خلاصه داستان و بازیگران سریال فاصله ها + زمان پخش

0

سریال فاصله ها ، سریال ایرانی به کارگردانی حسین سهیلی زاده که در سال ۸۹ در قالب ۳۷قسمت ساخته و برای اولین بار از شبکه سوم پخش شد. رسانه ملی حالا قرار است بار دیگر با این سریال به استقبال نوروز رود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در ایام نوروز را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و بازیگران سریال فاصله ها + زمان پخش

 

خلاصه داستان

محسن که مردی با خداست و سال‌ها پیش همسرش را از دست داده‌؛ رفته‌رفته به فاصله‌ای که میان او و دو فرزندش به وجود آمده؛ پی می‌برد. فاصله میان نگاه خود با پسرش سعید که شدیدتر است. فاصله‌ای که آنان را هر روز از یکدیگر دورتر کرده و ماجراهایی را برای آنها به هم راه می‌آورد…

خلاصه داستان

 

اسامی بازیگران سریال فاصله ها

بازیگران

 

دیگر عوامل

نویسنده: مسعود بهبهانی‌نیا، جانشین تولید: محمود مقدسی، تصویربردار: سهیل نوروزی، تدوین: امین عابدی، موسیقی: آرمان موسی‌پور، صدابردار: مهدی آزادی، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی فرد، طراح چهره‌پردازی: محمدرضا قومی، دستیار اول كارگردان: امیر سلیمانی، برنامه‌ریز: محمد حمزه‌ای، دستیار دوم كارگردان: علی مرعشی، دستیار سوم كارگردان: هدیه نصیری، منشی صحنه: آتوسا شاه سیاه، تصویربردار پشت صحنه: مهدی حیدری، عكاس: ایران انتظام، مدیر مالی: محبوبه بختیاری، روابط عمومی: طیبه محمدی رهنما، پشتیبانی: سید مجتبی مؤمنی، مشاور فیلمنامه:محمدرضا شجاعی، مجری طرح: مؤسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

زمان پخش سریال فاصله ها

 

زمان پخش سریال فاصله ها

شبکه آی فیلم قرار است با سریال فاصله ها به استقبال نوروز برود. این سریال در فالب ۳۷ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای از سه شنبه (۲۶ اسفند) حوالی ساعت ۲۲:۰۰ بر روی آنتن صداوسیما می رود.

نظرات