش عطا در سریال نجلا ۱ و ۲ + عکس شخصی عطا در سریال نجلا ۲

0

بیوگرافی بازیگر نقش عطا در سریال نجلا (۱ و ۲) کیست با بازی مصطفی ساسانی به همراه عکس شخصی بدون گریم و واقعی مصطفی ساسانی و بیوگرافی مصطفی ساسانی بازیگر نقش عطا در سریال نجلا ۱ و نجلا ۲ و همسر و پیج اینستاگرام وی را در سایت حرف تازه میخوانید

بیوگرافی بازیگر نقش عطا در سریال نجلا ۱ و ۲ + عکس شخصی عطا در سریال نجلا ۲

مصطفی ساسانی بازیگر فصل اول سریال نجلا و فصل دوم سریال نجلا در نقش عطا است در جال حاضر در نوروز ۱۴۰۱ و ایام ماه رمضان ۱۴۰۱ از شبکه پخش میشود.

مصطفی ساسانی بازیگر تئاتر تلویزیون و سینما به تازگی درباره نقش عطا در سریال نجلا ۲ گفت: نقش عطا دربردارنده جاذبه‌های جالبی برای بازیگر و بیننده است. اجرای اینگونه نقش‌ها برای بازیگر وسوسه انگیز است. در واقع عطا برخلاف دیگر شخصیت‌ها، خانواده ندارد و ما در طول نمایش فیلم، عبد شیرین و عمو اکبر را اشخاصی میبینیم که عطا به نوعی انگار در برخورد با آن‌ها به دنبال ایجاد خانواده است.

ساسانی در ارتباط با انتقاداتی که به ادای لهجه ها شده است توضیح داد: ما یک ماه با غابشی که اصالتا جنوبی هستند تمرین کردیم و ایشان معتقد بودند که جز چند موارد کوچک، ایراد دیگری به لهجه وارد نبود و براساس پیام‌هایی که از مخاطبان دریافت کردیم، برای آنها هم باورپذیر بوده است.

این بازیگر درباره قصه سریال «نجلا» ۲ توضیح داد: سریال نجلا قصه‌ای جذاب و نو دارد. روایتگر داستان مادری است که فرزندش را سالها پیش در اربعین سرخ گم کرده و حالا در پی پیدا کردن آن طفل، شاهد ماجرا‌هایی خواهیم بود.

 

بیوگرافی بازیگر نقش عطا در سریال نجلا + عکس شخصی عطا در سریال نجلا

بازیگر نقش عطا در سریال نجلا کیست

سریال نجلا در ۱۵ قسمت از شبکه سه پخش شد و اخیرا فصل دوم سریال نجلا (نجلا ۲) از شبکه سه برای نوروز ۱۴۰۱ و ماه رمضان ۱۴۰۱ پخیش شد و کاراکتر و بازیگر نقش عطا در سریال نجلا ۲ نظر مخاطبان را به خود جلب کرده و علاقه مند هستند تا با نام اصلی و سوابق هنری و پیج اینستاگرام و زندگی شخصی وی اشنا شوند. با ما همراه باشید

اینستاگرام مصطفی ساسانی

 

مصطفی ساسانی بازیگر نقش عطا در سریال نجلا کیست

مصطفی ساسانی بازیگر نقش عطا در نجلا در فصل اول و دوم سریال نجلا می باشد که متولد ۱۵ مرداد سال ۱۳۵۹ در کرج و دارای مدرک تحصیلی لیسانس می باشد.

وی بازیگری را در سال ۱۳۸۵ از تئاتر شروع کرده و یکی از بایزیگران قدرتمند و با سابقه تئاتری محسوب می شود که کارنامه قوی در این زمینه دارد. او تاکنون در فیلم و سریال تلویزیونی نیز ایفای نقش کرده که جدیدترین اثر بازیگری او سریال شرایط خاص و سریال کتونی زرنگی و نجلا می باشد. ساسانی تاکنون چندین فیلم و سریال بایی رکرده ، اما آرزو دارد روزی اگر روزی سریال امام حسین ع ساخته شود او نقش حر را بازی کند

درباره ازدواج و همسر این بازیگر خبری منتشر نشده است

بیوگرافی مصطفی ساسانی بازیگر نقش عطا در سریال نجلا

لازم به ذکر است که در این سریال حسام منظور در نقش عبد دشتی و دوست وی بازی کرده که هر دو عاشق نجلا با بازی سارا رسول زاده دختر پرستار هستند و در واقع رقیب عشق همدیگر بوده و به نجلا علاقه دارند

آزیتا حاجیان نیز در نقش عمه سلیمه و هایت هاشمی در بازیگر عدنان، مهرداد ضیایی در نقش شیخ ابراهیم و ملیکا شریفی نیا در نقش شیرین و … حضور دارند

اینستاگرام مصطفی ساسانی

پیج اینستاگرام وی با آیدی mostafa.sasani59 فعال است که البته ایشان بسیار فعالیت و تثاویر کمی در پیج شخصی خود منتشر کردند و گویا علاقه ای به فضای مجازی ندارد.

اسم واقعی بازیگر نقش عطا در سریال نجلا

حس و حال رابطه عطا و عبد در نجلا ۲

ساسانی درباره نقش خود گفت: رابطه‌ای که میان این دو شخصیت جذاب در فیلم حکم فرماست در واقع رابطه مرید و مراد است و نوعی رابطه سرخوشانه از سوی عطا نسبت به عبد را شاهد هستیم. در ارتباط عطا با شیرین هم رندی‌هایی را می بینیم که با چاشنی طنز شخصیت عطا قصه را جذاب تر کرده و حس و حال پاکی که در روابط شیرین و او وجود دارد، نمایانگر وجه دیگری از این شخصیت در سریال است.

این بازیگر افزود: در ارتباط با شخصیت دیگری در فیلم که عطا با او روبه رو است یعنی “عمو اکبر، پدر شیرین” ما شاهد وجه دیگری از شخصیت عطا هستیم، شخصیتی که به عمو اکبر احترام می‌گذارد، حیا دارد و اشاره میکنم به سکانسی که میخواهد یواشکی از باجه به شیرین زنگ بزند که با چاشنی طنز همراه است.

ساسانی اظهار کرد: در مجموع عطا که در واقع با قاچاق و شاگردی پیش عبد، راهی سفری می‌شود که تحولات شخصیت او را رقم میزند. در مجموع شخصیتی طناز و توسری خور و عبد تنها، روراست و گاهی رند و شخصیتی وفادار است.

خدا راشکر مخاطبان راضی بودند؛ چرا که به گفته آنها بعد از مدت‌ها سریالی پخش شده که توانسته مردم را از سمت شبکه های ماهواره، پای شبکه‌های تلویزیونی بنشاند و این باعث افتخار من است و لذت میبرم. همچنین امیدوارم مدیران به کارگردانان و بازیگران جوان بیشتر اعتماد کنند و فرصت ها را دراختیار جوانان قرار دهند تا شاهد کار‌های جذاب بیشتری در تلویزیون باشیم.

آثار فیلم و سریال

قندون جهیزیه
سریال قهوه تلخ
فیلم دهلیز
سریال شرایط خاص
اینجا خانه من است
پات
چیزهایی هست که نمی‌دانی
ملک سلیمان نبی (ع)

منبع: تولید محتوای مجله اینترنتی حرف تازه

نظرات