اسامی بازیگران سریال نجلا ۲ / بیوگرافی بازیگران فصل دوم نجلا + داستان و عکس

2

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نجلا ۲ با عکس و بیوگرافی بازیگران فصل دوم نجلا (سریال نجلا ۲) + داستان کامل سریال نجلا ۲ همراه با عکس واقعی بازیگران زن و مرد و خردسال فصل دوم سریال نجلا با حضور بازیگران جدید سریال نجلا ۲ با حضور بازیگران لبنانی و ایرانی تا معرفی کامل عوامل و اتفاقات سریال نجلا ۲ از مجله حرف تازه دانلود کنید:

اسامی بازیگران سریال نجلا 2 / بیوگرافی بازیگران فصل دوم نجلا + داستان و عکس

اسامی بازیگران سریال نجلا ۲ / بیوگرافی بازیگران فصل دوم نجلا + داستان و عکس

سریال نجلا ۲ سریال جدید تلویزیونی محصول سال ۱۴۰۰ سریال نوروزی شبکه سه سیما در ایام عید نوروز ۱۴۰۱ و ماه رمضان ۱۴۰۱ است که درباره دختری به نام نجلا با بازی محیا دهقانی و پسر جنوبی به نام عبد است که اتفاقات عجیبی برایشان رخ میدهد و بازیگران چون حسام منظور (عبد)، محیا دهقانی (نجلا)، ملیکا شریفی نیا (شیرین)، مصطفی ساسانی (عطا)، سوگل طهماسبی (ثریا)، مرتضی شاه کرم (مصطفی)، بدرالسادات برنجانی (صغری)، محسن پوشایی (شعبان)، حسین شفیعی ،تورج فرامرزیان ،وحید نفر (امجد)، جمال بیات، ابراهیم گله دارزاده سروان محبی،رستا رضوی ،مهدی ملاک ،سیامک توده فلاح ،اسحاق احمدپور ،محسن مرادی ،امیر دهلکی ،سامان خلیلیان ،هدایت هاشمی عدنان، سید مهرداد ضیایی شیخ ابراهیم، آزیتا حاجیان سلیمه، آن ماری سلامه و بازیگران لبنانی و… ایفای نقش کرده اند

سریال نجلا یکی از سریال های پربیننده و پرطرفدار تلویزیون است با حضور بازیگران مطرح و سرشناس کشورمان تماشایی و دیدنی شد. پس از پایان قسمت اول سریال نجلا، عوامل این سریال تصمیم به ساخت فصل دوم سریال نجلا گرفتند. سریال نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی‌ پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی است که بزودی از اول فروردین ۱۴۰۱ تا ماه رمضان ۱۴۰۱ از شبکه ۳ تلویزیون پخش خواهد شد

اسامی بازیگران سریال نجلا 2 / بیوگرافی بازیگران فصل دوم نجلا + داستان و عکس

موضوع و داستان سریال نجلا ۲

داستان فصل دوم نجلا درباره اشغال خرمشهر است و عبِد در این فصل نقش محوری در داستان دارد و این سریال از قبل از جنگ تحمیلی شروع می‌شود بازیگران مختلفی از جمله حسام منظور به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین گفته شده که فصل دوم این سریال به بازگشت کاراکترهای قصه از کربلا و حوادثی که در این مسیر برایشان رقم می‌خورد می‌پردازد.

سریال نجلا ۲ به کارگردانی خیرالله تقیانی‌ پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی یک ملودرام عاشقانه با مضمونی مذهبی است که سارا رسول زاده در فصل اول در نقش نجلا حضور داشت، اما در فصل دوم محیا دهقانی جایگزین سارا رسول زاده شده است.

