مصاحبه احمدی نژاد با بهمن بابازاده و گفت‌وگوی جنجالی + عکس و فیلم

0

ماجرای مصاحبه احمدی نژاد با بهمن بابازاده و گفت‌وگوی جنجالی + عکس و فیلم گفتگوی بهمن بابازاده و محمود احمدی نژاد را درباره موسیقی و استاد محمدرضا شجریان، مرحوم حبیب محبیان، علیرضا افتخاری، شادمهر عقیلی، معین، هیچکس (سروش لشکری)، محمد اصفهانی، محسن یگانه و رپفارسی … را در مجله حرف تازه میبینید.

ماجرای مصاحبه احمدی نژاد با بهمن بابازاده

ماجرای مصاحبه احمدی نژاد با بهمن بابازاده و گفت‌وگوی جنجالی + عکس و فیلم

فیلم مصاحبه احمدی نژاد با بهمن بابازاده

صحبت های جنجالی «محمود احمدی نژاد» در یک گفتگوی اختصاصی با بهمن بابازاده و نخستین اظهارنظر درباره همه حواشی دوران ریاست جمهوری اش درباره:

استاد محمدرضا شجریان، حبیب محبیان، علیرضا افتخاری، شادمهر عقیلی، معین، سروش هیچکس، محمد اصفهانی، محسن یگانه، موسیقی زنان، دیدارهای کاندیداهای انتخاباتی ریاست جمهوری با اهالی موسیقی و ….

محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگویی با بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی درباره موسیقی قبل از انقلاب و خوانندگان قدیمی، موسیقی اعتراضی و ممیزی و سانسور و آهنگ تفنگت را زمین بگذار، رپفارسی، پرسش‌ها درباره وضعیت موسیقی در دولت‌های نهم و دهم و زنان در عرصه موسیقی از جمله مواردی است که احمدی‌نژاد دیدگاه‌های خود را درباره آنها به صورت صریح مطرح کرده است.

مصاحبه احمدی نژاد با بهمن بابازاده درباره موسیقی

 مصاحبه احمدی نژاد درباره موسیقی

احمدی‌نژاد در نخستین اظهار نظر خود درباره حواشی بازگشت «حبیب محبیان» به کشور گفت: «آقای حبیب انسان وارسته و عارفی بود. انسانی به شدت اخلاق مدار و موسیقی هایشان هم بسیار فاخر و قابل توجه. به من گفتند که ایشان درخواست داده اند که به وطن شان برگردند. من هم گفتند چه اشکالی دارد؟ هر انسانی حق دارد در وطنش زندگی کند.

عده ای اعتقاد داشتند که ایشان نباید به ایران برگردند. نه ایشان، خیلی های دیگر هم بودند. پس از پیگیری و تاکید من بالاخره راضی شدند که مانعی برای بازگشت ایشان نباشند ولی در خفا در تماس هایی با همین افراد و فرستادن پیغام های مختلف، سعی داشتند مانع از بازگشت آنها به کشورشان باشند.

وی درباره مرگ «حبیب» گفت: «هر انسان آزاده ای، به شدت غصه می خورد اگر از یک حق طبیعی محروم شود. هر ظلمی از هر زاویه ای به هر کسی، ناراحت کننده است و تلخ. به نظرم به آقای حبیب ظلم شد و من به این ماجرا معترض بودم. هنوز هم معترض هستم.»

فیلم گفتگو و مصاحبه بهمن بابازاده با احمدی نژاد

 

 

ترانه تفنگ‌ات را زمین بگذار استاد شجریان

احمدی نژاد درباره بایکوت استاد محمدرضا شجریان در دوران ریاست جمهوری خود نیز گفت: «یکی از نواهایی که از کودکی در گوش ما بوده و هست، صدای استاد شجریان است. صدایی که صدای خاطرات ماست. ربنای ایشان را همیشه در زمان افطار همه گوش می دادیم و لذت می بردیم.درباره دوران بایکوت آقای شجریان باید عرض کنم که من تحت فشارترین رئیس جمهور ایران بودم و بایکوت خود من هم از دوران ریاست جمهوری خودم اتفاق افتاد. خود من هم تحت فشار بودم واقعا. من به محدودکردن و محبوس کردن هیچ انسانی در زمین راضی نبوده و نیستم.

گفتنی است شجریان، ترانه تفنگ‌ات را زمین بگذار را سال ۱۳۸۸، و اعتراض معترضان به نتیجه‌ انتخابات ریاست‌جمهوری آن‌سال و اعلام پیروزی احمدی‌نژاد خواند.

بخشی از گفتگوی اختصاصی بهمن بابازاده با محمود احمدی نژاد درباره خوانندگان موسیقی را ببینید.

مصاحبه احمدی نژاد با بهمن بابازاده

نظرات