جدیدترین مدل پالتو مردانه شیک ۱۴۰۲

0

پالتو مردانه : با شروع فصل سرما و بارندگی اولین چیزی که برای گرم نگهداشتن به ذهنمان می رسد خرید پالتو شیک و ارزان قیمت است. به همین جهت ما مجموعه مدل های جدید پالتو مخصوص آقایان ویژه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

پالتو مردانه

جدیدترین مدل پالتو مردانه شیک ۱۴۰۲

پالتو مردانه یکی از ملزومات اصلي کمد لباس مردانه است که در روزهای سرد زمستان استايل گرم و شیکي ايجاد مي كند ، بنابراين انتخاب پالتويي مناسب برای روزهای سرد، باد و همچنین برای روزهای آفتابی و گرم در پاییز، زمستان و بهار ضروري است .

پالتو مردانه شیک

راهنمای خرید

نکات مهم خرید پالتو مردانه :

تناسب : نحوه تناسب پالتو بر بدن بسيار مهم است طوري كه پالتو روي بدن آویزان نشود.بنابراين،تناسب اندام هنگام تصمیم گیری در مورد خريد پالتو مردانه بسیار مهم است .اگر قصد داريد پالتو را روی کت و شلوار بپوشید، مهم است که فضای کافی در قسمت شانه ها و کمر وجود داشته باشد.

راهنمای خرید پالتو مردانه

سبک : طراحان لباس به طور مدام در حال طراحي مدل هاي مختلف پالتو هستند، با اين حال، در حال حاضر دو سبک اصلی برای انتخاب پالتو وجود دارد: تک سینه و دو سینه. نسخه های تک سینه مینیمال و تمیزتر هستند و به شما امکان می دهند با هر لباسی، از کت و شلوار رسمی گرفته تا ترکیب شلوار جین و پیراهن آکسفورد مناسب باشند. از طرف دیگر، پالتوهای دو سینه، حال و هوایی سنتی را در خود دارند و راحتتر با لباس مجلسی ست می شوند، مگر اینکه دکمه های آن را ببندید.

نکات مهم خرید پالتو مردانه

جنس : یکی از جنس هایی که صنعت ساخت پالتو را به تسخیر خود درآورده است پشم گوسفند است. این جنس را به دلیل سبکی و ایزوله بودن شدید نسبت به سرما و ماندگاری بالا جنس برتر و پر استفاده در ساخت پالتوی زمستانه می دانند. البته جنس های دیگری هم وجود دارد. برای مثال یکی از جنس های پراستفاده دیگر کشمیر است که از موی زیر گردن بز هیمالیایی گرفته می شود. این جنس به دلیل سبک بودن و ایزوله بودن بیشتر در برابر سرما احساس بهتری به شما می دهد اما این جنس گران تر است ولی مسلما پوشیدن این نوع لباس تیپ شما را به نوعی لاکچری می کند.

جنس پالتو مردانه

قد پالتو : تقریبا قد تمام پالتو‌ها به مچ پا و یا زیر زانو می‌رسند این پالتو‌های تمام قد اغلب انتخاب محبوبی در میان آقایان است، زیرا این پالتو‌ها برای طیف وسیعی از اندام‌ها تعریف شده اند… برای مثال، افرادی که کمی در ناحیه شکم و پهلو گرد هستند! امروزه اکثر مردان جوان پالتو‌های روی زانو یا بالاتر را ترجیح می‌دهند. این پالتو‌ها اغلب انتخاب آقایان خوش هیکل و افرادی است که ترجیح می‌دهند که کت به بدنشان نزدیک باشد. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که پالتو‌های بلند، علاوه بر گرمایش بیشتر، ظاهر کلاسی تری به شما خواهند داد.

قد پالتو مردانه

نکات نگهداری از پالتو :

بهتر است زمان شست شو پالتو؛ از ماشین لباسشویی استفاده نکنید وبه روش سنتی با آب سرد وبا دست آن را بشویید و از صابون به عنوان شوینده استفاده کنید و زمانی که می خواهید پالتوی خود را در کمد بگذارید درون پوششی پارچه ای ودر حالی که چند قرص ضد حشره را به همراه دستمال کاغذی روی آن گذاشته و سپس در کمد قرار دهید.

مدل جدید پالتو مردانه

پالتو چرم مردانه

پالتو خز دار مردانه

قیمت پالتو مردانه

همراه ما باشید

نظرات