فصل دوم این سریال در قالب یک مجموعه ۴۰ قسمتی در لوکیشن‌های مختلفی مانند جنوب تهران، آبادان و خرمشهر، زندان و تعدادی از شهرهای کشور عراق مانند کربلا تولید شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

اسامی بازیگران سریال نجلا 2 / بیوگرافی بازیگران فصل دوم نجلا + داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران فصل دوم سریال نجلا

لیست بازیگرانی که در سریال نجلا ۲ بازی کردند می توان به حسام منظور (عبد)، محیا دهقانی (نجلا)، ملیکا شریفی نیا (شیرین)، مصطفی ساسانی (عطا)، سوگل طهماسبی (ثریا)، مرتضی شاه کرم (مصطفی)، بدرالسادات برنجانی (صغری)، محسن پوشایی (شعبان)، حسین شفیعی ،تورج فرامرزیان ،وحید نفر (امجد)، جمال بیات، ابراهیم گله دارزاده سروان محبی،رستا رضوی ،مهدی ملاک ،سیامک توده فلاح ،اسحاق احمدپور ،محسن مرادی ،امیر دهلکی ،سامان خلیلیان ،هدایت هاشمی عدنان، سید مهرداد ضیایی شیخ ابراهیم، آزیتا حاجیان سلیمه، آن ماری سلامه و … اشاره کرد.

  • آن ماری سلامه (سلیمه)

بازیگران سریال فصل دوم نجلا

آن ماری سلامه، بازیگر اهل لبنان، که پیش از این با سریال «حوالی پاییز» در ایران به شهرت رسیده، در این فصل به این پروژه تلویزیونی پیوسته است.

در فصل اول نجلا «حسام منظور» نقش عبد دشتی، «سارا رسول‌زاده» نجلا، «آزیتا حاجیان»، «ملیکا شریفی‌نیا»، «هدایت هاشمی»، «سیدمهرداد ضیایی»، «سوگل طهماسبی»، «مصطفی ساسانی»، «جواد پورزند»، «علی غابشی» و… به ایفای نقش پرداختند.

حسام منظور (عبد)

بیوگرافی بازیگران سریال نجلا 2

حسام منظور در نجلا ۲ در نقضش عبد بازیگر نقش اول و اصلی را ایفا میکند

همچنین «پیر داغر» بازیگر لبنانی سریال مدار صفر درجه و فیلم به وقت شام با نقشی متفاوت به این سریال پیوسته است. او در نجلا نقش یکی از عرب‌های آبادانی را ایفا می‌کند.

  • هدایت هاشمی (عدنان)

بازیگران سریال فصل دوم نجلا

هدایت هاشمی در نجلا ۲ به جمع بازیگران پیوسته است

  • مصطفی ساسانی (عطا)

داستان کامل سریال نجلا 2

مصطفی ساسانی بازیگر نقش عطا در نجلا می باشد که متولد ۱۵ مرداد سال ۱۳۵۹ در کرج و دارای مدرک تحصیلی لیسانس می باشد.

وی بازیگری را در سال ۱۳۸۵ از تئاتر شروع کرده و یکی از بایزیگران قدرتمند و با سابقه تئاتری محسوب می شود که کارنامه قوی در این زمینه دارد. او تاکنون در فیلم و سریال تلویزیونی نیز ایفای نقش کرده که جدیدترین اثر بازیگری او سریال شرایط خاص و سریال کتونی زرنگی و نجلا می باشد. ساسانی تاکنون چندین فیلم و سریال بایی رکرده ، اما آرزو دارد روزی اگر روزی سریال امام حسین ع ساخته شود او نقش حر را بازی کند

  • محیا دهقانی (نجلا)

سریال نجلا 2

محیا دهقانی نقش نجلا را در فصل دوم باز میکند و جازگین سارا رسول زاده شده است

  • ملیکا شریفی نیا (شیرین) و آریتا حاجیان (سلیمه)

عکس های بازیگران فصل دوم سریال نجلا

زمان پخش

این سریال در ساعت ۲۰:۴۵ در ایام عید نوروز ۱۴۰۱ و ماه رمضان پخش می شود.

2 دیدگاه در “اسامی بازیگران سریال نجلا ۲ / بیوگرافی بازیگران فصل دوم نجلا + داستان و عکس

  1. آرش گفت:

    خیلی هم خوب بود. اصفهانی ها همینن

  2. نسرین گفت:

    در ضمن تهیه کننده خوزستانی هست و حسادت عجیبی به اصفهانیا داشته چون مردهای اصفهانی رو بد جلوه داده

نظرات