نکات مهم در اولین سفر با هواپیما

0

نکات مهم در اولین سفر با هواپیما

اولین مرحله برای انجام یک سفر درجه یک داشتن بلیط هواپیما برای خودتان است. برای انجام این کار می‌توانید به خرید بلیط هواپیما از علی بابا اقدام کنید. برای این کار باید به سایت مراجعه کنید و به خرید بلیطتان بدون هیچگونه استرس بپردازید و سفری آرام و اطمینان بخش را تجربه کنید.

هواپیما

اگر قبل از ورود به فرودگاه بلیط خود را چاپ نکرده باشید، با شرکت هواپیمایی تماس می‌گیرید، آنها پاس‌های شبانه روزی شما را چاپ می‌کنند و در چمدان‌های خود آنها را چک می‌کنید. سپس از طریق گمرک و مهاجرت و همچنین امنیت پرواز عبور خواهید کرد. پس از اتمام این کار، شما در مسیر هوایی خواهید بود و می‌توانید به سمت دروازه شبانه روزی بروید. تمام تلاش خود را انجام دهید که زود هنگام در فرودگاه باشید تا وقت خود را برای تکمیل موارد فوق به خود اختصاص دهید. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت‌های هواپیمایی خود مراجعه کنید.

 

برای خرید بلیط ابتدا به سایت مراجعه کنید. سایت‌های فروش بلیط مانند علی بابا. خرید بلیط هواپیما علی بابا بسیار راحت است و می‌توانید این کار را به آسانی انجام داده و در مراحل دیگر از سفرتان لذت ببرید. مهم این است که شما برای اولین سفر هوایی خود آرامشتان را در همه مراحل حفظ کنید.

 

اگر برای پرواز مبدأ و اتصال به یک بلیط نیاز هست و گذرنامه‌های شبانه روزی شما صادر شده است، پس از ورود به فرودگاه اتصال، باید از طریق گمرک و مهاجرت هوایی و شاید یک بررسی امنیتی دیگر از آن عبور کنید، این بستگی به این دارد که کدام فرودگاه است که از طریق آن متصل شوید. می‌توانید با جستجوی مسافر در حال مسافرت، وب سایت فرودگاه‌های اتصال را بررسی کنید.

تا آنجا که خود فرودگاه‌ها باید آنها را به خوبی انجام دهند تا بتوانند در انتقال خود به شما کمک کنند. در صورت نیاز به راهنمایی یا کمک پرسنل و کارمندان فرودگاه یا در یک میز اطلاعاتی هست که می‌توانید سوالاتتان را بپرسید.

هواپیما

مهمترین قسمت این است که زود هنگام وارد فرودگاه شوید و نفس بکشید. به اطراف بنگرید، همه چیز را در آن بگذرانید، استراحت کنید و به برخی لوازمتان نگاه کنید. چک هواپیمایی خود را در میزها قرار دهید، احتمالاً موارد مختلفی برای هر کلاس از خدمات وجود دارد. اگر شرکت هواپیمایی شما دارای کیوسک‌های خودآزمایی است، یک نماینده همیشگی در آنجا حضور خواهد داشت تا به سؤالات پاسخ دهد و به شما کمک کند. اگر گذرنامه شبانه روزی خود را در خانه چاپ نکرده باشید، آنها یکی به شما می‌دهند. وقتی نوبت شماست به نماینده سلام کنید و به آنها بگویید که این موضوع برای شما چقدر هیجان انگیز است. مهم نیست که چگونه با شما رفتار می‌شود، مودب، دوستانه و آرام باشید. اجازه ندهید کسی به شما فشار بیاورد. با خواندن وب سایت هواپیمایی می‌توانید چیزهای زیادی در مورد این سیستم بیاموزید، خوب است قبل از ورود به فرودگاه تا حد امکان این را بدانید.

 

در هنگام ورود، آنها چمدان شما را وزن خواهند کرد (بدانید که چقدر محدودیت دارد، چمدان اضافه برای شما هزینه اضافی دارد)، نگاهی به چمدان خود بیاندازید، برچسب چمدان را برای چمدان خود چاپ کنید (به برچسب نگاه کنید تا مطمئن شوید که مقصد و همه اطلاعات روی آن درج شده است) و اسناد خود را بازرسی کنید. دستورالعمل‌های بعدی را که باید انجام دهید با دقت عملی کنید، روش‌های بسیاری برای ادامه کار وجود دارد و هر هواپیمایی / فرودگاه متفاوت است. اگر استرس دارید، نفس عمیق دیگری بکشید و  به کسی اجازه ندهید که شما را هول کند.

برای اولین بار با هواپیما سفر می‌کنم

ممکن است کسی بخواهد شما یا بارتان را بازرسی کند، این کاملاً خوب است. هنگامی که همه این موارد را پشت سر گذاشتید، می‌توانید در اطراف فرودگاه قدم بزنید، وارد مغازه‌ها شوید، هرچه دوست دارید غذا بخورید. در صورت نیاز به برق باید در اطراف مغازه‌های برقی قرار داشته باشید، گاهی اوقات پیاده روی کمی طول می‌کشد تا یک صندلی را پیدا کنید. به سمت گیت خود بروید، شماره گیت و شماره پرواز خود را تأیید کنید. دقیقاً بدانید که شبانه روزی چه زمانی شروع می‌شود. ده دقیقه قبل از این کار در گیت باشید و به تمام اطلاعیه ها با دقت گوش دهید. اگر سؤالی دارید، از ماموران کمک بخواهید.

شرکت هواپیمایی شما ممکن است به روش‌های مختلفی از طریق افراد مختلف انجام دهد. بر اساس شماره صندلی / ردیف ، جایگاه خود را پیدا کنید. پس از طی کردن مسیر و استقبال از مسافران پرواز، ردیف خود را پیدا کنید، چمدان‌های حمل خود را جمع کنید و برای پرواز خود مستقر شوید.

هواپیما

درباره شرکت سفرهای علی بابا رتبه یک سفر در ایران بیشتر بدانید.

وقتی به مقصد خود می‌رسید، ممکن است کاملاً آشفته باشد. دوباره آرام شوید، به اطراف خود نگاه کنید، علائمی را که شما را از طریق ورود رسمی و  چمدان به شما منتقل می‌کنند، دنبال کنید. بعضی اوقات دشوار است که بگویید کجا باید به دنبال چه چیزی بروید، بنابراین دوباره از کسی بپرسید. باید در اولین پرواز خود تجربه خوبی داشته باشید.

نظرات