ماجرای فیلم لو رفته از مراسم ختم لاکچری در اطراف تهران

0

ماجرای فیلم لو رفته از مراسم ختم لاکچری در اطراف تهران

جزئیات و ماجرای برگزاری مراسم ختم لاکچری در اطراف تهران باعث جنجال و واکنش های زیادی شده که در این باره در مجله حرف تازه میخوانید

ماجرای فیلم لو رفته از مراسم ختم لاکچری در اطراف تهران

فیلم مراسم ختم لاکچری در لواسان

فیلمی از یک مراسم ختم لاکچری در اطراف تهران که گویا در لواسان است در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که بازتاب گوناگونی داشته و یا توجه به شرایط کنونی شیوع کرونا و همچین طرز برگزاری نیز انتقاداتی شده است.

فیلم مراسم ختم لاکچری در لواسان

 

البته این مراسم یادبود و بزرگداشت یک مراسم خانوادگی بوده و مشخص نیست توسط چه اشخاصی این فیلم مراسم خصوصی این خانواده لو رفته و اکنون در فضای مجازی منتشر شده است که ما از پخش آن به دلیل رعایت حریم خصوصی معذوریم.

 

 

در روزهای شیوع دوباره بیماری کرونا ویدئویی از برگزاری یک مراسم ختم در اطراف تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که شکل برگزاری این مراسم لاکچری، توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.
این مراسم بر خلاف مراسمهای یادبود دیگر که رایج که با خواندن قرآن و عزاداری و مداحی است، با خواندن متنی غمگین و یادبود و هوا کردن بادبادک های سفید برگزار شده است. گفتنی است که بعد از گورستان لاکچری لواسان که فیلم آن مدیتی یش منتشر شد و شهرک های لاکچری با حال و هوای اروپایی ، این بار نیز کلیپ مجلس ترحیم در لواسان لو رفت! مجلسی همراه با خواندن متن، رها کردن همزمان بادباک در آسمان توسط حاضران و  برای شادی روح مرحوم .

هنوز توضیحی درباره این مراسم و موضوع و علت برگزاری آن مشخص نیست و صرفا یک مراسم خانوادگی در حال انتشار و دست به دست شدن در شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرامی است.

نظرات