اجاره ویلا و باغ تالار در شهریار دوباره ممکن شد

0

شهریار یکی از شهرهای بزرگ اطراف تهران است که در جنوب غربی کلان شهر قرار دارد. همه شهریار را با باغ ها، زمین های سرسبز و ویلاهای بی نظیرش می شناسند و امکان ندارد روزی باشد که یکی از باغ ها، میزبان مجالس نباشد اما بخاطر برخی اتفاق های پیش آمده و همچنین ورود ویروس کرونا به کشور، تا مدتی تمام باغ ها تعطیل بودند. اما خوشبختانه تعداد زیادی از باغ ها توانستند با رعایت موارد بهداشتی و همچنین پذیرش تعداد محدود به کار و کاسبی خود ادامه دهند و میزبان مجالس مختلف باشند.

 

اجاره ویلا شهریار

 

شهریار را بیشتر بشناسیم

شهریار شامل چندین محله و روستا است که مهم ترین آن ها اندیشه، باغستان، وحیدیه، شاهدشهر، صباهشر و فردوسیه هستند. مهم ترین جای تاریخی و دیدنی شهریار، تخت رستم است که در واقع کوهی مهم برای مردم شهریار بوده و آتشکده ای مربوط به دوران ساسانیان در نوک آن قرار دارد و همچنین در گذشته نیز زرتشتیان مراسم های خود را در این کوه برگزار می کردند. تخت رستم در سال ۱۳۱۶ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.

قره تپه یکی از ۳۹ روستای شهریار است که تاریخ دوستان علاقه زیادی به این روستا دارند چراکه در گذشته به لطف حفاری های متعدد، آثار باستانی زیادی به یادگار گذاشتند که قدمتشان به پیش از میلاد مسیح برمیگردد.

از دیگر جاهای تاریخی مهم و خاص شهریار، قلعه دهشاد است. قلعه دهشاد نزدیک به ۱۴هزار متر مربع مساحت دارد که دیوار های ضخیم نیم متری اطرافش را محاصره کرده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید امروزه همچنان مردم روستای دهشاد در این قلعه زندگی می کنند و قلعه دهشاد به عنوان تنها قلعه روستایی ایران شناخته می شود.

برای دسترسی به شهریار می بایست از شهر تهران وارد بزرگراه فتح شوید و به سمت غرب بروید. کمی جلوتر از کارخانه ایرانخودرو با استفاده از تابلوهای راهنما وارد جاده اندیشه می شود که انتهای جاده، فاز یک اندیشه است.  فاز یک اندیشه جزء شهریار به حساب می آید و شهریار از آن منطقه شروع می شود. همچنین شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با جاذبه های گردشگری شهریار بر روی لینک کلیک کنید.

 

اجاره ویلا شهریار

 

شهریار؛ امن ترین شهر استان تهران یا حس کردن جای خالی امنیت؟

متاسفانه در گذشته اتفاقات ناخوشایندی در شهریار رخ داده بود که شامل دزدی های متعدد، کیف قابی، دزدین خودروها، آسیب رساندن به اموال دیگران و همچنین دعواهای عجیب و غریب بودند. این موارد باعث شده بود تا خیلی از ساکنین شهریار شهر را ترک کنند و همچنین افرادی که تعطیلات خود را با اجاره ویلا در شهریار سپری می کردند هم دیگر به سمت این شهر نروند. اما امروزه کلانتری شهریار با مجهز کردن نیروهایش و انجام دادن برخی کارها، نه تنها امنیت شهریار را بالا برده و تعداد دعواها و دزدی ها را به حداقل رسانده است بلکه در باغ ها و ویلاهای شهریار هم توانسته جلوی فساد را هم بگیرد بطوریکه اخیراً کلانتری شهریار توانسته بود مجلسی را در شهریار پیدا کند که مختلط بود و علاوه بر دستگیری بیش از صد زن و مرد، تمام خودروهای داخل باغ را هم توقیف کرد.

 

اجاره ویلا

 

اجاره ویلا و باغ ویلا در شهریار

مدتی است که شهریار به منطقه مناسب جهت سرمایه گذاری و ساخت و ساز تبدیل شده و سرمایه گزاران زیادی ویلاهای لوکس و بزرگ در شهریار می سازند که قیمت های میلیاردی داشته و تعداد انگشت شماری هم بیش از ۵۰ میلیارد تومان برچسب قیمتی دارند و همچنین بخاطر اینکه شهریار شهری به دور از شلوغی تهران است و در نزدیکی شهر قرار دارد، به لطف خوش آب و هوا بودن در میان مردم نیز طرفدار پیدا کرده است. چه بخواهید آخر هفته و تعطیلات خود را در شهریار بگذرانید و چه بخواهید میزبانی مجالس خود را برعهده بگیرید، شهریار تنوع بالایی از ویلا دارد. ارزانترین ویلاهای شهریار شامل سوئیت های کوچک و ویلاهای عادی هستند که متراژ نه چندان بزرگ داشته و مناسب تعداد نفرات کم هستند. ویلاهای استخردار شهریار غالباً دارای استخر روباز هستند چراکه شهریار منطقه ای نسبتاً خوش آب و هوا است و در زمستان اکثر استخرها دارای آبگرم هستند اما ویلاهای لوکس هم در شهریار وجود دارد که علاوه بر ظاهری لوکس و زیبا، مجهز به بهترین و مدرنترین امکانات مانند استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، میزهای بیلیارد، سالن های بدنسازی، بالکن هایی با چشم انداز بی نظیر، چندین باربکیو و آلاچیق در حیاطی بزرگ که گل ها و گیاهان زیادی در اطرافش کاشته شده است. لازم است بدانید به ندرت ویلاهایی در شهریار اجاره داده می شود که قیمت های بسیار کمتر از ویلاهای هم رده دارند که به سرعت رزرو می شوند.

یکی از دلایلی که اجاره ویلا برای تعطیلات پیشنهاد می شود خلوتی شهر است. هم شهریار به تهران نزدیک است و هم در تعطیلاتی که اکثر مردم راهی شهرهای شمالی کشور و مناطق مطرح مانند کردان و لواسان می شوند، لذت رفتن به جاده های خلوت تهران به دور از شلوغی و ترافیک و شهری که آرامش دلنشینی دارد، تجربه ای متفاوت خواهد بود.

نظرات