بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال کتونی زرنگی با نقش ها + داستان و قسمت ها

1

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال کتونی زرنگی با نقش ها + داستان و قسمت ها

سریال کتونی زرنگی مجموعه تلویزیونی جدید است که برای نمایش در شبکه سه تولید میشود که به کارگردانی علی ملاقلی‌ پور و به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه است و بازیگران مطرحی چون هدایت هاشمی (مسعود) و افسانه چهره آزاد (ژاله) زنده یاد علی سلیمانی (امیر)، علیرضا جعفری (محسن) ملیکا شریفی نیا (مریم) شاپور کلهر (نعمت) سپیده جعفری محمد حسین سیاهپوش محمد شکری مصطفی ساسانی حمید ابراهیمی سحر ولدبیگی در آن به ایفای نقش پرداختند.

این سریال تلویزیونی اولین سریالی است که کارگردانی آن را علی ملاقلی‌ پور به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه بر عهده دارد و این روزها با پایان پیش تولید، به تازگی جلوی دوربین رفته است.

سریال کتونی زرنگی

بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی

در این مجموعه بازیگرانی چون هدایت هاشمی و افسانه چهره آزاد و علی سلیمانی، محمود جعفری، علیرضا جعفری و … حضور دارند و در کنار علی ملاقلی پور هستند. از جمله هنرمندان و بازیگرن مطرحی چون : هدایت هاشمی ، افسانه چهره آزاد ، ملیکا شریفی نیا ، علی سلیمانی ، محمود جعفری ، علیرضا جعفری و مصطفی ساسانی به عنوان بازیگران اصلی و رادمهر رزمجوی و عماد شعبانی از بازیگران خردسال در آن حضور دارند

سریال کتونی زرنگی

خلاصه داستان سریال کتونی زرنگی

این مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی و طنز ساخته می شود و در واقع کمدی امجتماعی محسوب می شود که نویسندگی آن را محسن ملکی و حسین حقیقی بر عده داشتند و در خلاصه داستان آن آمده: آقام همیشه میگه زِرنگ ته چاهه…، ولی نمی‌دونه اگه من ته چاهم باشم، کفترِ چاهی‌ام، بالاخره می‌پرم!

این سریال در باشگاه فیلم سوره و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید می‌شود و طبق برنامه‌ ریزی‌ها قرار است در زمستان امسال روی آنتن برود.

علی ملاقلی پور کارگردان

علی ملاقلی‌ پور کارگردان سریال کتونی زرنگی می باشد که کارگردان و نویسنده و فیلم نامه نویس بوده و تجربه ساخت آثاری چون فیلم قندون جهیزیه و مستند راه طی شده را در کارنامه هنری و سینمایی خود دارد و تاکنون تجربه ساخت سریال را نداشته و این مجموعه اولین کار او برای تلویزیون است

سریال کتونی زرنگی

چندی پیش مطرح شد که علی ملاقلی‌ پور قرار است سریالی برای تلویزیون بسازد و در این خصوص گفت که سریال زوج یا فرد به من پیشنهاد شد و قرار بود این کار را بسازیم اما به توافق اجرایی نرسیدیم.

تعداد قسمت های کتونی زرنگی

این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علی ملاقلی پور  در حدود ۲۲ قسمت نوشته و ساخته می شود و بعد از ۳ سال از ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ روی انتن شبکه سه سیما رفت.

اسامی بازیگران سریال کتونی زرنگی

  • هدایت هاشمی در نقش مسعود
  • افسانه چهره آزاد در نقش ژاله
  • ملیکا شریفی نیا در نقش مریم
  • علیرضا جعفری در نقش محسن
  • مصطفی ساسانی در نقش ایرج
  • محمود جعفری در نقش مهربان
  • امیرحسین صدیق در نقش بهروز
  • حمید ابراهیمی در نقش کاظمی
  • سحر ولدبیگی در نقش نگار
  • علی سلیمانی در نقش امیر
  • جواد پورزند در نقش نیکنام
  • شاپور کلهر در نقش نعمت
  • سپیده جعفری در نقش پرستار
  • محمد حسین در نقش سیاهپوش آرمین
  • محمد شکری در نقش آرمان
  • مرتضی شاه کرم در نقش جاشو
  • علی دلپیشه
  • صدر علیمحمدی
  • و ….

افسانه چهره آزاد بازیگر نقش ژاله در سریال کتونی زرنگی

سریال کتونی زرنگی
افسانه چهره آزاد متولد ۲۲ بهمن ۱۳۴۱ در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. او دوره دو ساله بازیگری را در اداره تئاتر زیر نظر حمید سمندریان گذرانده و فعالیتش را از ۲۵ سالگی شروع کرد. مادربزرگم زنده یاد رقیه چهره آزاد از زنان پیشگام بازیگری در سینمای ایران است و پدر خدا بیامرزم ویولن نواز و از شاگرد استاد صبا بودند. مادرم هم صدای بسیار زیبایی دارند و برادرم سیامک نعمت ناصر هم از نوازندگان سرشناس پیانو ، تار و سه تار هستند و سابقه همنوازی در گروه عارف را دارد.

هدایت هاشمی بازیگر نقش مسعود و همسرش مهشید ناصری بازیگر

سریال کتونی زرنگی

علی سلیمانی بازیگر نقش امیر و همسرش سهیلا جوادی بازیگر

سریال کتونی زرنگی

علی سلیمانی بازیگر و مجری ایرانی متولد یازدهم آبان ماه سال ۱۳۵۰ در تهران امروز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت. علی سلیمانی ازدواج کرده و صاحب دختری به نام سبا از هنرمندان عکاسی کشور است. او در سریال هایی من جمله وارش و پایتخت ایفای نقش کرده است. علی سلیمانی علاوه بر بازیگری به ورزش نیز علاقمند بود و دان ۵ کاراته داشت. همچنین سابقه کارگردانی و طراحی دکور را نیز داراست.

علیرضا جعفری بازیگر نقش محسن

سریال کتونی زرنگیعلیرضا جعفری بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر در سال ۱۳۷۲ در تهران متولد شد. از مهم‌ترین تجربه‌های بازیگری او می‌توان به سریال متهم گریخت و مهمان مامان اشاره کرد. در ابتدا همه او را به خاطر عمویش امیر جعفری می‌شناختند. اما این پسر بچه بانمک و خوش‌سر و زبان با مو‌های فرفری، توانست با گذشت زمان و بازی در نقش‌های مختلف به شهرت برسد. آمار بازی او در رده سنی هفت تا ۱۵ سال آمار جالبی است. او طی این مدت در ۳۰ پروژه سینمایی و تلویزیونی نقش‌آفرینی کرده‌است.

ملیکا شریفی نیا بازیگر نقش مریم در سریال کتونی زرنگی

سریال کتونی زرنگی

ملیکا شریفی نیا (زادهٔ ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در تهران) بازیگر ایرانی است. وی فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا، بازیگران سینما و تلویزیون، و خواهر مهراوه شریفی‌نیا می‌باشد. او علاوه بر بازیگری، هنرآموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه‌های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی به‌ طور جدی فعالیت می‌کند. وی بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام اوینار به کارگردانی شهرام اسدی شروع کرد.
بیوگرافی علی سلیمانی

1 دیدگاه در “بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال کتونی زرنگی با نقش ها + داستان و قسمت ها

  1. صدر علی محمدی گفت:
    0
    0

    صدرعلیمحمدی بازیگر تئاتر تلویزیون و سینما بهترین و کمدی ترین نقش خود را در سریال کتونی زرنگی بازی کرده است

نظرات