آدرس سامانه ثبت نام گازسوز کردن رایگان خودروها Irngv.ir

0

آدرس سامانه ثبت نام گازسوز کردن رایگان خودروها Irngv.ir

گازسوز کردن رایگان خودروها در سامانه ای با آدرس اینترنتی Irngv.ir برای متقاضیان فعال شده و تا چند روز دیگر متقاضیان گازطور کردن خودروها می توانند در این سامانه ثبت نام کنند

گازسوز کردن رایگان خودروها

سامانه گازسوز کردن خودروها Irngv.ir

به گزارش حرف تازه از باشگاه خبرنگاران: حسن قلی‌پور، مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به به اینکه هزینه گازسوز کردن خودروها رایگان است، گفت: طبق مصوبه شورای عالی اقتصادی دولت با پرداخت ۶۵۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض، تمامی خودروهای عمومی بنزینی شامل یک میلیون و ۴۰۰ هزار وانت، تاکسی، ون و دیگر مسافربرهای شخصی را دوگانه‌سوز می‌کند.

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: پس از سهمیه بندی قیمت بنزین استقبال از مصرف سی ان جی افزایش یافت که هم اکنون روزانه ۲۴.۳ میلیون مترمکعب مصرف می‌شود.

او با اشاره به میزان تقاضا برای گازسوز کردن خودروها افزود: میزان ثبت‌نام‌ها ۵۰ درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.
ما مدنظر داریم این میزان را افزایش دهیم که تا کنون رشد استقبال خوب بوده است.

زمان ثبت نام گازسوز کردن رایگان خودروها

قلی پور گفت: سرانجام تا دو هفته دیگر، این مراکز تایید می‌شوند و اقدام‌های لازم در این باره انجام می‌شود و مردم می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.
هم‌اکنون نیز مردم می‌توانند با هزینه خود به این مراکز مراجعه کنند، مشکلی در این بخش وجود ندارد، اما باتوجه به اینکه تجهیز انجام شده است، احتمال می‌رود ظرف ۲ هفته دیگر قرارداد امضا شود و ما می‌توانیم به‌صورت رایگان مخازن را برای مراکز مشخص‌شده ارسال کنیم تا فرآیند کار پیش رود.

او با بیان این‌که هم اکنون مردم می‌توانند با هزینه خودشان به این مراکز مراجعه کنند، اظهار کرد: مشکلی در این بخش وجود ندارد، اما باتوجه به این‌که تجهیز صورت گرفته است،
احتمالا دو هفته دیگر قرارداد منعقد می‌شود و ما می‌توانیم به‌صورت رایگان مخازن را برای مراکز مشخص شده، ارسال کنیم تا فرایند کار پیش برود.

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره ظرفیت انجام این کار، گفت: این مساله به میزان ظرفیت کارگاه‌ها بستگی دارد، اما می‌توان گفت که تقریبا در هر شرکت کارخانه مخزن حدودا ۱۵ هزار تبدیل در هر ماه صورت می‌گیرد؛
به عبارت دیگر در هر کدام از هفت کارخانه، امکان تبدیل ۱۵ هزار مخزن وجود دارد و قصد داریم تا این ظرفیت را تا عید به ۳۰ هزار افزایش دهیم.
متقاضیان برای گازسوز کردن خودرو‌ها می‌توانند به سامانه جامع اطلاعات خودرو‌های دوگانه‌سوز (Irngv.ir) مراجعه کنند و از طریق این درگاه برای ثبت‌نام تبدیل خودروی خود اقدام کنند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات