لغو نمایشگاه های بهاره در سراسر کشور بخاطر کرونا + اسامی شهرها

0

لغو نمایشگاه های بهاره در سراسر کشور بخاطر کرونا + اسامی شهرها

رئیس اتاق اصناف ایران خبر از لغو نمایشگاه های بهاره ۹۸ برای سال جدید ۹۹ داد و اعلام کرد که کلیه نمایشگاه های فصلی و بهاره سال جاری ۹۸ در سراسر کشور لغو شده است.

به گزارش حرف تازه به نقل از رئیس اتاق اصناف ایران در نامه ای به روسای اتاق های اصناف مراکز استان کشور اعلام کرد کلیه نمایشگاه های بهاره لغو شده است

تعطیلی و لغو نمایشگاه های بهاره 98 در سراسر کشور بخاطر کرونالغو نمایشگاه های بهاره در سراسر کشور بخاطر کرونا + اسامی شهرها

سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران در این نامه نوشته است: با عنایت به شرایط ویژه کشور در مقابله با بیماری کرونا و توصیه های مسئولان بهداشتی کشور مبنی بر عدم تجمع انسانی به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش این ویروس، کلیه نمایشگاه های فصلی و بهاره تعطیل است.

تعویق چندین نمایشگاه ملی و بین المللی و استانی

همچین به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه ایران کالا بر اساس تقویم نمایشگاهی مقرر شده بود طی این هفته و هفته آتی چندین نمایشگاه در تهران و شهرستان ها برگزار شود که با نظر مراجع ذیصلاح به حالت تعلیق درآمد.

نمایشگاه شیرینی و شکلات در مشهد تعطیل شد

نمایشگاه محصولات ارگانیک، شیرینی و شکلات در مشهد به دلیل نداشتن مجوزهای لازم از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد و با توجه به شرایط خاص شیوع بیماری‌های واگیردار یکشنبه شب تعطیل شد.

نمایشگاه شیرینی و شکلات در همدان لغو شد

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گفت: یازدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات،سوغات و تزئینات سفره هفت سین به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا لغو شد.

امسال نمایشگاه بهاره در اهواز برگزار نمی‌شود

دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز از لغو نمایشگاه فروش بهاره به‌منظور پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

ابوالقاسم کوره چینی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: قرار بود این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۴ اسفند در محل دایمی نمایشگاه‌های اهواز برگزار شود.

نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس تا پایان هفته تعطیل شد

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در پی اعلام «وضعیت زرد» از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور، برنامه‌های خود را تا پایان هفته (نهم اسفند) تعطیل کرد.

تعویق نمایشگاه بین المللی انرژي‌هاي تجدیدپذیر به خاطر کرونا

وزارت نیرو نمایشگاه بین المللی انرژي‌هاي تجدیدپذیر و همچنین جشنواره نیرو و رسانه را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به تعویق انداخته ‌است.

نظرات