ایده های جذاب ست کردن لباس مشکی برای آقایان لاکچری

0

نحوه ست مشکی مردانه، خیلی ها به استایل سراسر مشکی علاقه فراوانی دارند، اما تا حالا شده بخوایید تیپ کاملا مشکی بزنید ولی ندونید چطوری اونو بالباس های مختلف ست کنید؟ در این بخش، ما تصمیم گرفتیم تا نحوه ست کردن تیپ مشکی و یک استایل جذاب مردانه رو برای شما عزیزان ارائه دهیم. در ادامه مطلب با مجله اینترنتی ” حرف تازه ” همراه باشید

ست لباس مشکی آقایان

 

روانشانسی رنگ مشکی

رنگ سیاه تاثیرات قدرتمندی دارد و می‌تواند با سبک زنگی پیچیده همراه باشد. فقط به شخصی فکر کنید که یک لباس رسمی مشکی بر تن دارد. سیاه همچنین با افسردگی مرتبط است، زیرا می‌تواند ایجاد محدودیت کند و جنبه‌های خوب زندگی را از بین ببرد و ما را به سوی ناامیدی و جنبه‌های منفی زندگی سوق دهد.
ویژگی‌های مثبت سیاه شامل حفاظت، راحتی و همچنین قدرت، رسمیت، پیچیدگی، شمول، رازآلودگی و وسوسه گری است. ویژگی‌های منفی شامل افسردگی، رازآلودگی، بدبینی و خودداری است.

ست لباس مشکی

 

چگونه تیپ مشکی ست کنیم؟

همه لباس های مشکی مثل هم تهیه نمی‌شوند. تعداد زیادی طرح و نقش و جنس برای پارچه‌هایی که از آن‌ها لباس های مشکی ساخته می‌شود وجود دارد که به آن‌ها می پردازیم:

ست مشکی آقایان

 

لباس مشکی نخی:

راحت و سبک و با قابلیت نفس کشیدن بالا. دارای سطحی صاف. بر خلاف بقیه جنس‎های پارچه مشکی، حین خیس شدن به هیچ وجه رنگش تیره تر نمی‌شود.

لباس مشکی پلی استر:

مقاومت در برابر چروک و عدم تنفس خوب پارچه. نرم و صیقلی است و برای تیپ‌های غیررسمی مناسب است.

لباس مشکی چرم:‌

قوی و سخت است و هم می تواند کدر باشد و هم درخشان. بسته به اندازه و نوع چرم می‌تواند تیپ شما را زیباتر کند.

ست تمام مشکی آقایان

 

ست مشکی مردانه

از جنس هایی با کیفیت‌های مختلف استفاده کنید

مثلا شاید پوشیدن یک دست کت و شلوار مشکی به تنهایی به اندازه پوشیدن یک پیراهن ابریشمی مشکی زیر یک بلیزر نخی مشکی جذابیت نداشته باشد.

از مدل‌های تا خورده، چروک و سنگ شور و غیره استفاده کنید

مثلا شاید یک پارچه مشکی به خودی خود جذابیت داشته باشد ولی اگر آن را تقسیم کنید و مدلی راه راه افقی به پشت آن بدهید زیباتر می‌شود.

 

ایده های جذاب ست مشکی مردانه برای آقایان لاکچری

ست لاکچری مشکی

 

کت و شلوار مشکی

اگر می‌خواهید در بیرون از خانه ظاهری کلاسیک و رسمی داشته باشید، سویشرت انتخاب خوبی برایتان نخواهد بود، به جای آن یک کت مشکی به همراه داشته باشید. شما می‌توانید با خیال راحت آن را روی هر رنگ پیراهنی که به تن دارید، بپوشید.

ست کت و شلوار مشکی

 

ژاکت چرمی کلاسیک برای ست مشکی مردانه

ژاکت چرمی کلاسیک بپوشید! یکی از پرطرفدارترین تیپ‌های مردانه همین تیپ است. شما در یک ژاکت چرمی مشکی چه با شلوار جین و تی شرت و چه با پیراهن و کراوات خوشتیپ خواهید بود. با اینکه جنس‌های خوب آن‌ها شاید کمی گران باشد ولی در عوض مدت زیادی برای شما خواهد ماند.

ژاکت مشکی چرمی مردانه

 

پیراهن سفید و شلوار مشکی

آیا می‌شود کمد لباس را بدون وجود شلوار مشکی تصور کرد؟ مطمئنا شما این گزینه را دارید، اما دقت کنید که کاملا فیت تن تان باشد. از پوشیدن شلوار‌های خیلی بلند که در انتهای آن چروک شود یا خیلی کوتاه نیز بپرهیزید و سعی کنید با پیراهن سفید ست کنید.

پیراهن سفید با شلوار مشکی

 

تی شرت مشکی جذب و ورزشی

در این تیپ خاص ورزشی شما باید همیشه یک تی شرت مشکی را هسته تیپ خود قرار دهید و به همراه آن از شلوار جین‌های خاکستری یا تیره استفاده کنید. برای اکسسوری می‌توانید از کلاه کپ بیسبالی و کتانی استفاده کنید.

تی شرت مشکی و شلوار چین

 

پیراهن مشکی و شلوار جین

اگر برای رفتن به محیط کار دیرتان شده است ما این تیپ ساده را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پیراهن مشکی و شلوار جین

 

 

 

نظرات